Gå til innhold

nettside med gratis tilgang til øvelse på teoriprøve?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes det gratis nettsteder med tilgang til spørsmål som er beregnet til å øve seg før teoriprøven (vanlig bil)? :)



Anonymous poster hash: c94d0...965
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Finnes det gratis nettsteder med tilgang til spørsmål som er beregnet til å øve seg før teoriprøven (vanlig bil)? :)

Anonymous poster hash: c94d0...965

Hvis du vil ha sikkelige teoriprøver som er basert på alle de forskjellige spørsmålene på teorien prøven må du betale litt, men ikke mye. Dagen før teoriprøven leste jeg først hele boken (like greit å bare ha gjort det) etterpå satt jeg lenge med teoriprøve-tester på nettet, og holdt på til jeg klarte de fleste. Dagen etter gikk jeg å tok teorien og besto. Testene finner du her: https://teoritentamen.no/teoriproven-for-bil/

Du kan også betale via mobilen.

Endret av Maria12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha sikkelige teoriprøver som er basert på alle de forskjellige spørsmålene på teorien prøven må du betale litt, men ikke mye. Dagen før teoriprøven leste jeg først hele boken (like greit å bare ha gjort det) etterpå satt jeg lenge med teoriprøve-tester på nettet, og holdt på til jeg klarte de fleste. Dagen etter gikk jeg å tok teorien og besto. Testene finner du her: https://teoritentamen.no/teoriproven-for-bil/

Du kan også betale via mobilen.

Jeg har lært meg teori kun på teroritentamen.no Og har nå bestått de siste 12 testene der. Burde jeg kjøpe teoriboka? Er det noen god grunn til det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært meg teori kun på teroritentamen.no Og har nå bestått de siste 12 testene der. Burde jeg kjøpe teoriboka? Er det noen god grunn til det da?

Det er jo flere som har klart seg uten teoriboken, men jeg prøvde også teoritentamen.no og jeg syns at spørsmålene jeg fikk på atl.no var mye bedre og likere de på teoriprøven, enn hva de på teoritentamen var.

Det som har hjulpet meg mest har helt klart vært atl.no, så hvis jeg skal anbefale deg atl eller teoriboken, så anbefaller jeg at du kjøper et døgnpass på atl.no dagen før teorien og tar testene til du består 10 prøver etter hverandre. Mye billigere enn teoriboken er det også.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo flere som har klart seg uten teoriboken, men jeg prøvde også teoritentamen.no og jeg syns at spørsmålene jeg fikk på atl.no var mye bedre og likere de på teoriprøven, enn hva de på teoritentamen var.

Det som har hjulpet meg mest har helt klart vært atl.no, så hvis jeg skal anbefale deg atl eller teoriboken, så anbefaller jeg at du kjøper et døgnpass på atl.no dagen før teorien og tar testene til du består 10 prøver etter hverandre. Mye billigere enn teoriboken er det også.. ;)

atl.no? mener du eteori.no da? Atl linker jo til teoritentamen.no, og anbefaler det.

Jeg har boka, men åpna den ikke. Tok en haug med tester på teoritentamen.no og fikk kun 1 feil på teorien. Veldig mange av spørsmålene var like.

I begynnelsen tok jeg også mange gratis tester på nett, men ingen av dem var spesielt bra. Å betale litt for noen ordentlige tester er absolutt verdt det.

Anonymous poster hash: 495bb...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

atl.no? mener du eteori.no da? Atl linker jo til teoritentamen.no, og anbefaler det.

Jeg har boka, men åpna den ikke. Tok en haug med tester på teoritentamen.no og fikk kun 1 feil på teorien. Veldig mange av spørsmålene var like.

I begynnelsen tok jeg også mange gratis tester på nett, men ingen av dem var spesielt bra. Å betale litt for noen ordentlige tester er absolutt verdt det.

Anonymous poster hash: 495bb...cda

åja, haha, nå blandet jeg teoritentamen med noe annet! men ja, jeg anbefaller jeg også! :P

Endret av Maria12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte teoritentamen.no, og likte den. Kjekt med app til mobilen og å kunne trykke seg gjennom en prøve eller to når det måtte passe. Jeg stod forøvrig på teorien på første forsøk, helt uten feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Sjekk ut bil-teori.no

Mange gratis teoriprøver der. Du får forskjellige spørsmål for hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Jeg har lært meg teori kun på teroritentamen.no Og har nå bestått de siste 12 testene der. Burde jeg kjøpe teoriboka? Er det noen god grunn til det da?

Både dette svaret og flere andre får meg til å lure på hva dere tror dere driver på med?

Å kjøre bil uten å ha satt seg grundig inn i teoriboken burde ikke vært lov. Er det rart det finnes så mange tullinger i trafikken?

Før jeg begynte å kjøre bil leste jeg hele boka grundig en gang. Senere leste jeg gjennom boka flere ganger, og før jeg gikk og tok teorien leste jeg boka grundig en gsng til. I tillegg tok jeg flere tester på nett. Noen av testene hadde feil svar i forhold til boka på flere av svarene.

Ja, jeg bestod teorien med glans på første forsøk. I under kjøretimene kunne jeg forklare teorien og fikk beskjed fra læreren om at jeg var en av de sterkeste elevene læreren hadde hatt på teori. Enda i dag finner jeg frem teoriboka og kontrollerer hvordan tin kan gjøre og hvordan ting skulle vært løst når jeg har truffet på tullinger i trafikken som er helt på blåisen mht. Teori og løsninger i praktisk bilkjøring. Mitt førerkort er over 4 år gammelt.

Anonymous poster hash: 1c995...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også finne teoriprøver som er helt gratis på www.førerteori.no

Anonymous poster hash: a5c97...29d

Oppgavene der er for enkle til at det er relevant i forhold til den faktisk prøven. Jeg fant i tillegg en oppgave hvor ingen av svaralternativene stemte. Dette i kombinasjon med et lite presist språk i oppgavene gjør at det etter min mening er like greit å holde seg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...