Gå til innhold

Er jeg ei hore? vennina mi sier jeg er.


Gjest Dukka

Anbefalte innlegg

Gjest Dukka

Vennina mi overdriver å seier at jeg er ei hore. SAKEN ER DEN. Jeg bytter tjenester mot sex. Altså jeg tar ikke penger for fitta mi. Jeg har ordnet meg med en bilmedkanikker, en rørlegger og en snekker. De hjelper meg med reperasjoner og jeg gir dem fitte som takk for hjelpa. Det var en skolevenn, som nå er tannlege som satte meg på tanken. Jeg hadde en skikkelig dyr tann fikseing, og han forslå å gjøre det nesten gratis mot at jeg knulla noen ganger med han. Jeg er enslig mor med dårlig råd, så det passet meg fint. Alle er de greie gutter som er flinke til å pule, så jeg nyter det selv også. Siden jeg ikke tar penger ser jeg ikke det store problemet. Jeg mener at hun ikke har rett å kalle meg hore. Jeg føler meg slett ikke som ei hore, bare som ei jente som vet å ordne seg. Hva mener dere? Jeg trenger svar nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja.. Det blir vel litt samme greia?



Anonymous poster hash: ed74f...982
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

http://no.thefreedictionary.com/hore

hore fornicate, whore, harlot pute (ˈhuːɾə)
substantiv maskulin-feminin

nedsettende kvinne som selger seksuelle tjenester, prostituert
Selv om du ikke tar i mot kontanter, selger du jo kroppen din, bare mot annen valuta.
Edit: Hadde forsåvidt vært gøy å se hvordan de fører sexen i regnskapet sitt.
Endret av hogwash
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dukka

Det er prostitusjon du driver med, du vet vel det selv.

Men jeg tar jo ikke penger, og jeg har det veldig godt i fitta når gutta puler meg. Trodde ikke horer følte noe når de pulte. Trodde det mer var en jobb for dem. Hvordan kan jeg være en hore når elsker å pule med dem?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke å ta penger for å selge sex. Hvis du gir fitte mor at de gjør en tjeneste eller gir deg noe som helst tilbake, så selger du deg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malurt

Vennina mi overdriver å seier at jeg er ei hore. SAKEN ER DEN. Jeg bytter tjenester mot sex. Altså jeg tar ikke penger for fitta mi. Jeg har ordnet meg med en bilmedkanikker, en rørlegger og en snekker. De hjelper meg med reperasjoner og jeg gir dem fitte som takk for hjelpa. Det var en skolevenn, som nå er tannlege som satte meg på tanken. Jeg hadde en skikkelig dyr tann fikseing, og han forslå å gjøre det nesten gratis mot at jeg knulla noen ganger med han. Jeg er enslig mor med dårlig råd, så det passet meg fint. Alle er de greie gutter som er flinke til å pule, så jeg nyter det selv også. Siden jeg ikke tar penger ser jeg ikke det store problemet. Jeg mener at hun ikke har rett å kalle meg hore. Jeg føler meg slett ikke som ei hore, bare som ei jente som vet å ordne seg. Hva mener dere? Jeg trenger svar nå.

Ja, du er en liten troll-hore.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du "betaler" jo med kroppen din, så sånn rent teknisk så er du vel en hore.

Det er dog av mindre betydning, hvis dette er en ordning som funker for deg og at du ikke føler at det går ut over livskvaliteten din, så ser jeg ikke noe galt med det - uvanlig? ja. Galt? nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tar jo ikke penger, og jeg har det veldig godt i fitta når gutta puler meg. Trodde ikke horer følte noe når de pulte. Trodde det mer var en jobb for dem. Hvordan kan jeg være en hore når elsker å pule med dem?

Ville du pult dem hvis du ikke hadde mottatt de tjenestene? Nei. Deri ligger svaret.

For øvrig tyder språket ditt på at du er et herre-hore-troll

Anonymous poster hash: 143cc...8e3

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tar jo ikke penger, og jeg har det veldig godt i fitta når gutta puler meg. Trodde ikke horer følte noe når de pulte. Trodde det mer var en jobb for dem. Hvordan kan jeg være en hore når elsker å pule med dem?

Horer elsker å pule.

Anonymous poster hash: fa4c3...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horer elsker å pule.

Anonymous poster hash: fa4c3...119

Jeg tror du forveksler horer med horekunder.

Anonymous poster hash: 89340...df2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To grunner til at det er vanskelig å tro deg:

Hvordan skal tannlegen, bilmekanikeren, elektrikeren osv føre sexen i regnskapet, eller lar de det kanskje gå som svart arbeid?

Du skriver som en mann!

Troll!!!



Anonymous poster hash: 0ceb1...a0e
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og hvilken dame som drev med sånt ville drøftet det over bordet på venninne-kaffe?

Gå ut og lek i parken istede for på nett! Du har litt for mye fritid for øyeblikket.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tar jo ikke penger, og jeg har det veldig godt i fitta når gutta puler meg. Trodde ikke horer følte noe når de pulte. Trodde det mer var en jobb for dem. Hvordan kan jeg være en hore når elsker å pule med dem?

Tror ikke det nytter å forklare deg noe, dessverre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt tilbudt det jeg også, men aldri gjennomført det. Du selger jo kroppen din mot en tjeneste.

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...