Gå til innhold

Hun vil vente med sex fordi "det kan bli noe mer"?


Gjest Sindre

Anbefalte innlegg

Gjest Lincoln

Jeg har aldri ons, men dømmer ikke dama ts beskriver selv om hun har hatt det FØR han. Greia er at hun vil vente nå, og det bør han respektere.

Dessuten : menn som ikke kan vente, er bare ute etter sex. Så innrøm det ts!

Ja, han respekterte det jo. Han dumpa henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner, er dette noe dere faktisk driver med og tror fungerer?

For å forklare ting. Møtte en jente for to uker siden, via noen venner. Vi fikk umiddelbar god kontakt, flørtet og småklinte også litt. Jeg prøvde å få henne med meg hjem, men hun ville ikke ha sex. Hun foreslo heller at vi kunne møtes til uken. Det gjorde vi. Igjen var det veldig bra. Igjen ville hun vente med sex. Helgen etter møttes vi igjen (hennes initiativ), denne gangen gadd jeg ikke prøve å få henne med hjem.

Etter det har vi møttes 3 ganger, alle etter at hun har spurt om vi skal møtes, ennå har vi ikke hatt sex. Til slutt måtte jeg spørre hva greia var. Da kom det frem at hun ville vente med å ha sex, fordi hun likte meg så godt og ville "bygge noe mer" og at det skulle være mer enn bare sex. Jeg sa greit nok, men spurte også om dette var sånn hun gjorde med alle eksene sine. Da sa hun at hun hadde hatt en del ons og pulekompiser, men de betydde ingenting så da spilte det ingen rolle om hun ventet med å ha sex...

Seriøst??? Det er lenge siden jeg har fått en slik trøkk i magen og knekk i selvtilliten. Så hun hadde sex med en gang tidligere med andre menn, men jeg må hoppe over det ene hinderet etter det andre? Sa kort og godt til henne at dette ikke ble å fungere og så gikk jeg. har ikke hatt kontakt med henne i ettertid. Hun driver nå å spammer telefonen min. Enten anklager meg for å være barnslig og dust eller så trygler hun om treffes igjen.

Forstår hun virkelig ikke hvorfor jeg ble skuffet og irritert?

Du må ikke ta slikt personlig. Dette er jo et kompliment. Mange jenter opplever og hører at gutter ikke vil bli sammen med med om de har sex med dem på første date (selv synes jeg det er bullshit og gidder ikke å bruke tid med gutter med slike holdninger - men hver sin smak!) Hun liker deg rett og slett litt mer enn som så og det er derfor hun vil vente. Hun er nok like kåt på deg. Liker du henne, så foreslår jeg at du godtar denne ventinga og heller gleder deg til den dagen hun føler seg trygg på dere. Det blir nok fint. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nemlig, liker vi noen ekstra godt, vil vi sexen skal bli ekstra god.

Sexen blir ekstra god ved øvelse. Sammen. Ikke ved at hun venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som en del her ikke helt har fått med seg hovedpoenget her.

Hun har tidligere hatt sex med gutter omtrent med en gang, men med meg vil hun vente. Hun sier at hun ikke brydde seg om tidligere ons og pulekompiser, så da spilte det ingen rolle om hun ventet eller hadde sex med en gang. Hun sier at hun liker meg svært godt og vil at vi skal være mer enn bare sex, derfor vil hun vente med meg.

Spørsmålene mine er om dette er noe kvinner ofte tenker og om de tror menn faktisk vil sette pris på slikt?

For meg er dette en grov fornærmelse. Hun sier rett ut at hun kan pule disse andre guttene med en gang, uten at de trenger bli kjent med henne engang, men jeg må vente i lang tid. Nærmest bevise meg verdig henne. Jeg ser ikke på sex som noe kvinnen gir mannen. Så jeg dumpet henne og er ferdig med henne for godt!

Grunnen er at hun er redd for å bli såret, at du skal stikke av etter sexen samt at hun ønsker at første gang skal være spesiell. Ikke at du må vise deg verdig.

Anonymous poster hash: eff0d...c75

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Å så priviligerte vi føler oss da!

Men jeg forstår jo kvinnetankegangen bak også. Det ligger jo en slags absurd logikk bak som det ofte gjør. Men hold det for dere selv når dere tenker sånn. Vi er ikke interessert i å kjøpe kua når alle andre får gratis melk.

Vel, det er i det minste en logikk der, hvor hen er logikken i menns "hun puler på første date, hun er løs, jeg føler meg ikke spesiell, hun puler ikke før to uker; Guud, jeg føler meg ikke spesielle akkurat".

Damn if you do, and damn if you don´t

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Sexen blir ekstra god ved øvelse. Sammen. Ikke ved at hun venter.

