Gå til innhold

Skravletråd mai/juni 2014


LempikasPromise

Anbefalte innlegg

Har du prøvd en sånn CB-test med ukeindikator? De har stemt bra på meg begge gangene (vet ganske nøyaktig når jeg hadde eggløsning). Bare husk at du må plusse på to uker siden den oppgir hvor mange uker det er siden befruktning.

Skal kjøpe en i morgen ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble litt stress på meg nå i kveld, og nå kom kvalmen snikende.. Og jeg som blir så rastløs av å holde meg i ro!

Har roet meg mer ned angående det å evnt. miste. Vi var innom en babybutikk i går, og jeg klarte faktisk å glede meg istedenfor å tenke hvis om atte, dersom atte.. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj missdior, skjønner at du blir stresset da, men ta en CB digital ja, så roer du nok nervene ;)

Skal dere vite på forhånd hvilket kjønn dere venter? Her er mannen og jeg skjønt enig om at vi IKKE skal vite, det blir liksom juks for oss, og vi vil ha det som en overraskelse. Det spiller uansett ikke noen rolle om det er gutt eller jente, så lenge den er frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj missdior, skjønner at du blir stresset da, men ta en CB digital ja, så roer du nok nervene ;)

Skal dere vite på forhånd hvilket kjønn dere venter? Her er mannen og jeg skjønt enig om at vi IKKE skal vite, det blir liksom juks for oss, og vi vil ha det som en overraskelse. Det spiller uansett ikke noen rolle om det er gutt eller jente, så lenge den er frisk.

Jepp, må ut og kjøpe i morgen! Men den burde vel tas på morgenurin? Kan jeg "fylle en kopp" :fnise: og sette og bruke det til å teste med når jeg får kjøpt test? Apoeket åpner ikke før 10 vettu!! :)

Vi skal vite, men ingen andre (bortsett fra hele KG da...)

Jeg ønsker meg faktisk en facebookgruppe for oss..... Mai/juni-jentene :) Helt hemmelig og privat selvfølgelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde absolutt gå å ta urinprøven i et glass og spare den ja. Blir vel det samme som når man tar med prøven til en lege. Jeg blir gjerne med i en facebook gruppe, men tror jeg isåfall venter til jeg er 12 uker på vei ;-) siden alt blir litt mer "offentlig" da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde absolutt gå å ta urinprøven i et glass og spare den ja. Blir vel det samme som når man tar med prøven til en lege. Jeg blir gjerne med i en facebook gruppe, men tror jeg isåfall venter til jeg er 12 uker på vei ;-) siden alt blir litt mer "offentlig" da :D

Gruppen blir jo bare for oss som er i denne gruppa, og det er ingen andre enn oss i gruppa som kan se den, den er altså skjult for alle andre :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal dere vite på forhånd hvilket kjønn dere venter? Her er mannen og jeg skjønt enig om at vi IKKE skal vite, det blir liksom juks for oss, og vi vil ha det som en overraskelse. Det spiller uansett ikke noen rolle om det er gutt eller jente, så lenge den er frisk.

Jeg vet faktisk ikke... Vi ville vite det sist, men denne gangen har jeg litt lyst å få overraskelsen, som du sier. Men det ender vel med at vi vil vite når vi kommer så langt, kommer til å dø av nysgjerrighet! Føler allerede på meg at det er gutt jeg da, siden jeg ikke er særlig kvalm ennå. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet faktisk ikke... Vi ville vite det sist, men denne gangen har jeg litt lyst å få overraskelsen, som du sier. Men det ender vel med at vi vil vite når vi kommer så langt, kommer til å dø av nysgjerrighet! Føler allerede på meg at det er gutt jeg da, siden jeg ikke er særlig kvalm ennå. :fnise:

Jeg har også guttefølelse. Er ikke særlig kvalm, og har mistet helt lysten på godteri, mens potetgullposen har ikke fått stå i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også venter jente da, i så fall :fnise:

