Gå til innhold

Hun vil vente med sex fordi "det kan bli noe mer"?


Gjest Sindre

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hun har jo allerede fortalt om pulekompiser og sex, så det å bli oppfattet som billig er jo i dette tilfellet allerede utelukket/bekreftet - alt etter hva ts mener og tror om dette.

Vel, med tanke på HI er det vel like greit at hun ikke hadde sex med ham, for hadde han ikke vært som de andre så hadde han aldri skrevet noe slikt, han ville ha forstått hvorfor det ikke ble noe sex på ham av seg selv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonym

/ts

Jeg blir ikke å ta kontakt eller si unnskyld. Jeg blir ikke å treffe henne igjen, så dere trenger ikke komme med noen anbefalinger videre for hvordan jeg skal forholde meg til henne. Det toget har reist.

Det jeg lurer på er hvor er logikken bak dette og er dette noe mange kvinner gjør?

For meg er sex og begjær en viktig del av forhold. Dersom dette var noe hun gjorde hele tiden, hadde jeg respektert det, men når hun puler mer eller mindre randoms samme natten, gidder jeg ikke gå vente på henne. Som at sex skal være noe hun plutselig "gir" meg...

Jeg er VELDIG LIDENSKAPELIG, men venter ALLTID lenge med sex, fordi jeg buker TID på å knytte meg til noen!

Begjær og lidenskap har ingenting med om når man har sex å gjøre! Dessuten bygger det seg ofte opp en spenning, ja noe sterkere når man venter.

Jeg hater folk som har sex nesten like etter at de har møtt hverandre. Synes det vitner om at man ikke legger så mye i det, og at man er mindre selektiv. Å ha sex skal være INTIMT, ikke noe man gjør med HVEMSOMHELST! Det tar TID å bli kjent med noen, tid å undre på noen, tid å lengte, drømme...

Idag skal alt skje NÅ! Tror dette er mye av grunnen til at mange forhold ryker, og at mange blir kyniske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner, er dette noe dere faktisk driver med og tror fungerer?

For å forklare ting. Møtte en jente for to uker siden, via noen venner. Vi fikk umiddelbar god kontakt, flørtet og småklinte også litt. Jeg prøvde å få henne med meg hjem, men hun ville ikke ha sex. Hun foreslo heller at vi kunne møtes til uken. Det gjorde vi. Igjen var det veldig bra. Igjen ville hun vente med sex. Helgen etter møttes vi igjen (hennes initiativ), denne gangen gadd jeg ikke prøve å få henne med hjem.

Etter det har vi møttes 3 ganger, alle etter at hun har spurt om vi skal møtes, ennå har vi ikke hatt sex. Til slutt måtte jeg spørre hva greia var. Da kom det frem at hun ville vente med å ha sex, fordi hun likte meg så godt og ville "bygge noe mer" og at det skulle være mer enn bare sex. Jeg sa greit nok, men spurte også om dette var sånn hun gjorde med alle eksene sine. Da sa hun at hun hadde hatt en del ons og pulekompiser, men de betydde ingenting så da spilte det ingen rolle om hun ventet med å ha sex...

Seriøst??? Det er lenge siden jeg har fått en slik trøkk i magen og knekk i selvtilliten. Så hun hadde sex med en gang tidligere med andre menn, men jeg må hoppe over det ene hinderet etter det andre? Sa kort og godt til henne at dette ikke ble å fungere og så gikk jeg. har ikke hatt kontakt med henne i ettertid. Hun driver nå å spammer telefonen min. Enten anklager meg for å være barnslig og dust eller så trygler hun om treffes igjen.

Forstår hun virkelig ikke hvorfor jeg ble skuffet og irritert?

Herregud mann, du må da fatte og begripe at det er ingen som bryr seg om hva du føler, i den grad du føler noe. Legg deg flat og respektér denne ærbare kvinnen, det er hun som er i førersetet med tanke på om det skal bygges noe mer dere imellom. Det skulle da bare mangle??

Sex, hva faen er det lizzm, annet enn kåte ekle menn som alltid prøver seg og sånn?

Nei BaktusBror, vil du ha et (skikkelig) liv, find someone else.....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Finn deg ei billig sluts du ts! Ei som har sex på første , andre eller tredje møte. Ei som ikke er noe selektiv, men har seg med alt og alle!

Du hadde som ikke vært alktuell for meg!

Det var jo akkurat slik hun dama han traff var.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Finn deg et "Paradise Hotel hore", som har sex i dusjen med random fyrer!

Mye heller ei som venter, enn ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nemlig, menn må skjerpe seg.

Når vi allikevel vet at dere ligger rundt på første treff, og får beskjed at VI må vente, er det selvsagt stein hakkende ulogisk. Da vet vi jo at hun pleier å spre beina tidlig, men ikke når det gjelder oss... Neeeei, for vi er så spesielle, skjønner du. Så vi må vente. Ser dere ikke hvor dumt det er, så kan jeg ikke hjelpe dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Når vi allikevel vet at dere ligger rundt på første treff, og får beskjed at VI må vente, er det selvsagt stein hakkende ulogisk. Da vet vi jo at hun pleier å spre beina tidlig, men ikke når det gjelder oss... Neeeei, for vi er så spesielle, skjønner du. Så vi må vente. Ser dere ikke hvor dumt det er, så kan jeg ikke hjelpe dere.

Nei, det er logisk. fordi det blir bedre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Tips til dere jenter: vi gutter setter IKKE pris på å høre at dere vanligvis pleier å ha sex med en gang, men at dere har lyst til å vente i vårt tilfelle.

Det får oss faktisk ikke til å føle oss spesielle. I det hele tatt. I hvert fall ikke på en positiv måte.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nei, det er logisk. fordi det blir bedre da.

