Gå til innhold

Takk for meg.


Gjest Katten.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hva skjedde med et enkelt "slett meg" på ris og ros? Må du virkelig sleikes i ræva hele veien ut herfra?

Godt spørsmål.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med et enkelt "slett meg" på ris og ros? Må du virkelig sleikes i ræva hele veien ut herfra?

Katten har vel laget tråd før om at han stikker, eller vurderer det. Og så var det den pausen han skulle ha fra KG, men hele tiden kom tilbake under. Fullt annonsert det også. Skjønner ikke helt det behovet for oppmerksomhet..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Lever kjæresten din enda? eller har han blitt utsatt for en "ulykke" i går?

Har ikke snakka med han i dag jeg, men tror han lever :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fleecejakke

Det er synd de oppegående forsvinner mens møkka blir igjen. The story of KG..

Endret av Fleecejakke
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kloss

det er kleint og lage en sånn tråd om seg selv. akkurat som om det er en katastrofe for forumet at ett medlem drar.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Har ikke snakka med han i dag jeg, men tror han lever :P

Hmm jeg må snakke med min "ulykkeskapende" mann, han lovet meg å bli ferdig i går, har betalt han godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep og avsporinger,

ninuska_, mod

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Hmm jeg må snakke med min "ulykkeskapende" mann, han lovet meg å bli ferdig i går, har betalt han godt.

Hmm, ja. Men er vel flere som har trua han med litt forskjellig, blant annet med drukning fordi han dater meg (og dette er ikke kødd engang), men er ikke noen som har lyktes enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

det er kleint og lage en sånn tråd om seg selv. akkurat som om det er en katastrofe for forumet at ett medlem drar.

Jeg har gjort kleinere ting :) Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Hmm, ja. Men er vel flere som har trua han med litt forskjellig, blant annet med drukning fordi han dater meg (og dette er ikke kødd engang), men er ikke noen som har lyktes enda :P

Betyr bare at mange vil ha deg, tenk om du levde for 200 år siden, du ville ha 20 rike unge friere på døra som lovet foreldrene dine riklig med penger og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er mange som trenger en pause fra hverandre her inne. Moderatorene vil sikkert også ha litt ferie. Hva med å stenge KG for sommeren?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det blir jo kjedelig for oss som ikke tar ut ferie før september.

Tror det er mange som trenger en pause fra hverandre her inne. Moderatorene vil sikkert også ha litt ferie. Hva med å stenge KG for sommeren?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Wow, avskjed med en kjent bruker, krangling, posting av bilder, fjasing og internt KG-drama pakket inn i en tråd! Blir jo ikke bedre enn det :popcorn:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gorgonzola

Glemte det viktigste: Katten - bamseklem for at du evner å generere snart 100 innlegg på en time basert på din mulige sorti/annonserte pause. Bare en mann fikser det i en hønseflokk.

Respect :5::skaal:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Hehehee, jeg synes det er ganske imponerende at du klarer å flørte i ALLE mulige slags tråder Gunfreak.... Bildetråder og på snik-snak generelt er en ting, men i denne tråden og da!? ...

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke tid til å sitte her, men denne tråden er så fascinerende at jeg må se hvor den går før den blir stengt. FML.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...