Gå til innhold

Er jeg ei hore? vennina mi sier jeg er.


Gjest Dukka

Anbefalte innlegg

På 25.7.2013 den 3.51, Gjest Dukka skrev:

Vennina mi overdriver å seier at jeg er ei hore. SAKEN ER DEN. Jeg bytter tjenester mot sex. Altså jeg tar ikke penger for fitta mi. Jeg har ordnet meg med en bilmedkanikker, en rørlegger og en snekker. De hjelper meg med reperasjoner og jeg gir dem fitte som takk for hjelpa. Det var en skolevenn, som nå er tannlege som satte meg på tanken. Jeg hadde en skikkelig dyr tann fikseing, og han forslå å gjøre det nesten gratis mot at jeg knulla noen ganger med han. Jeg er enslig mor med dårlig råd, så det passet meg fint. Alle er de greie gutter som er flinke til å pule, så jeg nyter det selv også. Siden jeg ikke tar penger ser jeg ikke det store problemet. Jeg mener at hun ikke har rett å kalle meg hore. Jeg føler meg slett ikke som ei hore, bare som ei jente som vet å ordne seg. Hva mener dere? Jeg trenger svar nå.

Ja, du er en hore, men hvem skulle trodd jeg brydde meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm er snekker, rørlegger og tannlege.

Si fra hvis du trenger en elektriker 😀

Anonymkode: 3ddcb...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2013 den 3.51, Gjest Dukka skrev:

Vennina mi overdriver å seier at jeg er ei hore. SAKEN ER DEN. Jeg bytter tjenester mot sex. Altså jeg tar ikke penger for fitta mi. Jeg har ordnet meg med en bilmedkanikker, en rørlegger og en snekker. De hjelper meg med reperasjoner og jeg gir dem fitte som takk for hjelpa. Det var en skolevenn, som nå er tannlege som satte meg på tanken. Jeg hadde en skikkelig dyr tann fikseing, og han forslå å gjøre det nesten gratis mot at jeg knulla noen ganger med han. Jeg er enslig mor med dårlig råd, så det passet meg fint. Alle er de greie gutter som er flinke til å pule, så jeg nyter det selv også. Siden jeg ikke tar penger ser jeg ikke det store problemet. Jeg mener at hun ikke har rett å kalle meg hore. Jeg føler meg slett ikke som ei hore, bare som ei jente som vet å ordne seg. Hva mener dere? Jeg trenger svar nå.

Per definisjon er dette under sex-kjøpsloven. Så kan en mene hva en vil om denne loven. Men det du gjør er ikke så uvanlig og har vært gjort i alle år før sex-kjøpsloven kom her  til lands. 

Det er en form for byttehandel som er straffbar for de menn som hjelper deg.  Jeg tenker du vil føle det urimelig når du får ordnet dette. Byttehandel av varer og tjenester en gammel ordningen som alltid har vært. Det har selvfølgelig blitt mindre med årene, men blant kjente er det vanlig enda. Du gjør det for meg og jeg dette for deg. Dette kan i noen tilfeller være å undra skattbar inntekt generelt. 

Det som er spesielt her er at det er snakk om sex som tjeneste. Du nyter dette og har glede av det. Jeg ser ikke noe galt i dette,men det er mange som mener det ikke er innenfor. Dette i tillegg til at det rammes av sex-kjøpsloven om det blir avdekket.

Det kan som eksempel nevnes: En kvinne f,eks. med svak økonomi tenker hun er ensom ,og ønsker seg litt mann. Hun drar på byen, eller en oppretter en nett-date annonse. Bakgrunnen var at hun trenger sex, men så tenker hun når det først er slik som det er hvorfor ikke utnytte dette litt mer tenker hun før hun drar ut, eller lager annonsen.

Fredagskvelden og natten er over. Hun våkner hjemme med en ukjent eller delvis kjent mann, Hun inviterer på frokost og foreslår de kan finne på noe sammen. Men alt med tanke på bakgrunnen for at hun lot mannen bli med hjem til henne, videre til frokost og utover dagen. Jeg må handle litt mat til helgen dette er ikke gjort. Da tar hun med manne på matbutikken og fyller vognen til raden. Klart han drar kortet og betaler hele handelen. Det er vanlig høflighet. Hvem ville ikke gjort dette etter ei super natt med denne kvinnen?

Dette kommer inn under sex-kjøpsloven. Ja det  kan virke uvirkelig. Men det rammer slik at mannen blir straffet og kvinnen går fri. Det er lov å "selge" sex men ikke kjøpe. Det er nå merkelig om en kan få si det snilt. Men hele hensikten men sex-kjøpsloven er å ramme menn. Men kvinner kan tjene på dette. Uvirkelig verden i et land som skal være likestilt. Feminister i Norge står veldig sterkt.

Det er mange kvinner som er uenig i utformingen av sex-kjøpsloven for de ser det urimelige i den.

Men du er IKKE en hore i mine øyner TS. Hver stolt av deg selv og det du får til. Du gjør det beste du kan på alle områder. Men det er lite lurt å si det selv til din beste venninne. Holdt tett om alt slikt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis OP liker det, så er det vel vinn vinn?

Hadde jeg vært den som skulle pusse opp huset mitt og en kvinne som gjorde jobben for meg, hadde jeg lett gitt sex i bytte ;)

kall meg gjerne hore 

Anonymkode: c81ac...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...