Hva blir bedre? Det å vite at dama vanligvis har sex med en gang, men siden det er deg, så må du vente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tips til dere jenter: vi gutter setter IKKE pris på å høre at dere vanligvis pleier å ha sex med en gang, men at dere har lyst til å vente i vårt tilfelle.

Det får oss faktisk ikke til å føle oss spesielle. I det hele tatt. I hvert fall ikke på en positiv måte.

Vel, mannelogikk. :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

Forstår hun virkelig ikke hvorfor jeg ble skuffet og irritert?

Kanskje ikke.

Jeg synes det var unødvendig og usjarmerende av henne å fortelle om tidligere seksuelle relasjoner, skjønt jeg kan forstå motivasjonen bak det å vente med sex.

Selv har jeg planer om å ta ting i et roligere tempo neste gang jeg møter en jente jeg liker og kan tenke meg noe mer med. I hvert fall om det lar seg gjøre. Jeg ønsker å ta meg tid til å bli kjent med henne og kanskje til og med forelske meg, før jeg kler henne naken.

:)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tips til dere jenter: vi gutter setter IKKE pris på å høre at dere vanligvis pleier å ha sex med en gang, men at dere har lyst til å vente i vårt tilfelle.

Det får oss faktisk ikke til å føle oss spesielle. I det hele tatt. I hvert fall ikke på en positiv måte.

Jeg fatter ikke at det skal være så vanskelig å forstå for enkelte kvinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lincoln

Vel, mannelogikk. :fnise:

"Vet du, jeg pleier å ha sex med alle jeg treffer på første date, men jeg liker deg så godt så deg vil jeg ikke ha sex med ."

Kvinnelogikk av første klasse :lol:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Når vi allikevel vet at dere ligger rundt på første treff, og får beskjed at VI må vente, er det selvsagt stein hakkende ulogisk. Da vet vi jo at hun pleier å spre beina tidlig, men ikke når det gjelder oss... Neeeei, for vi er så spesielle, skjønner du. Så vi må vente. Ser dere ikke hvor dumt det er, så kan jeg ikke hjelpe dere.

Jeg har aldri ons, men dømmer ikke dama ts beskriver selv om hun har hatt det FØR han. Greia er at hun vil vente nå, og det bør han respektere.

Dessuten : menn som ikke kan vente, er bare ute etter sex. Så innrøm det ts!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SIndre

Det virker som en del her ikke helt har fått med seg hovedpoenget her.

Hun har tidligere hatt sex med gutter omtrent med en gang, men med meg vil hun vente. Hun sier at hun ikke brydde seg om tidligere ons og pulekompiser, så da spilte det ingen rolle om hun ventet eller hadde sex med en gang. Hun sier at hun liker meg svært godt og vil at vi skal være mer enn bare sex, derfor vil hun vente med meg.

Spørsmålene mine er om dette er noe kvinner ofte tenker og om de tror menn faktisk vil sette pris på slikt?

For meg er dette en grov fornærmelse. Hun sier rett ut at hun kan pule disse andre guttene med en gang, uten at de trenger bli kjent med henne engang, men jeg må vente i lang tid. Nærmest bevise meg verdig henne. Jeg ser ikke på sex som noe kvinnen gir mannen. Så jeg dumpet henne og er ferdig med henne for godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

"Vet du, jeg pleier å ha sex med alle jeg treffer på første date, men jeg liker deg så godt så deg vil jeg ikke ha sex med ."

Kvinnelogikk av første klasse :lol:

Nemlig, liker vi noen ekstra godt, vil vi sexen skal bli ekstra god.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, man må jo være ærlig.

Man blir fortsatt ikke mindre billig av å vente med å ha sex med en bestemt mann. Det er greit å knulle mer eller mindre tilfeldige folk for å få seg noe, men ikke greit å ha sex med noen man har lyst å bli sammen med etter hvert?

Det er selvfølgelig ikke noe galt i å ville vente med sex. Men det er mildt sagt merkelig å slektivt vente med sex kun i de tilfellene man er ute etter noe mer. Det gir rett og slett ingen mening. Sex utelukker ikke seriøse forhold. Så godt som alle jeg kjenner som er i langvarige forhold hadde sex en av de første gangene de møttes.

Det hun sier er i praksis at han er mindre seksuelt attraktivt enn alle dem hun IKKE klarte å holde beina samlet for da hun traff dem. Det er ikke akkurat noe kompliment å gi en mann.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Man blir fortsatt ikke mindre billig av å vente med å ha sex med en bestemt mann. Det er greit å knulle mer eller mindre tilfeldige folk for å få seg noe, men ikke greit å ha sex med noen man har lyst å bli sammen med etter hvert?

Det er selvfølgelig ikke noe galt i å ville vente med sex. Men det er mildt sagt merkelig å slektivt vente med sex kun i de tilfellene man er ute etter noe mer. Det gir rett og slett ingen mening. Sex utelukker ikke seriøse forhold. Så godt som alle jeg kjenner som er i langvarige forhold hadde sex en av de første gangene de møttes.

Det hun sier er i praksis at han er mindre seksuelt attraktivt enn alle dem hun IKKE klarte å holde beina samlet for da hun traff dem. Det er ikke akkurat noe kompliment å gi en mann.

Vel, hvis dere fyrer begynner med billig eller ikke biliig, uansett når man har sex, så er det ingen vits for noen å pule mer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Nemlig, liker vi noen ekstra godt, vil vi sexen skal bli ekstra god.

Å så priviligerte vi føler oss da!

Men jeg forstår jo kvinnetankegangen bak også. Det ligger jo en slags absurd logikk bak som det ofte gjør. Men hold det for dere selv når dere tenker sånn. Vi er ikke interessert i å kjøpe kua når alle andre får gratis melk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...