Gå til innhold

Hjertesukkenes bro


hjertesukka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så ligger vi her da -på sykehus-men det skjer ikke så mye.  Derfor har jeg god tid til å ergre meg over andre folks vaner, hehe.  Ingen stor  sak, men nå er jeg lei av å bli ufrivillig lytter til andre folks mobilsamtaler og besøkssamtaler! Ikke kan jeg søke tilflukt i en kjellerstue m.m heller. Noen vil nok kalle det et ilandsproblem, jada, jada, ser den!  Men nå er det rett før jeg legger en pute over nabopasienten.  Men jeg gjør det jo ikke, høflig og grei som jeg er!

Lurer på om man kan bli sykere av å ergre seg? :alice:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hjemme på perm i helgen, og det er aldeles nydelig. Tenk å ha tven for seg selv, se hva man vil, sitte i deilig godstol, drikke kaffe når man har lyst på og ikke minst; deilig, deilig dobbeltseng alene! Slippe naboens snorking og hva det måtte være.

Jeg nyyyter det, selv om det skal bli storm i natt! :nordvesta: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Long time, no seen. Det er ingen hemmelighet at jeg har fått en alvorlig diagnose, men jeg velger å se opp og fram! (det er ikke kreft, men de som vil ha mer detaljer, kan sende meg en pm).

Jeg har bestemt meg for å ikke legge meg ned og deppe, det har ingen hensikt. Istedet søker jeg opp folk på nett som har vært i utlandet og fått medisiner som ikke er godkjent i Norge enda. Med gode resultater! Klart jeg vil gjøre det samme. Så i skrivende stund driver jeg og planlegger reise til Sør-Korea, som har fint tilbud til vestlige pasienter. Hvis det skulle bryte ut uroligheter mtp krig mellom USA og Nord-Korea, så må jeg kanskje finne et sykehus i Japan, som også har godkjent denne nye vidundermedisinen. Så det er en del forberedelser og planlegging.

Ellers prøver jeg å leve som "normalt", selv om fysikken er litt svekket og jeg kan ikke gjøre det samme som før. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk ja, jeg gjør det beste ut av det på en måte. Mye å styre med også, finne ut av, så jeg holder meg "okkupert" med gjøremål. Mest på nett, da.

Må fortelle at jeg har adoptert vekk pusen og det gikk igrunnen veldig fint. Var veldig heldig med ny eier, og pusen min har havnet på en bondegård full med mus og dyreelsker til matmor. Kunne ikke blitt bedre! :ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok bra å ha litt å avlede tankene med ja. 

Oi, det var sikkert ikke lett for deg å gi opp katten. Men, forstår jo at det nok må bli slik. Utrolig bra at du fant en så fin plass til henne da :hjerte:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Det gikk over all forventning! Hadde ikke lyst å gi den vekk til hvemsomhelst på en måte. Men la den ut på Finn, og tror jeg haddde litt flaks der gitt. :catmilk:Akkurat som den skjønte at de var hyggelige, for den gikk fint inn i buret da de hentet den. :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør, det snør.....:sno: liker det ikke, men innser at det er naturens gang.- Her ute ved kysten så pleier det ikke ligge så lenge likevel. Så i morgen er det forhåpentligvis bortevekk. :duskedame:

Ellers jobber jeg jevnt og trutt med reisen i januar. Har ennå ikke bestemt noen dato, men har forespurt sykehuset om avtale. Det er så mange detaljer som må på plass- det er ikke bare å bestille flybilletter og dra i vei.

GOD HELG! :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vinteren kommer når den vil, ikke noe å gjøre med det :)

Blir spennende tider for deg fremover, kan tenke meg at det det krever en god del planlegging. 

Håper du får en god helg :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Rumle skrev:

Takk :blomst:

Har roet seg nå heldigvis, var det ille hos deg?

Når vinden kommer fra nord og vest, så ligger jeg i le og merker lite.  Men hører det suser veldig i de store grantrærne på toppen her. Det verste er østavind, den kalde om vinteren. :P- og hos deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hjertesukka skrev:

Når vinden kommer fra nord og vest, så ligger jeg i le og merker lite.  Men hører det suser veldig i de store grantrærne på toppen her. Det verste er østavind, den kalde om vinteren. :P- og hos deg da?

Ligger litt i le her også, så det gikk ganske greit :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk Rumle! Og nå er det jammen meg på tide å ønske riktig GOD JUL! :hjerte:

Selv skal jeg ut å reise, innen Norge da, og skal puste lettet ut når jeg endelig sitter trygt på flyet! :vinke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...