Gå til innhold

Er jeg ei hore? vennina mi sier jeg er.


Gjest Dukka

Anbefalte innlegg

Det kommer vel an på måten du definerer ordet på. I bibelen er jo hor alt sex som foregår utenfor ekteskapet. Men på den andre sida er det ikkje uvanlig å bytte tjenester for sex innen for mange ekteskap eller forhold. "Eg gir deg ein blow Jon om du tar oppvasken" liksom. Veit disse mennene om kvarandre? Eller trur dei at dere er i eit eksklusivt pulevenn forhold? For eg ser for meg at pulevenner kan gjere slike tjenester for kvarandre. Eg ville nok sakt til den venninna at du ikkje er ei hore, men at du har gode pulevenner som liker å stelle og ordne for deg...

Om dette er ein tulletråd eller ikkje gidder eg ikkje spekulere i fordi det er mykje kjekkere å holde seg til tema...

Å drive hor er noe annet enn hore, selv om ordene er veldig like :)

Anonymous poster hash: e108f...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det har jeg. TS selger seg til all slags menn for tjenester hun skulle ha betalt med PENGER til dem for, mens du tuller med kjæresten din om "tjenester" du ikke skal betale med PENGER til ham for.

Har du lest?

"Du er ingen hore, og hvis du er det er alle er horer :-P Alle horer seg for å få det de vil ha ... " jeg skulle bare vise at det faktisk er sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har ikke lest hva folk har skrivd!

skrevet*

Men uansett så selger man seg om man bytter sex mot en tjeneste.

Anonymous poster hash: e108f...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du er ingen hore, og hvis du er det er alle er horer :-P Alle horer seg for å få det de vil ha ... " jeg skulle bare vise at det faktisk er sant

Det er ikke sant. Kjæresten min for eksempel trenger ikke hjelpe meg med noe eller fikse noe for meg eller brtale en middag eller whatever for at vi skal ha sex. Sex har vi uansett. Sex er ikke noe vi gir hverandre, det er noe begge har med hverandre. Ser du forskjellen på det og å ha sex med noen i bytte mot en tjeneste eller penger? Det er det som er forskjellen mellom en hore og en person som ikke er hore.

Anonymous poster hash: e108f...1ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sant. Kjæresten min for eksempel trenger ikke hjelpe meg med noe eller fikse noe for meg eller brtale en middag eller whatever for at vi skal ha sex. Sex har vi uansett. Sex er ikke noe vi gir hverandre, det er noe begge har med hverandre. Ser du forskjellen på det og å ha sex med noen i bytte mot en tjeneste eller penger? Det er det som er forskjellen mellom en hore og en person som ikke er hore.

Anonymous poster hash: e108f...1ae

jo selvfølgelig, men trur mange kvinner utnytter sex veldig, også i parforhold, dette er ikke alle, men det er nok en del:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jo selvfølgelig, men trur mange kvinner utnytter sex veldig, også i parforhold, dette er ikke alle, men det er nok en del:)

Da nyter de ikke sexen, noe som er trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo selvfølgelig, men trur mange kvinner utnytter sex veldig, også i parforhold, dette er ikke alle, men det er nok en del:)

Det tror ikke jeg egentlig. Sex er noe man har når begge vil ha det, og ikke noe en dame skal gi til mannen eller motsatt om mannen eller damen gjør seg fortjent til det ved å gjøre noe for den andre. Jeg tror i alle fall disse menneskene må ha et utrolig dårlig parforhold og ikke minst et svært dårlig sexliv.

Anonymous poster hash: e108f...1ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke utroskap galt?

Nei ikke nødvendigvis.

Vi er ikke monogame av natur og ideen om at vi er det og derved at utroskap er galt skaper ganske så mye problemer i verden idag.

Hvis folk hadde mer realistiske forventninger, så hadde kanskje folk generelt hatt ihvertfall en bekymring mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

Ja, du er en prostituert; du har bare gått tilbake til god gammeldags bytteøkonomi, mens vi andre benytter oss av perfekt likvide ikke-rentebærende objekter kalt penger.

