Gå til innhold

Noen som ser på Keeping up with the Kardashians?


Heddadus

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, førstedamen skrev:

ja men alt ligger jo ikke ute der, der ligger ikke noen av de gamle sesongene, har vært å lett.

 

Jeg har lyst til å svare "google is your friend", for det er bare å google, så enkelt er det faktisk.

Men, her har du alle sesongene samlet på en plass:

http://thewatchseries.to/serie/keeping_up_with_the_kardashians

Anonymkode: 157c3...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest førstedamen
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg har lyst til å svare "google is your friend", for det er bare å google, så enkelt er det faktisk.

Men, her har du alle sesongene samlet på en plass:

http://thewatchseries.to/serie/keeping_up_with_the_kardashians

Anonymkode: 157c3...d2a

Takk :) Er akkurat noe sånt jeg har lett etter på google, og det er ikke bare bare når pc ikke vil kjøre silverlight osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, førstedamen skrev:

Takk :) Er akkurat noe sånt jeg har lett etter på google, og det er ikke bare bare når pc ikke vil kjøre silverlight osv osv.

Her har du alle episodene i HD-kvalitet. Streamer ikke like raskt som på den første linken, men mye bedre kvalitet. :)

http://www.watchseries.li/serie/keeping_up_with_the_kardashians

Anonymkode: 157c3...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant et uredigert bilde av Kourtney! Har hun endret seg mye, eller hva?

2400699.thumb.jpg.90e3cee858acb7f7290944

Anonymkode: 157c3...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Are

Nei. Det stod på en gang. Verste møkka jeg har sett på lenge. Blir flau av folksom sier de ser på dette programmet.

Med hilsen fra

Jon Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fant et uredigert bilde av Kourtney! Har hun endret seg mye, eller hva?

2400699.thumb.jpg.90e3cee858acb7f7290944

Anonymkode: 157c3...d2a

!!!!!!!!! :sjokkert: Hva har hun gjort med ansiktet? 

Anonymkode: a23dd...e81

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

!!!!!!!!! :sjokkert: Hva har hun gjort med ansiktet? 

Anonymkode: a23dd...e81

 

Det er vanskelig å finne uredigerte bilder, men måtte posta da jeg tilfeldigvis kom over dette bildet. Hun ser jo veldig rar ut i ansiktet, og sminken hjelper ikke akkurat...

Anonymkode: 157c3...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KhloeKardashian_070652.jpg

Synes ikke hun ser så veldig annerledes ut? Her er et gammelt bilde, og der ser i grunn mest ut som hun bare har mistet vekt i ansiktet og gjort leppene større. Dessuten var lyset og skyggene litt rare på det nye bildet.

Anonymkode: 735d8...a08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fant et uredigert bilde av Kourtney! Har hun endret seg mye, eller hva?

2400699.thumb.jpg.90e3cee858acb7f7290944

Anonymkode: 157c3...d2a

Det er vel Khloe?  Men hun har forandret seg og en norsk blogger var på sånn book signing i LA,  hvor hun hilset på Khloe og sa hun var så stram i ansiktet hun knapt kunne smile! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de bare blir mer og mer kunstige. Trist å se. Vet ikke om jeg gidder å se på mer.. Så kuntig og iscenesatt. Kim begynner å se så fæl ut, synes jeg. Mer og mer oppblåst og operert. Forferdelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Lady skrev:

Synes de bare blir mer og mer kunstige. Trist å se. Vet ikke om jeg gidder å se på mer.. Så kuntig og iscenesatt. Kim begynner å se så fæl ut, synes jeg. Mer og mer oppblåst og operert. Forferdelig.

 Men hvorfor gadd du egentlig å følge med på dette i første omgang ?

Anonymkode: 909b0...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Men hvorfor gadd du egentlig å følge med på dette i første omgang ?

Anonymkode: 909b0...66c

Fordi jeg synes det var underholdene og virket ikke så iscenesatt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Lady skrev:

Fordi jeg synes det var underholdene og virket ikke så iscenesatt. 

 men er ikke disse  programmene selve definisjonen av "iscenesatt" ?

Anonymkode: 909b0...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 men er ikke disse  programmene selve definisjonen av "iscenesatt" ?

Anonymkode: 909b0...66c

Fikk ikke følelsen av det før, men nå virker alt iscenesatt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lady skrev:

Fikk ikke følelsen av det før, men nå virker alt iscenesatt 

Enig, før fikk man i det minste inntrykk av at noen av scenene var ekte. Nå har serien fått et visst antall tema den jobber med. "Kris jobber for mye, typen er engstelig", "Scott er på kjøret, familien prøver å hjelpe, men han faller stadig tilbake til gamle vaner", "Kendall føler hun har et dårlig forhold til faren etter han skiftet kjønn", "Khloe har problemer med følelsene ovenfor Lamar", "Kourtney er hot mama men tenker likevel på Scott", "Kylie vil egentlig ikke være med i serien, men er bundet til en kontrakt og må si et par setninger hver episode", "Kim har en problematisk graviditet, og tenker mye på sin forrige".