Håper litt på jente jeg, egentlig. Det gjør mannen også. Men den kinesiske fødselskalenderen sier det blir gutt, så da blir det vel det, da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte og fortalte sjefen om graviditeten i dag. Var så nervøs at jeg holdt på å dø på meg, hun tok det heldigvis bra, gratulerte og sa "jeg har egentlig bare ventet på det". Så det gikk mye bedre enn jeg så for meg før jeg ringte. Sa ifra at jeg var i god form enda, men ville at de skulle vite det alt nå, tilfelle jeg skulle bli dårlig fremover, så vet de iallefall hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte og fortalte sjefen om graviditeten i dag. Var så nervøs at jeg holdt på å dø på meg, hun tok det heldigvis bra, gratulerte og sa "jeg har egentlig bare ventet på det". Så det gikk mye bedre enn jeg så for meg før jeg ringte. Sa ifra at jeg var i god form enda, men ville at de skulle vite det alt nå, tilfelle jeg skulle bli dårlig fremover, så vet de iallefall hvorfor.

Tøff du er som torde å si fra så tidlig :) Men veldig greit å ha sjefen "på sin side" i tilfelle man skulle være borte fra jobben en stund, da :)

Jeg kjenner allerede at dette blir et vanskelig semester, så det kan hende jeg må be om utsettelser o.l. pga dårlig form, men enn så lenge holder jeg tett. Synes litt synd på masterveilederen min, da. Jeg rekker jo høyst sannsynlig ikke å levere inn oppgaven i vår, så han må vel slite med meg et år til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, tøff og tøff, er sikker på at jeg skalv som et aspeløv da jeg ringte. Men vi er ganske få i kretsen nær ledelsen, og vi blir behandlet som familie. Dermed følte jeg behov for å si ifra tidlig, så de ikke skulle tenke at jeg hadde "skjult" noe for dem. Og jeg synes det er bedre å være ærlig med en gang, de får jo vite det etterhvert uansett :smilorange:

Fikk da også vite at jeg har termin i samme måned som kona til sønnen hennes, så det var morsomt!

Da jeg sa at jeg fremdeles var i ganske god form, var reaksjonen hennes "Bare vent, du vil snart nok merke at du er gravid" :fnise:

Må legge til at grunnen til at jeg ringte er at jeg er butikksjef, i en butikk et stykke unna selve ledelsen.

Hadde de vært nærmere hadde jeg selvsagt ifra ansikt til ansikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, gruer meg allerede til å fortelle sjefen... Tror nok det går helt fint, men likevel. Kommer til å vente til jeg eventuelt blir kvalm (og må sykmeldes). Håååper så inderlig å kunne vente til jeg passerer 12 uker.

Blir spennende å se om det blir gutter eller jenter på oss. :) Føles veldig lenge til UL i uke 18 akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!! :vinke:

Jøss, dere har jammen skravla mye allerede! :fnise: Jeg orker ikke å lese gjennom alt, så satser på jeg klarer å henge med selv om jeg kom med midt inni her :)

Jeg er 30 år og venter min nr.2. Foreløbig termin er 27.mai. Veldig spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann!! :vinke:

Jøss, dere har jammen skravla mye allerede! :fnise: Jeg orker ikke å lese gjennom alt, så satser på jeg klarer å henge med selv om jeg kom med midt inni her :)

Jeg er 30 år og venter min nr.2. Foreløbig termin er 27.mai. Veldig spennende!!

Velkommen! Tror ikke du har gått glipp av mye. :fnise: Vi har ganske lik termin da, jeg har foreløpig 24. mai. :) Hvor gammel er barn nr. 1?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jeg trodde dere hadde pjattet på i 74 sider!!!! Så var det visst 74 innlegg og bare 4 sider. Det var jo noe HELT annet! :fnise:

Så da fikk jeg lest det likevel gitt!

Førstemann er 1 år. Så det blir forholdsvis tett :)

Du hadde ei som blir 3 rundt da babyen kommer? Eller roter jeg sammen nick nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jeg trodde dere hadde pjattet på i 74 sider!!!! Så var det visst 74 innlegg og bare 4 sider. Det var jo noe HELT annet! :fnise:

Så da fikk jeg lest det likevel gitt!

Førstemann er 1 år. Så det blir forholdsvis tett :)

Du hadde ei som blir 3 rundt da babyen kommer? Eller roter jeg sammen nick nå? :)

:laugh: 74 sider ja. Nei det får da være måte på til skravling.

Oi, såpass tette barn ja. Imponerende! Jeg er såvidt klar nå.

Det stemmer det, vår er litt over 2 år nå. Veldig fin og slitsom alder. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...