Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe noen av de enklere av de 5D Diamond embroidery bildene som ekstragave til noen jenter i familien (6-9 år). Er det noen som har erfaring med disse til barn? Er det for vanskelig, eller bør det gå greit? Og ser de OK ut når de blir ferdige? (Ikke akkurat til å henge i stua da ;) , men til barnerom f.eks)

Anonymkode: d7976...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Nå dabber aktiviteten  på denne tråden av  og det er synd.  kom igjen folkens!  Hva  har dere kjøpt i det siste  og hva har dere på wishlist? :)

Anonymkode: 45fea...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woman period pantys!

Truse med eksta fóring, for å unngå lekkasje ved mens! 

Var dessverre altfor liten.....

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har handlet smykkestativ? Jeg må finne på noe for å få litt orden på alle smykkene mine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Hurrahei skrev:

Woman period pantys!

Truse med eksta fóring, for å unngå lekkasje ved mens! 

Var dessverre altfor liten.....

 

Aw,  synd :/

Anonymkode: 45fea...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.10.2016 den 21.02, Raindrops skrev:

Husker ikke om jeg har postet dette før, men disse tannrense-greiene er helt utrolig mye billigere enn de man finner på Rema 1000: http://www.ebay.com/itm/301554495918?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Denne toppen var også helt innafor.

Hvordan var toppen i størrelsen?

Anonymkode: 45fea...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan var toppen i størrelsen?

Anonymkode: 45fea...cb4

Jeg bestilte 8/10 og synes den er en helt normal medium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, The Silence skrev:

Noen som har handlet smykkestativ? Jeg må finne på noe for å få litt orden på alle smykkene mine.

Jeg har nylig kjøpt dette "stativet" siden jeg har mer veggplass enn benkeplass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på leit etter billige, artige julesokker til mannfolk. Kan ikke kjøpe unisex/one size fits all, da det antakeligvis blir for smått. 

Anonymkode: d0013...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, sofie777 skrev:

Jeg har nylig kjøpt dette "stativet" siden jeg har mer veggplass enn benkeplass. 

Takk for tips. Har kun sett på slike som står, men dette er jo egentlig mye smartere og enklere å tilpasse lange smykker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 31.10.2016 den 13.43, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer å kjøpe noen av de enklere av de 5D Diamond embroidery bildene som ekstragave til noen jenter i familien (6-9 år). Er det noen som har erfaring med disse til barn? Er det for vanskelig, eller bør det gå greit? Og ser de OK ut når de blir ferdige? (Ikke akkurat til å henge i stua da ;) , men til barnerom f.eks)

Anonymkode: d7976...00f

Har du bestilt noen? Lurer på det selv som gaver..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bergtekjen
På Wednesday, November 09, 2016 den 17.23, The Silence skrev:

Takk for tips. Har kun sett på slike som står, men dette er jo egentlig mye smartere og enklere å tilpasse lange smykker!

Eg vil ikkje anbefale det. Mitt datt ned frå veggen etter ein dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, Bergtekjen skrev:

Eg vil ikkje anbefale det. Mitt datt ned frå veggen etter ein dag. 

Det er vel bare å bruke bedre lim, eller skru det fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MapleSirup skrev:

Det er vel bare å bruke bedre lim, eller skru det fast.

Jeg har også fått dem, men ikke hengt dem opp. Tror ikke det er plass til skruing og de er litt for skrøpelige til det. Ble i grunnen litt skuffet. Prøvde å henge opp øredobbene bare mens holderen er løs og fant ut at det er plass til 23 øredobber, altså ikke par, men enkeltøredobber. Et merkelig antall og når man vet at det er 3 rekker med 23, så går det jo ikke opp. Har ikke nok ringer til tre rekker med ringeholdere, men de kan jo brukes til å henge flere smykker på, så det er greit.

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sofie777 skrev:

Jeg har også fått dem, men ikke hengt dem opp. Tror ikke det er plass til skruing og de er litt for skrøpelige til det. Ble i grunnen litt skuffet. Prøvde å henge opp øredobbene bare mens holderen er løs og fant ut at det er plass til 23 øredobber, altså ikke par, men enkeltøredobber. Et merkelig antall og når man vet at det er 3 rekker med 23, så går det jo ikke opp. Har ikke nok ringer til tre rekker med ringeholdere, men de kan jo brukes til å henge flere smykker på, så det er greit.

Ja, er det tynt plastikkræl så er det ikke noe å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, MapleSirup skrev:

Ja, er det tynt plastikkræl så er det ikke noe å ha.

Litt kjedelig, men så koster de ikke så mye at det gjør noe. Men konseptet var bra, så om de hadde laget dette i et bedre format og med bedre materialer, så hadde jeg gjerne betalt 10 ganger så mye.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...