Gå til innhold

Hjertesukkenes bro


hjertesukka

Anbefalte innlegg

Endelig hjemme! Og New Dawn ser flott ut, men de andre rosene skranter litt, så jeg må nok gjødsle mer. Klematisen var også en smule lei seg. Men, jordbæra lyste rødt:

 

IMG_1701.JPG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, hjertesukka skrev:

Endelig hjemme! Og New Dawn ser flott ut, men de andre rosene skranter litt, så jeg må nok gjødsle mer. Klematisen var også en smule lei seg. Men, jordbæra lyste rødt:

 

IMG_1701.JPG

:blomst:

 

De jordbaerene saa jammen fristende ut! :ninuskapus:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Rumle skrev:

:blomst:

 

De jordbaerene saa jammen fristende ut! :ninuskapus:

Glad jeg tok bilder før jeg slukte dem! :bolledeig:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hva jeg fikk tak i i dag? På salg tilogmed! Holdt på å svime av, hehe......

For en nydelig duft av den skjønne Augusta Louise! :yvonne::edie:

IMG_1728.JPG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, hjertesukka skrev:

Gjett hva jeg fikk tak i i dag? På salg tilogmed! Holdt på å svime av, hehe......

For en nydelig duft av den skjønne Augusta Louise! :yvonne::edie:

IMG_1728.JPG

Helt vidunderlig lukter den! :ninuskapus:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte også en blå vivendel som passet akkurat inni krabbeteina mi. Siden den sprer seg overalt, så tenkte jeg at det var en lur plass å holde den under kontroll. :P:)

IMG_1730.JPG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2017 den 11.09, hjertesukka skrev:

Kjøpte også en blå vivendel som passet akkurat inni krabbeteina mi. Siden den sprer seg overalt, så tenkte jeg at det var en lur plass å holde den under kontroll. :P:)

IMG_1730.JPG

Saa nydelig! :ninuskapus:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

New Dawn- rosetreet mitt er det første jeg plantet her og virkelig en suksess! Har hatt lite lus og sykdom på det også, takket være  jevn grønnsåpedusjing! :hjerte:

IMG_1752.JPG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rumle skrev:

Det er en nydelig rosa, ja :ninuskapus:

Ikke sant. Og bildet er bare et lite utsnitt! Jeg må finne noe mer å henge det opp på. Kanskje de gamle vindussprossene kan brukes? :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hjertesukka skrev:

Ikke sant. Og bildet er bare et lite utsnitt! Jeg må finne noe mer å henge det opp på. Kanskje de gamle vindussprossene kan brukes? :P

Jaaaa, hvis det ellers passer med dem der maa jo det bli helt topp! Hvilken farge er de_ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvite, altså samme farge som veggen.  (men har jo planer om å male huset lysegrått med tid og stunder- men så skal jeg ha hvite lister og sånt, så det går sikkert bra).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå blomstrer og gror det fint i hagen! Denne kom plutselig opp og jeg lurer på hva den heter?

Kanskje noen kloke hoder her inne vet.....:yvonne:

IMG_1820.JPG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite stilleben fra den dagen det var så deilig og varmt her. Jeg tilbrakte nesten hele dagen på solsenga. :briller2:

IMG_1830.JPG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fin kattost! :ninuskapus: Mener jeg plantet en i fjor, men husker ikke helt om det var det, er ikke saa kjent med de fra foer.

 

God helg! :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rumle skrev:

Fin kattost! :ninuskapus: Mener jeg plantet en i fjor, men husker ikke helt om det var det, er ikke saa kjent med de fra foer.

 

God helg! :blomst:

Takk i like måte! Denne kattosten kom opp helt av seg selv og må være noe som har fulgt med en annen plante, tror jeg. Håper den ikke er ettårig. :P #lese mer på nettet#. For den er så dekorativ og passer så godt der den står.

Endret av hjertesukka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deres stokkroser? Mine står i knopp og jeg er veldig spent på hvilke farger det blir i år! :mynona:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...