Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor i alle dager er det portrettintervju med henne i VG Helg? Flesteparten av Norges befolkning aner jo ikke hvem dette er?

Anonymous poster hash: 164f3...7f4

De vet det nå. :fnise:

Anonymous poster hash: a7856...67c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde man måtte ha gjort noe av betydning for å ha portrettintervju i norges største avis. Tydeligvis ikke.

Anonymous poster hash: 164f3...7f4

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Folk synes det er veldig greit å kommentere magen og sånne ting, men det synes jeg ikke er hyggelig. Kanskje har magen min vokst litt saktere enn det folk ser på som normalt. Hvis noen har noe negativt å si om det, så er det ikke noe jeg kan gjøre noe med, påpeker bloggeren i intervjuet.

Anonymous poster hash: c195e...338

Endret av Niennas
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor legger hun ut magebilder om hun ikke vil at den skal kommenteres?

Den dama gir ikke mening :P glemmer hun at hun gjør noe helt annet enn hva hun sier? Det henger jo ikke på greip. Om det er så ille med kommentarer om magen, forstår jeg ikke hvorfor hun legger ut bilder av den "lille bumpen" som hun så fint kaller det. Er vel negative kommentarer hun mener. Positive "å, så liten mage du har, ser ikke ut som du er gravid i det hele tatt!" -kommentarer er derimot hjertelig velkomne. Hun trenger tydeligvis bekreftelse, og når hun går så langt at magen må forminskes slik at hun fortsatt kan få samme kommentarer om hvor liten den er, da begynner det å bli veldig trist.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festligste med VG-intervjuet er livskurven. Aldri har CBE hatt noen dårlige perioder i livet (merkelig at ikke perioden med SF var slitsom). Perfekt, perfekt, perfekt!



Anonymous poster hash: 02cdf...366
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig intervju igrunn. Nok en gang syns jeg hun har tatt på seg offer-hatten. Og som noen andre har nevnt her: hun liker ikke at folk kommenterer magen, men likevel legger hun ut bilder?

Jaja. "Ugla" i magen skal selvsagt ha et sjeldent navn. Spent på det!

Anonymous poster hash: 23b15...bbb

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til FF, jeg må si jeg er fascinert av monsterbrynene hun maler på seg. Selv etter at brynspesialisten sa hun burde ha mindre kantete start på brynet så maler hun dem på slik som dette:

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/08/bilde3.jpg

Anonymous poster hash: 02cdf...366

Jøss.....på disse bildene ser nesa helt skjev ut....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Point is: Davy har et poeng. Og alltid like festlig med twitterkrig mellom Davy og The Eriksens.



Anonymous poster hash: 164f3...7f4
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen vær så snill å poste et faksimile fra denne reportasjen? Orker ikke kjøpe VG for å lese,men er ganske nysgjerrig.



Anonymous poster hash: 02cdf...366
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det går i BUHUUUU STAKKARS MEEEEG JEG MÅ VÆRE EN OFFENTLIG PERSON BUHUUUUU MEN JEG ER VERDENS LYKKELIGSTE YAAAAAAAAAY PRINSESSA KOMMER TIL Å BLI PERFEEEEEKT



Anonymous poster hash: 164f3...7f4
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Davy er nok bare misunnelig! (fritt sitert fra en eller annen amøbe på twitter) :skratte::danse:

Hahaha. Ja, en anerkjent journalist med en årelang karriere er selvsagt veldig misunnelig på sirkus Eriksen.

Gudameg.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi forvente oss full klikk fra LK i dag i et eller annet kommentafelt eller på Twitter? Dette kan bli morsomt (nok en gang).

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for spekulasjoner, hets, avsporing og svar til disse.

Niennas, mod.

Endret av Niennas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi forvente oss full klikk fra LK i dag i et eller annet kommentafelt eller på Twitter? Dette kan bli morsomt (nok en gang).

Nei tenk, det er jo SØNDAG, da er det koooosetid. Lang frokost hvor de ser hverandre inn i øynene, de baker sammen, går laaang tur med hundene og prater om livet og døden, før de går hjem og lager middag sammen og nuuuusser på sofaen til de sovner. LK har IKKE tid til å være på nettet :yvonne:

Anonymous poster hash: 164f3...7f4

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor legger hun ut magebilder om hun ikke vil at den skal kommenteres?

Ja gud forby at man håper folk skal ha litt folkeskikk når det kommer til slikt!

Hun tenker sikkert ikke på støtende kommentarer..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hentet opp en pakke på posten i tillegg, for i dag kom endelig uroen som jeg har bestilt til lille ugla vår. Dessverre var det helt feil grønn- og rosafarge i denne, begge deler var altfor sterke, ettersom vi skal ha rose-fargen på madrassen til sengen fra stokke, så jeg har nettopp lagt en bestilling på en ny."

Livet kan være hardt iblandt..

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...