Gå til innhold

Hun vil vente med sex fordi "det kan bli noe mer"?


Gjest Sindre

Anbefalte innlegg

Gjest Sindre

Kvinner, er dette noe dere faktisk driver med og tror fungerer?

For å forklare ting. Møtte en jente for to uker siden, via noen venner. Vi fikk umiddelbar god kontakt, flørtet og småklinte også litt. Jeg prøvde å få henne med meg hjem, men hun ville ikke ha sex. Hun foreslo heller at vi kunne møtes til uken. Det gjorde vi. Igjen var det veldig bra. Igjen ville hun vente med sex. Helgen etter møttes vi igjen (hennes initiativ), denne gangen gadd jeg ikke prøve å få henne med hjem.

Etter det har vi møttes 3 ganger, alle etter at hun har spurt om vi skal møtes, ennå har vi ikke hatt sex. Til slutt måtte jeg spørre hva greia var. Da kom det frem at hun ville vente med å ha sex, fordi hun likte meg så godt og ville "bygge noe mer" og at det skulle være mer enn bare sex. Jeg sa greit nok, men spurte også om dette var sånn hun gjorde med alle eksene sine. Da sa hun at hun hadde hatt en del ons og pulekompiser, men de betydde ingenting så da spilte det ingen rolle om hun ventet med å ha sex...

Seriøst??? Det er lenge siden jeg har fått en slik trøkk i magen og knekk i selvtilliten. Så hun hadde sex med en gang tidligere med andre menn, men jeg må hoppe over det ene hinderet etter det andre? Sa kort og godt til henne at dette ikke ble å fungere og så gikk jeg. har ikke hatt kontakt med henne i ettertid. Hun driver nå å spammer telefonen min. Enten anklager meg for å være barnslig og dust eller så trygler hun om treffes igjen.

Forstår hun virkelig ikke hvorfor jeg ble skuffet og irritert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Det er forbanna ulogisk, men så er kvinner i stor grad ulogiske også. Jeg vet om flere som lever etter den vanvittige regla der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Det er forbanna ulogisk, men så er kvinner i stor grad ulogiske også. Jeg vet om flere som lever etter den vanvittige regla der.

Vel, men heller det enn å bli oppfattet som billig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Kvinner, er dette noe dere faktisk driver med og tror fungerer?

For å forklare ting. Møtte en jente for to uker siden, via noen venner. Vi fikk umiddelbar god kontakt, flørtet og småklinte også litt. Jeg prøvde å få henne med meg hjem, men hun ville ikke ha sex. Hun foreslo heller at vi kunne møtes til uken. Det gjorde vi. Igjen var det veldig bra. Igjen ville hun vente med sex. Helgen etter møttes vi igjen (hennes initiativ), denne gangen gadd jeg ikke prøve å få henne med hjem.

Etter det har vi møttes 3 ganger, alle etter at hun har spurt om vi skal møtes, ennå har vi ikke hatt sex. Til slutt måtte jeg spørre hva greia var. Da kom det frem at hun ville vente med å ha sex, fordi hun likte meg så godt og ville "bygge noe mer" og at det skulle være mer enn bare sex. Jeg sa greit nok, men spurte også om dette var sånn hun gjorde med alle eksene sine. Da sa hun at hun hadde hatt en del ons og pulekompiser, men de betydde ingenting så da spilte det ingen rolle om hun ventet med å ha sex...

Seriøst??? Det er lenge siden jeg har fått en slik trøkk i magen og knekk i selvtilliten. Så hun hadde sex med en gang tidligere med andre menn, men jeg må hoppe over det ene hinderet etter det andre? Sa kort og godt til henne at dette ikke ble å fungere og så gikk jeg. har ikke hatt kontakt med henne i ettertid. Hun driver nå å spammer telefonen min. Enten anklager meg for å være barnslig og dust eller så trygler hun om treffes igjen.

Forstår hun virkelig ikke hvorfor jeg ble skuffet og irritert?

Du møtte henne for TO UKER SIDEN , HALLO!!!

Folk som ikke kan vente noe, kan bare holde seg unna meg.