Old school - because it works.

:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei ikke nødvendigvis.

Vi er ikke monogame av natur og ideen om at vi er det og derved at utroskap er galt skaper ganske så mye problemer i verden idag.

Hvis folk hadde mer realistiske forventninger, så hadde kanskje folk generelt hatt ihvertfall en bekymring mindre.

"Vi er ikke monogame av natur" er bare pisspreik. Klarer man ikke å holde seg til ei dame eller en mann så er ikke det en unnskyldning for utroskap. Da trenger man ikke være i et forhold. Du aner ikke hvor mye det utroskap kan ødelegge. Ikke kun for partneren, men også eventuelle barn.

Det er skummelt med sånne menn som deg som synes det er helt greit å pule rundt på andre når man er i et forhold. Klarer du ikke å holde pikken unna andre damer, hold deg unna forhold.

Anonymous poster hash: e108f...1ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vi er ikke monogame av natur" er bare pisspreik. Klarer man ikke å holde seg til ei dame eller en mann så er ikke det en unnskyldning for utroskap. Da trenger man ikke være i et forhold. Du aner ikke hvor mye det utroskap kan ødelegge. Ikke kun for partneren, men også eventuelle barn.

Det er skummelt med sånne menn som deg som synes det er helt greit å pule rundt på andre når man er i et forhold. Klarer du ikke å holde pikken unna andre damer, hold deg unna forhold.

Anonymous poster hash: e108f...1ae

Kan du fortelle meg hvor jeg skrev at :"jeg synes det er helt greit å pule rundt på andre?"

Jeg argumenterer fra et biologisk synspunkt og jeg påpeker at samfunnets ide om en mann - en kvinne for resten av livet er ikke kompatibel med vår natur og om flere hadde forstått dette, så hadde vi kanskje ikke sett så mange som lever i miserable forhold bare fordi samfunnet forventer det av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du fortelle meg hvor jeg skrev at :"jeg synes det er helt greit å pule rundt på andre?"

Jeg argumenterer fra et biologisk synspunkt og jeg påpeker at samfunnets ide om en mann - en kvinne for resten av livet er ikke kompatibel med vår natur og om flere hadde forstått dette, så hadde vi kanskje ikke sett så mange som lever i miserable forhold bare fordi samfunnet forventer det av dem.

Du svarte "nei, ikke nødvendigvis" der du ble spurt om utroskap er galt, og da skal jeg fortelle deg det at det er galt uansett.

Selv om du kanskje ikke klarer å være sammen med tiår etter tiår og få barn med noen uten å være utro, så er det faktisk noen av oss som klarer det. Det er ikke alle av oss som liker å pule rundt uten å være i et forhold med en person heller, og vi er skapt for å være sammen og få barn med hverandre, for ellers hadde ikke vært noe som het å elske noen.

Anonymous poster hash: e108f...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lukter mann av deg. Ikke første gangen jeg kjenner igjen dette her på KG. Er det samme mannen mon tro, som prøver å fremstille kvinner slike han mener vi fortjener å bli fremstilt? Patetisk :Nikke:



Anonymous poster hash: 210b7...d29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

hvis du ikke tuller , så ja da er du en hore. bokstavelig talt og på den nedgraderende måten også . 
stakkars dine barn hvis du er mor, jobb hardt og lær gode værdier til dine barn. 
hvis du ikke har tenkt til å være et godt eksempel , burde du adoptert bort . evt burde du ikke hatt sex hvis du ikke ville sette et godt eksempel for dine barn , men "horer" har kanskje ikke så mye selvkontroll . 
men ja , tror du bare kødder . ingen mor er så dårlig . du fikk meg til å svare flere år etter , så du er iværtfall et bra troll ! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2013 den 3.51, Gjest Dukka skrev:

Hva mener dere?

Det er venninna di som vet hva du er.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...