Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, hun har jo absolutt funnet en oppskrift som virker. Jeg syns det er litt vanskelig å være moraliserende i forhold til den påvirkningen hun har. På en måte skal jeg være enig med henne at det er alltid vil være noen som blir uheldig påvirket uansett. Hun har jo blitt selv symbolet på rosablogg i Norge og med det følger det en del fordeler og ulemper. Jeg syns også hun mangler en del ydmykhet og skulle ønske at hun ikke fremstilte alt så perfekt. Så jo bare den livslinjen i VG helg, den lå på svært bra hele tiden. Kan godt være at hun har hatt det veldig bra, men det er noe der jeg bare ikke klarer å sette fingeren på som jeg syns veldig lite om.

Hvis noen har et lykkelig liv, så er jeg igrunnen bare glad på deres vegne. Det er ikke egentlig perfeksjonismen jeg har et problem med, men den der litt snikne "denne dingsen kan du forresten kjøpe her," med tilhørende link. Jeg går ut fra at dette er noe hun tjener penger på, men det blir fremstillet mest som et slags venninne-tips.

Også er det jo dette her med at LK og FF mater troll i div kommentarfelter rundtomkring på en måte som ikke ser helt heldig ut, men det er liksom en separat greie i mitt hode.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun sier hele tiden at hun har 100.000 unike brukere. Det stemmer ikke! http://www.blogglisten.no/blogg/fotballfrue.no

Hun har kanskje hatt det en gang før, men ikke nå lenger. Nå ligger det mellom 50 og 70.000 unike stort sett.

Anonymous poster hash: e8705...ae5

Er ikke det definisjonen på skrythals/skrytepave - å alltid gjøre ting bedre enn det egentlig er?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det definisjonen på skrythals/skrytepave - å alltid gjøre ting bedre enn det egentlig er?

Definisjonen er vel helst å skryte mye av det man har gjort.

Anonymous poster hash: dc3ea...576

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ærlig innrømme at den kaffemaskinen der ville ikke jeg heller hadd nettopp pågrunn av fargene. Skjønner godt hun ikke ville ha den, den bryter jo helt med stilen hun har og hadde kommet til å sett helt malplassert ut. Selvfølgelig, ikke like viktig for alle å kjøre en stil fullt og helt ut, bra vi er forskjellige (for da får jo noen andre gleden av den maskinen ;) )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier selv hun fikk godkjenne sitater så dette sier vel alt

– Hadde det gjort noe med litt bredere hofter?

– Ehh. Altså. Jeg hadde ikke fått det, så jeg skjønner ikke hvorfor folk skriver det. Jeg føler bare at det er noe man ikke skriver til en som er gravid. Det er vanlig folkeskikk.

Caroline tar en liten slurk av vannet. Hun sier at 99 prosent av tilbakemeldingene heldigvis er hyggelige.



Anonymous poster hash: 46558...1b7
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hjemmelagede lekestativet er bare teit. Uten å ha barn selv, mener jeg at hun heller burde kjøpt et, som hun vet er "riktig til babyer" i butikken.



Anonymous poster hash: 9095f...372
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det hjemmelaga lekestativet var kjempefint! Det er ikke mere uriktig det FF har laget enn de fæle plastgreiene fra Kina som man kjøper i lekebutikker.

Selvgjort er velgjort i mange tilfeller:)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hjemmelagede lekestativet er bare teit. Uten å ha barn selv, mener jeg at hun heller burde kjøpt et, som hun vet er "riktig til babyer" i butikken.

Anonymous poster hash: 9095f...372

Ja, kjempeteit assaaaaa. Hvorfor kjøpe, når man har tid til å lage selv? Synes det var utrolig fint, finere enn alle jeg har sett tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det hjemmelaga lekestativet var kjempefint! Det er ikke mere uriktig det FF har laget enn de fæle plastgreiene fra Kina som man kjøper i lekebutikker.

Selvgjort er velgjort i mange tilfeller:)

Enig, synes det var flott. Kunne godt tenke meg å lage et sånt selv en dag jeg også. Man kan jo sy de der "bamsene" selv også :) Prisene går vel opp i opp, men koselig å ha noe eget!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babygym kjempefint var det! :D

Eneste jeg synes er at det blir veldig mye ugler... :fnise: Men jeg kommer vel til det samme med katter når det blir min tur. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdalene

Ser veldig fin ut den babygymen, men ser også veldig upraktisk ut?

Kan ikke se at hun har festet de båndene i noe, så de vil vel bare bli dratt frem og tilbake, også syns jeg det er ALT for mange leker for en liten. Meningen er jo at baby skal bli stimulert, men ikke overstimulert.

Men fin, det er den. Til pynt kanskje?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det så skummelt ut med måten hun hadde festet lekene på, båndet lager jo store løkker som ungen kan henge seg fast i. Også hadde jeg ikke hatt riktig så mye på det.