Hvis du ikke kan vente lenger, hadde jeg kutta deg ut GARANTERT!

Jeg venter i månedsvis, noen ganger år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du bare ute etter å ha sex med henne?



Anonymous poster hash: 10cd2...aec
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår hun virkelig ikke hvorfor jeg ble skuffet og irritert?

Tydeligvis ikke, siden hun fortsatt prøver å få kontakt.

Anonymous poster hash: d44d7...c0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, men heller det enn å bli oppfattet som billig.

Da bør man jo helst ikke si "Jeg puler gjerne på første date, men ikke med deg!" :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Da bør man jo helst ikke si "Jeg puler gjerne på første date, men ikke med deg!" :P

Jo, man må jo være ærlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sindre

/ts

Jeg blir ikke å ta kontakt eller si unnskyld. Jeg blir ikke å treffe henne igjen, så dere trenger ikke komme med noen anbefalinger videre for hvordan jeg skal forholde meg til henne. Det toget har reist.

Det jeg lurer på er hvor er logikken bak dette og er dette noe mange kvinner gjør?

For meg er sex og begjær en viktig del av forhold. Dersom dette var noe hun gjorde hele tiden, hadde jeg respektert det, men når hun puler mer eller mindre randoms samme natten, gidder jeg ikke gå vente på henne. Som at sex skal være noe hun plutselig "gir" meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner henne litt egentlig. Det er mange gutter (eller jenter for den saks skyld) som kun er ute etter sex, og kan holde på en stund til de får det for deretter å bare stikke av. Kan hende hun er redd for noe sånt. Hun beviser jo også bare ovenfor deg at hun ikke bare er ute etter sex også.

Hvis du liker henne så syns jeg du burde gi henne en sjanse. Du VET jo at hun mest sannsynlig kommer til å gi deg sex hvis ting går bra. Men siden du tydeligvis ikke er helt på samme linje som henne og dette er et problem for deg, så passer dere kanskje ikke sammen uansett? Og hva er problemet med det? Ikke alle passer like godt sammen :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonym

Finn deg ei billig sluts du ts! Ei som har sex på første , andre eller tredje møte. Ei som ikke er noe selektiv, men har seg med alt og alle!

Du hadde som ikke vært alktuell for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner på en måte dette om jeg ser det fra en manns ståsted. At jenta hopper rett til sengs med andre, men ikke vil med deg for hun skal vente så lenge. Hvorfor skal de som ikke bety noe for henne "få" sex med en gang, men han som betyr mye for henne må vente, det gir ikke mening om man skal se det slik.

Igjen, fra en jentes ståsted. Man vil at forholdet skal fungere, og man vil satse på forholdet. Vi har lært av menn at vi er løse om vi har sex for tidlig derfor vil vi vente å være sikker på personen. Personlig så har jeg aldri hatt sex utenom forhold, så da er det i minste slik at samme regel gjelder for alle.

Men jeg skjønner likevel tankegangen til jentene, selv om jeg likevel syntes det blir litt feil. Samboeren min ble kjempeglad for at jeg bare hadde en partner før han og at jeg ville vente med sex, siden dette viste at jeg ikke lå med alt og alle. Problemet her hadde jo vært om jeg da faktisk lå med "alt og alle", men han likevel måtte ha ventet.



Anonymous poster hash: 11ae3...1b4
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Igjen, fra en jentes ståsted. Man vil at forholdet skal fungere, og man vil satse på forholdet. Vi har lært av menn at vi er løse om vi har sex for tidlig derfor vil vi vente å være sikker på personen. Personlig så har jeg aldri hatt sex utenom forhold, så da er det i minste slik at samme regel gjelder for alle.

Anonymous poster hash: [acronym="Full hash

: 11ae32eaf8c71e5c399b6ffd62b1c1b4"] 11ae3...1b4

Nemlig, menn må skjerpe seg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vel, men heller det enn å bli oppfattet som billig.

Hun har jo allerede fortalt om pulekompiser og sex, så det å bli oppfattet som billig er jo i dette tilfellet allerede utelukket/bekreftet - alt etter hva ts mener og tror om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...