Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Ey, dra deg opp! :pisk: Eller vil du telle opp tida når J er 18 og konkludere med at du brukte årevis av livet på selvmedlidenhet? Hva med å bruke tida på deg selv og gjøre ting som gjør deg glad? Det gagner jo også guttene, for en nyoppladet og fornøyd mamma er også en bedre mamma enn en sur gneldremamma.. :jepp: Nå får gutta boys nødvendig guttetid og pappakjærleik mens du er til lading. Vinn-vinn-situasjon, eller hva? Så, ta deg en treningsøkt, og på vei hjem kjøper du salt lakris! :nigo:

Når det er sagt så skjønner jeg deg veldig godt altså... ;):klem:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ey, dra deg opp! :pisk: Eller vil du telle opp tida når J er 18 og konkludere med at du brukte årevis av livet på selvmedlidenhet? Hva med å bruke tida på deg selv og gjøre ting som gjør deg glad? Det gagner jo også guttene, for en nyoppladet og fornøyd mamma er også en bedre mamma enn en sur gneldremamma.. :jepp: Nå får gutta boys nødvendig guttetid og pappakjærleik mens du er til lading. Vinn-vinn-situasjon, eller hva? Så, ta deg en treningsøkt, og på vei hjem kjøper du salt lakris! :nigo:

Når det er sagt så skjønner jeg deg veldig godt altså... ;):klem:

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Nå hører jeg på Tonje Unstad og surver litt, og så skal jeg dra meg opp! Lover :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Prøvde å skrive noe oppmuntrende, men det ble bare ufølsomt. :P Du får prøve å late som du bare har barnevakt og må utnytte alenetida maksimalt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar på kino med kjæresten, og så skal jeg vurdere en øl etterpå! Helt ferdig med surving :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eeey, tilbake joo ! :hoppe: Syns du har fått deg en bræ kjæreste ass! :nigo:

 

 

vi må møtes en dag! Du har jo enda ikke hilsa på Magnus :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Jeg tror jeg skal slutte å skrive her, og heller opprette treningsdagbok. Lov å skravle i den og vel? :nigo:

Har omsider kommet igang med trening igjen, det har vært helt latterlig dårlig det siste halve året. Men nå er jeg så slapp og sliten og mjuk at jeg må ta grep :ler:

Hvem av dere har treningsdagbok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeey, tilbake joo ! :hoppe: Syns du har fått deg en bræ kjæreste ass! :nigo:

vi må møtes en dag! Du har jo enda ikke hilsa på Magnus :o

Haha,ja,han er bra! :ler:

Ja! Kafé?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du er tilbake! Og herlig med ny kjæreste!

Skjønner godt at det er tungt å ikke ha gutta hos deg, sender varme klemmer! :klemmer:

Tusen takk! :klemmer:

Nå er de heldigvis tilbake, og jeg er meg sjøl igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Jeg tror jeg skal slutte å skrive her, og heller opprette treningsdagbok. Lov å skravle i den og vel? :nigo:

Har omsider kommet igang med trening igjen, det har vært helt latterlig dårlig det siste halve året. Men nå er jeg så slapp og sliten og mjuk at jeg må ta grep :ler:

Hvem av dere har treningsdagbok?

Ja! Jeg er med og skravler og skryter av treninga di. :nigo: Har vurdert å skaffe meg ei sånn sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Jeg er med og skravler og skryter av treninga di. :nigo: Har vurdert å skaffe meg ei sånn sjøl.

Gjør det! Jeg er skiiikkelig utrent nå, men trenger å logge øktene mine, så jeg trur jeg bare hiver meg i det! Og så kan jeg hente litt inspirasjon fra deg og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...