Gå til innhold

Villapaprika stilen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har lik den stilen? Bloggen heter Villapaprika om noen lurer.

Er rekved, hvitt, grått, beige, lin, masse puter, overkill av pynt, stæsj, dill og dall. Ser så utrolig rotete ut med alt det pynt, puter, lamper og lys fremme. Enig??



Anonymous poster hash: 904a6...532
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det ser ekstremt rotete ut og tenker det må være et helvete å tørke støv.

Og ukomfortabelt å sitte i sofaen som er fylt opp av puter, og/eller slitsomt å flytte på dem hele tiden...



Anonymous poster hash: c2b83...30a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som det er noe ledig benkeplass på kjøkkenet. Hvor tilberedes maten?

Masse ræl overalt jo...



Anonymous poster hash: c2b83...30a
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fint, jeg :-)

Ville ikke hatt like mye dill hjemme kanskje, fordi jeg ikke hadde orket å banke alle de putene hver dag. Men hver sin smak.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse ræl og nips. Ser gjennomført billig ut.

Anonymous poster hash: e8cfd...b07

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne mennesker har ikke personlighet og er så forvirret at de må henge seg på en "stil" og ha ALT på en gang. Skikkelig trist, fargeløs og overfylt stil dessuten.



Anonymous poster hash: b3b34...c48
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig er det der noe av det mest tragiske jeg ser. Æsj. Tror slike bloggedamer lider av dårlig selvbilde og som søker bekreftelse gjennom bliggen. Se så flink jeg er! Tror ikke det nei... Hvem klarer å bo i noe slikt??? Overfylt av rask og nips! Jeg har det også stilig og smakfullt hjemme, men jeg bor ikke i kulisser som ser ut som de er stylet til et interiørmagasin. Ikke pent. Stakkars mann og barn!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er meget jobbefrik og driver jo butikk og klaget på barna som egentlig bare er i veien for hennes perfeksjonisme innen interiør. Mye av det er fint, men den sofaen er jo rene midd og støvbomben. De kan ikke ha mye størallergi de i huset der. For mye av det gode er ikke pent. Det er dyre møbler og, så kjipt er det ikke.

Men hadde ikke betalt 800 kr for ei pute altså.



Anonymous poster hash: 904a6...532
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er meget jobbefrik og driver jo butikk og klaget på barna som egentlig bare er i veien for hennes perfeksjonisme innen interiør. Mye av det er fint, men den sofaen er jo rene midd og støvbomben. De kan ikke ha mye størallergi de i huset der. For mye av det gode er ikke pent. Det er dyre møbler og, så kjipt er det ikke.

Men hadde ikke betalt 800 kr for ei pute altså.

Anonymous poster hash: 904a6...532

Seriøst? Hun klager da vel ikke på barna sine noe mer enn noen andre gjør. Du får det jo til å høres ut som det er alt hun gjør..

Og med tanke på at hun er pefeksjonist, er hun sikkert flink til å støvsuge sofaen og banke puter.

Ikke alle vil ha skinnsofa, "interiørfrelst" eller ei.

Personlig liker jeg den stilen. Det værste jeg vet er kjip skandinavisk stil.

Anonymous poster hash: 76f45...ddd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det blir for mye nipseri. alt mulige greier... ROTET! Tenker hun der tørker mye støv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, synes ofte hun klager på barna. Hun gledet seg til de skulle i bhg og skolen igjen :O Slikt blir jeg sjokkert over. Hjemmet er fint, elsker uteplassen hennes, men vil tro hvit terrasse kan gi mye å vaske når høsten og vinteren setter sine spor på treverket. Blir mer synlig på hvitt. Men ja mye er fint, men synes det ser så rotete ut med alt det puter, korger, bøker, lysestaker osv.



Anonymous poster hash: 904a6...532
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse ræl og nips. Ser gjennomført billig ut.

Anonymous poster hash: e8cfd...b07

Det er da ihvertfall ikke billig. Det er heller ganske så dyrt.

Jeg synes hun har det kjempefint, men jeg ville personlig gått for en litt strammere stil med færre puter og mindre type drivved/rotting og typisk "falskslitt". I dette innlegget er det noen før og etter-bilder hos en venninne, kunne veldig gjerne tenke meg å ha det slik som det er på før-bildene, et litt strammere uttrykk.

Synes heller ikke hun har for masse nips bortsett fra for mange puter og pledd.

Anonymous poster hash: e9d1c...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg får pusteproblemer av de bildene!

Hvorfor? :)

Anonymous poster hash: e9d1c...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker stilen hennes kjempegodt, får masse tips og inspirasjon av å se bloggen hennes. Greit nok at det er flere puter i sofaen hennes enn det mange har, men syns det ser veldig fint og stilig ut, og det er jo bare å legge bort noen av putene når man skal sitte der. Uansett kan folk slutte å ha ut av seg alt mulig oppgulp og sure greier, den dama er ikke så gammel og har jobba hardt for å få igang egen butikk, det står det respekt av! (Tipper noen av dere er late sosialklienter som ikke har annet å gjøre enn å sitte konstant på nettet gjøre livet surt for andre som jobber hardt og står på)...

Og jeg tror ALLE som har små barn, (inkludert meg selv) har noen øyeblikk der de er dritt leie og synes det er godt å få de i seng eller sendt de avgårde på skole/barnehage/barnevakt. Så kom ikke her og vær så sjalu og finn 5 feil på andre, alle har sitt og ingen er perfekte. Dropp å lese bloggen hennes hvis dere ikke liker det da, så enkelt er det! Jeg liker den og derfor leser jeg den. Heie villa paprika!! Hilsen Elin



Anonymous poster hash: eb3ee...b6e
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så typisk hvordan det ser ut hjemme hos "interiørinteresserte" damer i Norge.



Anonymous poster hash: 690be...ff5
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...