Gå til innhold

Er jeg ei hore? vennina mi sier jeg er.


Gjest Dukka

Anbefalte innlegg

Hvis vi skal bli veldig hypotetiske her, og helt se bort fra at du er et troll, så ja, dersom noen gjorde det du sier du gjør, så ville det være prostitusjon. Og følgelig ville du være en hore. Hvis et eneste ord av det var sant, altså. Hvilket jeg ikke tror det er. Gå og lek i trafikken, det er mye morsommere.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Houdini

Vennina mi overdriver å seier at jeg er ei hore. SAKEN ER DEN. Jeg bytter tjenester mot sex. Altså jeg tar ikke penger for fitta mi. Jeg har ordnet meg med en bilmedkanikker, en rørlegger og en snekker. De hjelper meg med reperasjoner og jeg gir dem fitte som takk for hjelpa. Det var en skolevenn, som nå er tannlege som satte meg på tanken. Jeg hadde en skikkelig dyr tann fikseing, og han forslå å gjøre det nesten gratis mot at jeg knulla noen ganger med han. Jeg er enslig mor med dårlig råd, så det passet meg fint. Alle er de greie gutter som er flinke til å pule, så jeg nyter det selv også. Siden jeg ikke tar penger ser jeg ikke det store problemet. Jeg mener at hun ikke har rett å kalle meg hore. Jeg føler meg slett ikke som ei hore, bare som ei jente som vet å ordne seg. Hva mener dere? Jeg trenger svar nå.

Høres ut som vinn-vinn, hvis du ikke har noe imot det ligger det ikke noe gale i det. Relasjoner er uansett bytte av tjenester, det har egentlig ikke så mye å si fra eller til. Du er ingen hore, og hvis du er det er alle er horer :-P Alle horer seg for å få det de vil ha ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel an på måten du definerer ordet på. I bibelen er jo hor alt sex som foregår utenfor ekteskapet. Men på den andre sida er det ikkje uvanlig å bytte tjenester for sex innen for mange ekteskap eller forhold. "Eg gir deg ein blow Jon om du tar oppvasken" liksom. Veit disse mennene om kvarandre? Eller trur dei at dere er i eit eksklusivt pulevenn forhold? For eg ser for meg at pulevenner kan gjere slike tjenester for kvarandre. Eg ville nok sakt til den venninna at du ikkje er ei hore, men at du har gode pulevenner som liker å stelle og ordne for deg...

Om dette er ein tulletråd eller ikkje gidder eg ikkje spekulere i fordi det er mykje kjekkere å holde seg til tema...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awzm me

Synes ikke du kan bli sur for å bli kalt hore, når du selger kroppen din for andre tjenester eller penger. Det er jo akkurat det som er definisjonen på hore.

Håper som flere nevner at du er troll.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Høres ut som vinn-vinn, hvis du ikke har noe imot det ligger det ikke noe gale i det. Relasjoner er uansett bytte av tjenester, det har egentlig ikke så mye å si fra eller til. Du er ingen hore, og hvis du er det er alle er horer :-P Alle horer seg for å få det de vil ha ...

Kunne du forklare hva du legger i dette at alle horer seg for å få det de vil ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vennina mi overdriver å seier at jeg er ei hore. SAKEN ER DEN. Jeg bytter tjenester mot sex. Altså jeg tar ikke penger for fitta mi. Jeg har ordnet meg med en bilmedkanikker, en rørlegger og en snekker. De hjelper meg med reperasjoner og jeg gir dem fitte som takk for hjelpa. Det var en skolevenn, som nå er tannlege som satte meg på tanken. Jeg hadde en skikkelig dyr tann fikseing, og han forslå å gjøre det nesten gratis mot at jeg knulla noen ganger med han. Jeg er enslig mor med dårlig råd, så det passet meg fint. Alle er de greie gutter som er flinke til å pule, så jeg nyter det selv også. Siden jeg ikke tar penger ser jeg ikke det store problemet. Jeg mener at hun ikke har rett å kalle meg hore. Jeg føler meg slett ikke som ei hore, bare som ei jente som vet å ordne seg. Hva mener dere? Jeg trenger svar nå.

Jeg tror du vet svaret. Du selger deg for penger som du får i form av tjenester (penger du skulle ha betalt, men slipper å betale). Ja, det er horete så venninna di har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden TS sin profil er relativ ny, vil jeg si at dette er en ung mann som troller. Just sayin...



Anonymous poster hash: a08a6...0df
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du "betaler" jo med kroppen din, så sånn rent teknisk så er du vel en hore.

Det er dog av mindre betydning, hvis dette er en ordning som funker for deg og at du ikke føler at det går ut over livskvaliteten din, så ser jeg ikke noe galt med det - uvanlig? ja. Galt? nei.

Det er ikke sikkert konene til disse mennene syns det er helt greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har blitt tilbudt det jeg også, men aldri gjennomført det. Du selger jo kroppen din mot en tjeneste. Det er nok veldig mange som gjør det :sjokkert:

Veldig mange som gjør det? Det tror jeg ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på det innlegget du nå har strøket, JA, du stiller i samme klasse som TS.

det skjedde for 2år siden, jeg ville til svergie og kjæresten ville ha sex, så sa han at vi kunne dra til svergie om vi hadde sex, så da hadde vi det. så om det er hore, så er veeldig mange horer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skjedde for 2år siden, jeg ville til svergie og kjæresten ville ha sex, så sa han at vi kunne dra til svergie om vi hadde sex, så da hadde vi det. så om det er hore, så er veeldig mange horer,

Han er kjæresten din. Du ser nok forskjellen mellom omstendighetene i din sak og TS sin?

Endret av Drizzt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han er kjæresten din. Du ser nok forskjellen mellom omstendighetene i din sak og TS sin?

har du lest hva som er blitt skrivd her eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange som gjør det? Det tror jeg ikke.

Nei, kanskje ikke, fjernet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du lest hva som er blitt skrivd her eller?

Ja, det har jeg. TS selger seg til all slags menn for tjenester hun skulle ha betalt med PENGER til dem for, mens du tuller med kjæresten din om "tjenester" du ikke skal betale med PENGER til ham for.

Har du lest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg. TS selger seg til all slags menn for tjenester hun skulle ha betalt med PENGER til dem for, mens du tuller med kjæresten din om "tjenester" du ikke skal betale med PENGER til ham for.

Har du lest?

du har ikke lest hva folk har skrivd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...