Gå til innhold

Hvordan komme i gang med noe NYTT????


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har så utrolig lyst til å komme igang med en ny sport! Nå har jeg drevet med idrett på konkurransenivå fra jeg var 15 til jeg ble 27, er 29 nå, og er bare så utrolig leeeei...blir så enformig til tider, og jeg vil ha en avveksling! Tenker på noe helt annet enn jeg er vant til, løping, sykkling og helsestudio blir det nok av eller.

Jeg har så lyst til å klatre eller komme meg i kajakk!! Men, jeg er alene, og ser for meg at dette er noe man må være to om? Hvordan kommer jeg i gang? Jeg bor i Ålesund forresten.. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sjekkar ut om det finst ein klatreklubb eller ein kajakk-klubb/forening i nærleiken, og så medler du deg inn der! Då er du brått ikkje åleine lengre! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha tatt kontakt med Norges Klatreforbund Når det gjelder kajakk er jeg ikke sikker på om det går under Norges Roforbund eller Norges Padleforbund (tipper padle), men du kan også gå inn på liste over særforbund som er ligger under Norges Idrettsforbund her og sjekke ut hvilke muligheter som finnes. Større forbund er delt opp i kretser, så da er det lurest å kontakte din krets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kajakk kan du i alle fall kjøpe hos Platou sport i Ålesund (på Moa). Jeg vet ikke om det finnes noen padleklubb, men sjekk årboka til DNT for 2003, den handler om Sunnmøre - og det er en artikkel om padling der. Ellingsøyfjorden er fin, fjordene også!

Vet ikke helt hvor du kan klatre innendørs - men ungdomsgruppa til ÅST (Ålesund-Sunnmøre turistforening) har mange tinderanglingsturer, tror jeg. Molladalen er jo glimrende! Sjekk www.aast.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...