Venter en to ukers tid, sånn at man kjenner hverandre litt bedre. Veldig bra det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Du må ikke ta slikt personlig. Dette er jo et kompliment. Mange jenter opplever og hører at gutter ikke vil bli sammen med med om de har sex med dem på første date (selv synes jeg det er bullshit og gidder ikke å bruke tid med gutter med slike holdninger - men hver sin smak!) Hun liker deg rett og slett litt mer enn som så og det er derfor hun vil vente. Hun er nok like kåt på deg. Liker du henne, så foreslår jeg at du godtar denne ventinga og heller gleder deg til den dagen hun føler seg trygg på dere. Det blir nok fint. :)

Det finnes ikke noe kompliment i det å måtte vente når mange har fått slippe til med en gang. Det finnes ingen logikk i det, og det bør kvinner ta til seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Tror dette handler mer om den merkelige tida vi lever i. Folk begynner i feil ende som regel. Har først sex, blir så kjent, evt ikke. Jeg har aldri ons, er veldig selektiv , har alltid vært det og har aldri skjønt greia med å ha sex med flere nye fyrer hver helg. For meg er det trist! Da mister sex nærheten den skal være. Så jeg er nok "gammeldags" i forhold til andre idag, eller : jeg tenker selv.

Tror mange idag har sex fordi det er nærmest forventet av dem etter ei viss tid ( veldig kort tid ifølge ts...) , og dette er ikke en bra utvikling!

Synes folk som har sex ofte med forskjellige nye, vitner om mangel på grenser, integritet , selvrespekt og dårlig selvbilde.

Vær selektiv til hvem du har deg med, ha ALLTID egne grenser, følg hjertet og tenk selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Venter en to ukers tid, sånn at man kjenner hverandre litt bedre. Veldig bra det.

Noe som er helt greit. Hadde hun ikke gitt beskjed om at resten av gutta hadde fått slippe til med en gang. Det er her logikken brister. Hun pleier vanligvis ikke vente, men gjør det fordi han er så "spesiell". Belønningen for å være spesiell er faktisk at man må vente med å ha sex. Ja, hurra så spesiell jeg føler meg som mann når jeg får den beskjeden. Nå vet jeg at kvinnfolk er ulogiske slik, men det bryter fullstendig med min egen logikk. Så jeg forstår ts veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke noe kompliment i det å måtte vente når mange har fått slippe til med en gang. Det finnes ingen logikk i det, og det bør kvinner ta til seg.

Det er jo i så fall fordi du velger å overse den logikken. Mange jenter har opplevd at det å ikke vente med sex fører til ikke noe forhold. Hvis de da vil ha et forhold, tenker de at de må vente med sex. Man blir jo ofte mer knyttet til en man liker etter sex, og da er det kjipt å bli dumpa dagen etterpå. Det var dårlig stil å plapre om tidligere erfaringer og ligg, men det er jo en stor forskjell på ONS og forhold. Det ligger ikke noen følelsesmessig risiko i å ha sex med noen man ikke kan tenke seg på bli sammen med, men det kan gjøre det hvis man er interessert i noe mer. Problemet er at gutten ser på det som om han blir "straffet", når det egentlig handler om jenta, og ikke om hva hun synes om ham.

Selv gidder jeg ikke dette spillet, jeg hopper til køys når jeg og gutten er kåt, men vi må respektere at vi er ulike.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Noe som er helt greit. Hadde hun ikke gitt beskjed om at resten av gutta hadde fått slippe til med en gang. Det er her logikken brister. Hun pleier vanligvis ikke vente, men gjør det fordi han er så "spesiell". Belønningen for å være spesiell er faktisk at man må vente med å ha sex. Ja, hurra så spesiell jeg føler meg som mann når jeg får den beskjeden. Nå vet jeg at kvinnfolk er ulogiske slik, men det bryter fullstendig med min egen logikk. Så jeg forstår ts veldig godt.

Vel, min kjære brukte å pule damerne første kvelden. Jeg derimot måtte sove på gjesterommet ei god stund før vi havnet til sengs sammen, han ville vi skulle være skikkelig trygge på hverandre. Jeg var litt snørt til å begynne med, men det er faktisk beste som er, det å havne på gjesterommet i begynnelsen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, min kjære brukte å pule damerne første kvelden. Jeg derimot måtte sove på gjesterommet ei god stund før vi havnet til sengs sammen, han ville vi skulle være skikkelig trygge på hverandre. Jeg var litt snørt til å begynne med, men det er faktisk beste som er, det å havne på gjesterommet i begynnelsen.

"Gjør det noe om du sover på gjesterommet i kveld? Jeg har et ONS jeg må få pult og trenger soverommet til det."

Anonymous poster hash: 264cf...5d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest småhjerte

Forstår dere begge to. Hun ønsker å vente inntil det blir noe mer mellom dere, være sikker på at det blir noe mer, før hun har sex med deg. Enn at hun hadde hatt sex med deg nå, og hva om det ikke ble noe mer mellom dere? Hun ønsker nok bare å forsikre seg.

Men jeg forstår deg godt også. Hvorfor skal du måtte vente, når hun har hoppet rett til køys med andre?

Men alt i alt tror jeg du bør ta dette positivt. At hun ønsker å satse på deg og rett og slett bare vil være helt sikker før hun gjør noe mer med deg.

