Gå til innhold

Piller som hjelper en ned i vekt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes det noen piller som faktisk hjelper en å gå ned i vekt, og som ikke er svindyr?



Anonymous poster hash: aa493...fc5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste fungerer ikke. Og de som gjør det, er potensielt livsfarlige.

Idioti...



Anonymous poster hash: 63090...f5a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker piller som inneholder krom etc? Må ikke nødvendigvis være "farlige" piller.



Anonymous poster hash: aa493...fc5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker piller som inneholder krom etc? Må ikke nødvendigvis være "farlige" piller.

Anonymous poster hash: aa493...fc5

Krom virker ikke inn på vektnedgang så du går ikke fortere eller lettere ned i vekt med dem. Det eneste er at noen får mindre søtsug av kromtabletter og dermed kanskje klarer lettere å kutte ned på godteriinntaket og gå lettere ned i vekt på den måten. Eneste måten å gå ned i vekt på er gamle regla om å spise mindre/sunnere og bevege seg mer. Det tar tid men er både en sunn og potensielt langvarig løsning.

Anonymous poster hash: e320e...5e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar skikkelig da. Jeg vil også vite om det finnes noen piller for å gå ned i vekt. Og noen for å få muskler.

Endret av Trapp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, forresten. Når jeg tenker meg om så funker Non-Stop. Ikke kødd. Svelg èn Non-Stop hver dag, vilkårlig hvilken farge. De fungerer best om du samtidig spiser sunt og mosjonerer, da vil du se effekt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes masse som fungerer. Men det er hverken lovlig eller trygt. De fleste av disse pillene går under kategorien stimulanter.

Det finnes spennende forskning på legemidler som blokkerer opptak/reopptak av glukose til en viss grad. Disse er dog med for diabetikere og feil bruk kan potensielt være dødelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Alle piller som skal gi slankeeffekt har liten skrift på eska der det står "For full effekt bør du i tillegg spise sunt og mosjonere". :wink:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, forresten. Når jeg tenker meg om så funker Non-Stop. Ikke kødd. Svelg èn Non-Stop hver dag, vilkårlig hvilken farge. De fungerer best om du samtidig spiser sunt og mosjonerer, da vil du se effekt.

Ikke placebo-piller, skikkelige piller. Men nå fant jeg en del slankepilleartikler. På KG, faktisk. Den her ser lovende ut:

http://www.klikk.no/helse/dinkost/vektkontroll/article456268.ece

Hun var ihvertfall slank og fin hun dama på illustrasjonsfotoet. Orket ikke lese hele artikkelen fordi det var så mange vanskelige ord der, men skjønte det ihvertfall sånn at man kan drite seg ned i vekt. Høres logisk ut. Eneste som er dumt er at du må få BMI'en opp på 28 først, hvis ikke virker de ikke eller noe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud....Begynn å tren og kutt ut snopet! Da skal du se at du går ned i vekt. Desverre så finnes det ingen mirakelpiller som tar knekken på fettet.



Anonymous poster hash: 2ef94...1fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

be legen om råd. Det finnes 2 typer på markedet som du kan få på resept.Men da må bmi være overvektig først.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

be legen om råd. Det finnes 2 typer på markedet som du kan få på resept.Men da må bmi være overvektig først.

Jeg har en BMI på 21 nå. Hvor lang tid vil det ta meg å nå 28? På sikt vil jeg ned til 16, men da må jeg ha piller. Helst flere forskjellige typer piller.

Endret av Trapp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Runforit

Jeg har en BMI på 21 nå. Hvor lang tid vil det ta meg å nå 28? På sikt vil jeg ned til 16, men da må jeg ha piller. Helst flere forskjellige typer piller.

HAHAHAHAHAHAHAHA!

Så planen er å bli bælfeit så du kan ta piller som fører deg tilbake til en normal BMI som du har nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en BMI på 21 nå. Hvor lang tid vil det ta meg å nå 28? På sikt vil jeg ned til 16, men da må jeg ha piller. Helst flere forskjellige typer piller.

du får juge og si den er 82....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så planen er å bli bælfeit så du kan ta piller som fører deg tilbake til en normal BMI som du har nå?

Ikke "bælfeit" da. Det er bare snakk om 7 BMI-poeng opp, så hamstre slankepiller og så 14 ned igjen fort som svint. Dessuten skal jeg ikke tilbake til der jeg er nå, jeg skal enda mer ned. Til rundt 15-16 (mener Brad Pitt var ca. der på sitt beste). Jeg er 21 nå.

du får juge og si den er 82....

Hvorfor det når det holder med 28?

Endret av Trapp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

be legen om råd. Det finnes 2 typer på markedet som du kan få på resept.Men da må bmi være overvektig først.

såvidt jeg vet så er det kun en reseptpliktig (xenical) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...