Gå til innhold

Flere her fra Trondheim som skal gifte seg?


MissAntrop

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest GirlDreamer

Vi gifter oss 27.juni, så er ikke lenge til nå. Vi skal gifte oss på Tinghuset og selskapet skal være på Tavern med nærmeste familie og venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble forlovet i helga, og jeg har veldig lyst på 2015 bryllup tidlig på sommern. Helst banksalen. Så fint og klassisk med høyt tak og runde bord. Blir borgerlig vielse, så det blir endten tinghuset eller å bli viet av familievenn i samme lokale.

Anonymous poster hash: 7a432...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12.juli 2014 i Lademoen kirke. Selskap på Dronning Mauds Minne Høgskolen :-)Anonymous poster hash: 84e71...30d

Og æ ska i bryllupet ditt, R:D

Anonymous poster hash: be4b8...110

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og æ ska i bryllupet ditt, R:D

Anonymous poster hash: be4b8...110

Og hvem på min gjesteliste er det som henger på Bryllupsforumet på KG? :P

Anonymous poster hash: 84e71...30d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvem på min gjesteliste er det som henger på Bryllupsforumet på KG? :PAnonymous poster hash: 84e71...30d

det må du bare prøve å finne ut;) men røper det ikke!

Anonymous poster hash: be4b8...110

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Og hvem på min gjesteliste er det som henger på Bryllupsforumet på KG? :PAnonymous poster hash: 84e71...30d

Det var et kjempefint bryllup! Storkoste meg! Spesielt quizen var artig. Du så også nydelig ut:-)

Anonymous poster hash: be4b8...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

*bump* :)

 

Flere forslag til lokaler i Trondheim?

Anonymkode: 67a09...51c

Hvor mange gjester, og ønsker du et lokale eller en resturant som ordner alt for deg? Tid på året? Det der er et veldig generelt spørsmål.

Anonymkode: ec8c2...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange gjester, og ønsker du et lokale eller en resturant som ordner alt for deg? Tid på året? Det der er et veldig generelt spørsmål.

Anonymkode: ec8c2...9e1

Beklager :)

Ønsker det koselig, ikke fancy.

Gjerne gård eller låve, fint med muligheter til å stille med mat/drikke selv, men åpen for det meste. 

Mellom 80-120 gjester til fest, trenger ikke mer enn rundt 50 til bordplassering.

Tid på året er okkesom, er åpent for det meste bare det er varmt, lunt og hyggelig.

Er mer opptatt av bryllupsfesten enn middagen :) 

Anonymkode: 67a09...51c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! Desember neste år. Men sliter sikkelig med å finne lokalet. Har vært på omvisning på frimurerlosjen, det var rå flott men da må man forholde seg til at de ordner alt med catering og drikke osv., blir fort mye dyrere enn om man ordner dette selv. Noen som har forslag på noen store fine lokaler??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har noen av dere tenkt på å leie inn noen til å filme i bryllupet deres? Eller har gjort det? Erfaringer?

Anonymkode: 7ce38...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...