Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Harriet

Jeg tror jeg er den eneste i verden som ikke har kjøpt noe på ebay. Kikket på det en gang, men jeg forstod ingenting.

Er det nye ting, eller brukte? Må man registrere seg? Husker at det stod en guide i en avis en gang for lenge siden, men den har jeg ikke lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha en egen konto for å kjøpe ting der, og opprette et paypal konto er ganske lurt siden mange krever at kun paypal blir brukt som betalings alternativ.

Når du er ferdig med "papirarbeidet" så er det lett som en plett å handle ting der. Det er både nye og gamle ting, men mest nytt, og det er diverse sorterings alternativer der. Jeg pleier alltid å krysse av for kun nytt, så ser jeg ikke brukte ting i listen min.

Du trykker på buy eller legger inn bud, logger deg inn i både ebay så paypal konto og trykker på betal, og det er gjort. :)

Det tar ca to maks tre uker til du får varen vanligvis, bare så du vet men det er verdt det i forhold til prisen. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harriet

Du må ha en egen konto for å kjøpe ting der, og opprette et paypal konto er ganske lurt siden mange krever at kun paypal blir brukt som betalings alternativ.

Når du er ferdig med "papirarbeidet" så er det lett som en plett å handle ting der. Det er både nye og gamle ting, men mest nytt, og det er diverse sorterings alternativer der. Jeg pleier alltid å krysse av for kun nytt, så ser jeg ikke brukte ting i listen min.

Du trykker på buy eller legger inn bud, logger deg inn i både ebay så paypal konto og trykker på betal, og det er gjort. :)

Det tar ca to maks tre uker til du får varen vanligvis, bare så du vet men det er verdt det i forhold til prisen. :)

Tusen takk for glimrende info :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Quelleriel

Link? :nigo:

Det er såppass lenge siden nå, så blir litt vanskelig å finne. Men er sikker på at du kan finne noe hvis du søker på tilbehør til iPod. De billigste blir selvfølgelig produktene fra Kina eller Japan. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen væresåsnille å sperre paypalkontoen min?? :gjeiper:

Sko

:shoppe:

De hvite var søte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Hufsa_

Jeg vet det er mange brukere her inne som flittig bruker ebay, det være seg om det er den britiske, norske, kanadiske, amerikanske etc versjonen. Og da tenkte jeg det kunne vært litt artig å se hva dere sist kjøpte på ebay for å få litt inspirasjon. Skriv gjerne pris.

Jeg kan jo begynne. Sist (i dag) kjøpte jeg:

32GB Micro SD-kort -

Mvh Yvonne :heiajente:

Ikke ha for store forhåpninger til det micro SD kortet altså. Regner med det ble kjøpt fra Kina eller noe?

Jeg kjøpte også et sånt fra en kineser til litt under 100 kr og det funka én gang før det tok kvelden og jeg måtte begynne å bruke mitt gode gamle igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ha for store forhåpninger til det micro SD kortet altså. Regner med det ble kjøpt fra Kina eller noe?

Jeg kjøpte også et sånt fra en kineser til litt under 100 kr og det funka én gang før det tok kvelden og jeg måtte begynne å bruke mitt gode gamle igjen.

Nå har jeg rundt 500 kjøpt bak meg fra eBay, og det er selvsagt alltid en risk, men jeg har vel kun opplevd at det har gått galt to ganger i løpet av disse årene. Uansett, hvis det ikke skulle fungere, så vel, da er det surt, men det er en sjanse jeg er villig til å ta. Sånn vil det alltid være med ting man kjøper fra eBay. Nå gjør jeg alltid god research på forhånd og har fått anbefalt denne selgeren av andre.

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, jeg har kjøpt så alt for mye på Ebay i det siste. Før turte jeg ikke å bestille derfra siden jeg trodde det var usikkert og vanskelig, men når jeg første startet, klarte jeg ikke å stoppe med nettshoppingen. Bestilte rundt 20 forskjellige ting på et par uker. Alt mulig som for eksempel 3 kjoler, ting til scrapbooking, en treningstopp, sko (som var for små, men har solgt dem videre til ei venninne), fjernkontroll til kamera, mye sminke og så videre. Føler jeg har gjort mange gode kjøpt på Ebay :D Genial side!

Det siste jeg bestilte er:

Kjole - 8.50 $

Leppestift - 1.29 $

Både kjolen og leppestiften ble brukt på fest i helgen, og jeg er super godt fornøyd med begge delene. Hvem skulle trodd at en leppestift til under en tikroning kan være så god?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Hufsa_

Nå har jeg rundt 500 kjøpt bak meg fra eBay, og det er selvsagt alltid en risk, men jeg har vel kun opplevd at det har gått galt to ganger i løpet av disse årene. Uansett, hvis det ikke skulle fungere, så vel, da er det surt, men det er en sjanse jeg er villig til å ta. Sånn vil det alltid være med ting man kjøper fra eBay. Nå gjør jeg alltid god research på forhånd og har fått anbefalt denne selgeren av andre.

Mvh Yvonne :heiajente:

Greit det altså. Har bestillt en drøss av ting fra ebay selv også og stort sett blitt fornøyd, men tenkte jeg bare skulle si fra siden dette virket som en av de tingene kineserne ikke har klart å kopiere særlig bra :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Caps til junior, tilsvarende denne

Halv pris i forhold til prisen i skate-butikken her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...