Endret av småhjerte
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Det er jo i så fall fordi du velger å overse den logikken. Mange jenter har opplevd at det å ikke vente med sex fører til ikke noe forhold. Hvis de da vil ha et forhold, tenker de at de må vente med sex. Man blir jo ofte mer knyttet til en man liker etter sex, og da er det kjipt å bli dumpa dagen etterpå. Det var dårlig stil å plapre om tidligere erfaringer og ligg, men det er jo en stor forskjell på ONS og forhold. Det ligger ikke noen følelsesmessig risiko i å ha sex med noen man ikke kan tenke seg på bli sammen med, men det kan gjøre det hvis man er interessert i noe mer. Problemet er at gutten ser på det som om han blir "straffet", når det egentlig handler om jenta, og ikke om hva hun synes om ham.

Selv gidder jeg ikke dette spillet, jeg hopper til køys når jeg og gutten er kåt, men vi må respektere at vi er ulike.

Jeg har aldri hørt om noen som har dumpet ei dame bare fordi hun spredde beina sine tidlig. Jo, forresten. Det var vel en gutt på videregående som gjorde noe slik. Jeg tror dette er en greie kvinnfolk ofte misforstår rett og slett. Blir de dumpet etter sex, er det ofte fordi mannfolket var kun ute etter sex, og ikke fordi hun hadde sex for tidlig. Jeg har aldri sett på det som noe negativt om dama har sex med meg på første daten, tvert i mot. Da føler jeg at hun er såpass tent på meg at hun ikke klarer å holde fingrene fra fatet. Utelukkende positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Jeg har aldri hørt om noen som har dumpet ei dame bare fordi hun spredde beina sine tidlig. Jo, forresten. Det var vel en gutt på videregående som gjorde noe slik. Jeg tror dette er en greie kvinnfolk ofte misforstår rett og slett. Blir de dumpet etter sex, er det ofte fordi mannfolket var kun ute etter sex, og ikke fordi hun hadde sex for tidlig. Jeg har aldri sett på det som noe negativt om dama har sex med meg på første daten, tvert i mot. Da føler jeg at hun er såpass tent på meg at hun ikke klarer å holde fingrene fra fatet. Utelukkende positivt.

Støttes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

"Gjør det noe om du sover på gjesterommet i kveld? Jeg har et ONS jeg må få pult og trenger soverommet til det."

Anonymous poster hash: 264cf...5d4

Hjelpes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

/ts

Jeg blir ikke å ta kontakt eller si unnskyld. Jeg blir ikke å treffe henne igjen, så dere trenger ikke komme med noen anbefalinger videre for hvordan jeg skal forholde meg til henne. Det toget har reist.

Det jeg lurer på er hvor er logikken bak dette og er dette noe mange kvinner gjør?

For meg er sex og begjær en viktig del av forhold. Dersom dette var noe hun gjorde hele tiden, hadde jeg respektert det, men når hun puler mer eller mindre randoms samme natten, gidder jeg ikke gå vente på henne. Som at sex skal være noe hun plutselig "gir" meg...

Om du tenker deg to sekund om så ser du vel(det er bare å se på alle trådene om det her) at kvinner som har et fritt forhold til sex(og her florerer det med mange ulike definisjoner) er billige, horete, ikke verdt et forhold osv.

Denne jenta bryr seg ikke særlig om en random på fylla synes dårlig om henne, men hun bryr seg om at du tror dårlig om henne.

Jenter gjør dette fordi de får beskjed av andre menn på forumer osv om at "ligger du med noen er du ikke verdt et ordentlig forhold", samtidig som en ikke ønsker underlegge seg syke krav rettet mot kvinner og forbeholder seg retten til å bestemme over egen kropp.

I TILLEGG så er det slik at sex skaper masse følelser når man gjør det med noen man virkelig liker, og jeg personlig kunne funnet på å vente litt med sex for å se om mine følelser var genuine, eller om det bare var "betatthet og kåtskap". Hun har altså lyst på deg, men har på følelsen av at her ligger det noe mer.

Det ødela du nok nå som du behandler henne som nettopp hva hun prøvde å unngå; ikke verdt mer enn et ligg.

Så der gikk du potensielt glipp av et langvarig og bra forhold med en fantastisk jente(for alt du vet eller ikke) fordi du ble sur over at hun ikke lå med deg umiddelbart.

Anonymous poster hash: 9e65c...246

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om gutten vil vente lenger enn jenta? Feks hun er klar etter 5 uker men han vil vente 30 uker... Usannsynlig ja, men interessant tankeeksperiment :)



Anonymous poster hash: 9ba72...626
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes.

Så lenge han venter med å ha sex med deg så er det jo søtt og sjarmerende.

Anonymous poster hash: 264cf...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støttes.

Haha.........jeg har ligget med særdeles få, og går aldri selv inn under "tøs/løs" merkelappen her inne og andre steder.

Men for noe tull det er..........KG og andre steder overfylles jo til randen av hatefulle og nedlatende innlegg mot kvinner og jenter som enten a) Ikke "gir" sex, eller b) har sex etter egen lyst.

Man må jo være blind og dum for ikke å¨ha fått det med seg.

Anonymous poster hash: 9e65c...246

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...