Guud hvor jeg irriterer meg over denne serien. Men likevel så klarer jeg ikke å holde meg unna. Gleder meg til ukens episode:fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

57 minutter siden, frk91 skrev:

Enig, før fikk man i det minste inntrykk av at noen av scenene var ekte. Nå har serien fått et visst antall tema den jobber med. "Kris jobber for mye, typen er engstelig", "Scott er på kjøret, familien prøver å hjelpe, men han faller stadig tilbake til gamle vaner", "Kendall føler hun har et dårlig forhold til faren etter han skiftet kjønn", "Khloe har problemer med følelsene ovenfor Lamar", "Kourtney er hot mama men tenker likevel på Scott", "Kylie vil egentlig ikke være med i serien, men er bundet til en kontrakt og må si et par setninger hver episode", "Kim har en problematisk graviditet, og tenker mye på sin forrige".

Guud hvor jeg irriterer meg over denne serien. Men likevel så klarer jeg ikke å holde meg unna. Gleder meg til ukens episode:fnise:

Så sant! Helt samme følelsen jeg får av hele serien.. En ting jeg også reagerer på er at ting alltid blir vinklet til fordel for dem selv. Altså, uansett hvilke forhold eller ekteskap som ryker så er det alltid den andre parten som ikke har oppført seg bra... Lamar, Kris Humphries, Scott, Bruce etter intervjuet osv.. Alle andre blir fremstilt dårlig, mens kardashian jentene alltid er ofrene. Det blir for dumt. Serien viser aldri noen negative sider ved dem selv. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lady skrev:

Så sant! Helt samme følelsen jeg får av hele serien.. En ting jeg også reagerer på er at ting alltid blir vinklet til fordel for dem selv. Altså, uansett hvilke forhold eller ekteskap som ryker så er det alltid den andre parten som ikke har oppført seg bra... Lamar, Kris Humphries, Scott, Bruce etter intervjuet osv.. Alle andre blir fremstilt dårlig, mens kardashian jentene alltid er ofrene. Det blir for dumt. Serien viser aldri noen negative sider ved dem selv. 

 

Samme har jeg også lagt merke til. Kris Humphries er den som har blitt behandlet absolutt verst. Helt siden hans første episode var hele familien negative til han, og jeg har store problemer med å se at deres kjærlighet var ekte. Han var alltid den store stygge ulven, og jeg tror han ble brukt for å skaffe publisitet til familien. Kjipt for han at han måtte skrive under en taushetserklæring når han ble med i serien. Han kan aldri forsvare seg eller fortelle hvordan serien egentlig var satt opp, uten å bli saksøkt. Kanye blir jo behandlet som en gud i forhold.

Lurer på hvordan de skal fremstille Rob etter han ble sammen med Blac Chyna, tipper de kommer til å legge det frem som at han har psykiske problemer/hun utnytter han for å bli kjendis. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, frk91 skrev:

Samme har jeg også lagt merke til. Kris Humphries er den som har blitt behandlet absolutt verst. Helt siden hans første episode var hele familien negative til han, og jeg har store problemer med å se at deres kjærlighet var ekte. Han var alltid den store stygge ulven, og jeg tror han ble brukt for å skaffe publisitet til familien. Kjipt for han at han måtte skrive under en taushetserklæring når han ble med i serien. Han kan aldri forsvare seg eller fortelle hvordan serien egentlig var satt opp, uten å bli saksøkt. Kanye blir jo behandlet som en gud i forhold.

Lurer på hvordan de skal fremstille Rob etter han ble sammen med Blac Chyna, tipper de kommer til å legge det frem som at han har psykiske problemer/hun utnytter han for å bli kjendis. 

Ja, jeg vet. Det er så stygt. Tviler jeg også sterkt på. De krokodilletårene til Kim ovenfor Kris i serien kjøper jeg ikke. Hele det eksteskspet fremstår bare som en stor vits. De fremstilte det som at " Kim er en håpløs romantiker. Hun er så fortapt i kjærligheten at hun trodde dette var kjærlighet ved første blikk ". Patetisk. Er det mulig. Ja, det et jo topp for dem å få Kanye inn i familien. 

Hvem er Blac Chyna? Hvordan vet du at Rob har fått kjæreste?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at Kris Humphries måtte skrive under på taushetserklæring? Da må de isåfall ha mye skjule..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...