Gå til innhold

Hjertesukkenes bro


hjertesukka

Anbefalte innlegg

Hadde en veldig koselig julefeiring blant mine nærmeste.:tree::rodmer:- Men det er transportetappene som er verst. Selv om det går forsåvidt veldig greit på flyplassene. Her jeg bor, har de ikke gangtunneller til flyene og det kan være en utfordring når det regner cats and dogs i strie strømmer. Men det gikk da på et vis. Våt bukse er det minste problemet jeg har.:)

Ellers har jeg begynt å snuse på stamcellebehandling igjen. Den som visste hva som er mest gunstig for min situasjon! Det sies at stamceller er det eneste som kan reparere ting og tang.  Lyst å prøve alt som kan hjelpe. :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finnes det noen pasientorganisasjon eller noe sted man kan henvende seg for å få råd og veiledning  for veien videre? 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rumle skrev:

Finnes det noen pasientorganisasjon eller noe sted man kan henvende seg for å få råd og veiledning  for veien videre? 

Siden stamcellebehandling ikke er tillatt i dette landet, så spørs det hvilken veiledning man får. Jeg har nå hatt kontakt med både Korea og Sveits for behandling og syns det virker både seriøst og greit å finne fram.

Hadde du en fin julefeiring da, Rumle? :xpb_knuddel:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, hjertesukka skrev:

Siden stamcellebehandling ikke er tillatt i dette landet, så spørs det hvilken veiledning man får. Jeg har nå hatt kontakt med både Korea og Sveits for behandling og syns det virker både seriøst og greit å finne fram.

Hadde du en fin julefeiring da, Rumle? :xpb_knuddel:

Forstår. 

Joda, ganske stille og rolig her :nisse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Jul :vinke: Stamcellebehandling burde vært lovlig her også. Håper du finner ut om det har god effekt på din diagnose, og får til tur til behandling :klemmer: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, Frøkensina! Helt enig med deg. Sitter og koper på nett just nu for å finne det beste tilbudet. Mulig jeg velger Wien.

:xpb_knuddel:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det gamle, Rumle! Veldig trivelig med denne kontakten.

Her blir det stille og rolig, men det er sånn jeg liker det for tiden.

Godt nytt år! :nordvesta:Håper det nye året bringer med seg lykke, glede og god helse for alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, hjertesukka skrev:

Takk for det gamle, Rumle! Veldig trivelig med denne kontakten.

Her blir det stille og rolig, men det er sånn jeg liker det for tiden.

Godt nytt år! :nordvesta:Håper det nye året bringer med seg lykke, glede og god helse for alle.

Takk for det, det håper jeg også! :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det går på et vis, for å si det sånn. Har ennå ikke fått bestemt reise.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ja, i går natt var det helt forferdelig, var sikker på at altandøra ville blåse ut! Sov lite, for det var løse gjenstander som dunket i veggene også. :) Men nå har det roet seg og jeg fikk en god natts søvn, heldigvis. - Hos deg da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, hjertesukka skrev:

Ja, i går natt var det helt forferdelig, var sikker på at altandøra ville blåse ut! Sov lite, for det var løse gjenstander som dunket i veggene også. :) Men nå har det roet seg og jeg fikk en god natts søvn, heldigvis. - Hos deg da?

Huff! :unsure: Godt det gikk bra! Blåste ganske så kraftig her og men det er rolig nå :)

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Som jeg pleier å si; det går på et vis. Mye jeg skulle ønske annerledes, men sånn er det nå.

Ingen store nyheter av noe slag akkurat nå. :) Men har det relativt bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke være lett å gå slik å vente, men det virker som du tar det godt etter forholdene. 

Deilig at det har blitt februar, er det ikke? Godt med litt lysere kvelder :)

Håper du får en god helg :blomst:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...