Men fint var det. :Nikke:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les kommentarfeltet til denne vargas12, hun outet feil person ser det ut til... At hun aldri lærer.



Anonymous poster hash: 4d333...730
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Vargas. Jeg må bare beklage, men jeg visste verken om bloggen din eller din forhistorie med ekteparet Eriksen. Jeg kommenterte på bloggen til Fotballfruen som «Vargas» og hun svarte med å oute deg. Jeg har skrevet flere kommentarer hvor jeg poengterer dette, men hun godkjenner som vanlig ingenting.

Jeg må bare beklage at du ble dratt inn i diskusjonen, og heretter vil jeg bruke «Vargen».

Hei Vargen

Synd at det ble en misforståelse, men det er ok. Du bekrefter jo mine påstander om at kommentarer ikke blir vist.



Anonymous poster hash: 4d333...730
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig fin ut den babygymen, men ser også veldig upraktisk ut?

Kan ikke se at hun har festet de båndene i noe, så de vil vel bare bli dratt frem og tilbake, også syns jeg det er ALT for mange leker for en liten. Meningen er jo at baby skal bli stimulert, men ikke overstimulert.

Men fin, det er den. Til pynt kanskje?

Det skal nok mer til for at en baby skal bli overstimulert enn noen tøyugler som henger på et stativ.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdalene

Det skal nok mer til for at en baby skal bli overstimulert enn noen tøyugler som henger på et stativ.

Det skal nok ikke det. En baby som ikke har mulighet til å snu seg bort, blir veldig fort overstimulert.

Endret av Niennas
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig fin babygym! Og sannsynligvis ganske så upraktisk når babyen begynner å virkelig gripe etter ting. En baby griper og drar med overraskende mye kraft, og noe sier meg silkebåndfestet på figurene ikke er helt beregnet på å bli dratt så hardt i?

Men jeg er enig i at det var veldig mye figurer der, og jeg tror, etter min erfaring, at det blir for voldsomt for en liten baby. I tillegg er alt så likt; det er ikke bare farger og former det er viktig å variere i en babygym, også tekstur og størrelse er viktig. Nå kan det jo så klart hende at hun har tenkt å bytte ut lekene med jevne mellomrom, men det er faktisk kjekt å raskt kunne bytte ut leker uten å måtte planlegge designet ned til minste detalj.

(Det er veldig søtt med blivende foreldre som koser seg med forberedelser, alle som har ventet barn har vel gjort det i mer eller mindre grad. Noe sier meg imidlertid at fruen kanskje kommer til å bli ørlite overrasket over at hun ikke kan ha kun matchende leker til babyen og at babyer har en tendens til å like skikkelig glorete greier etterhvert når de blir litt større. Og det er jo ikke noe galt i det, vi har da alle fått oss noen aha-opplevelser av å få barn. Jeg var f.eks. en ekstremt ivrig forkjemper for å bruke tøybleier før jeg fikk første barn. Jeg planla alt ned i minste detalj, og brukte ekstremt mye tid på innkjøp og tanker rundt dette. Men siden barseltiden ble langt tøffere enn jeg noensinne hadde sett for meg, ble det bare et par fåfengte forsøk før jeg skrinla alt som het tøybleier og solgte hele sulamitten.)



Anonymous poster hash: c1c79...3bd
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje poenget med alle de uglene er å kunne bytte lekene ut innimellom? Vi hadde et stativ med mye leker, men hengte sjeldent på alle på en gang.

Jeg synes det var en kreativ og fin ide.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LadyAntebellum

Herregud, jeg er ikke noe fan av frua, men babygymmet var kjempefint! Kan jo hende at hun har tenkt til og gå over til noe annet når barnet blir større og begynner og dra skikkelig i det?

Så mye fælt som skjer i verden og dere klarer og henge dere opp i en sånn bagatell? Det er akkuratt som om alle dere har hver deres fasit på hva som er best for en baby, utifra deres erfaring med egne barn og hva dere har hørt og lest og blitt fortalt. Dette er Carolines baby, hun gjør sine egne erfaringer akkuratt slik dere har gjort. Hva med og engasjere seg i saker der barna virkelig ikke har det bra? Dette blir for dumt.

Og ja, jeg er egentlig en motstander av frua, men akkuratt dette barnet kommer til og ha det veldig godt, velger jeg og tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det hjemmelaga lekestativet var kjempefint! Det er ikke mere uriktig det FF har laget enn de fæle plastgreiene fra Kina som man kjøper i lekebutikker.

Selvgjort er velgjort i mange tilfeller:)

Enig med deg. Selvgjort er velgjort og myyyyye finere

Anonymous poster hash: 7102d...83e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...