Gå til innhold

"Æsj" ?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en litt yngre mann i et par måneder nå. En kveld vi å lå i senga etter at vi hadde hatt sex, tok jeg hånda mi ned til skrittet mitt uten å tenke så mye over det. Jeg var veldig våt, da han nettopp hadde kommet inni meg, så han hørte jo at det var noe som foregikk (jeg hadde ikke tenkt å onanere, tok bare hånda ned dit litt tilfeldig). Så sier han: "hva er det du driver meg?" Jeg: "heh, tar litt på meg selv vel..". Han: "Æsj!"

Wtf?! Jeg lurte på hva som var så "æsj" med det, og han sa at han syntes det var kvalmt med tanke på sæden og "skvulpelydene" som naturlig nok oppstår når man tar et par fingre inn i en meget våt vagina. Jeg bare.. o.O

Ble litt overrasket, jeg trodde at alle menn likte det om dama tok på seg selv? Det hadde ikke gjort meg noe om han tok på seg selv for å si det sånn, jeg hadde nok tent på det. Jeg ble litt paff, men konkluderte med at alle er forskjellige.



Anonymous poster hash: d4fe7...7c5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

Du får nok bedre svar av å spørre ham. Er vel litt sent å spørre nå, siden det har gått en stund siden det skjedde.

Han er sikkert prippen! Hvis jeg skal synse vil jeg påstå at han synes det er mye bakterier og ekkelt å få skitne fingre. Og det er jo et tegn på at han er både prippen og umoden!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carla

Du får nok bedre svar av å spørre ham. Er vel litt sent å spørre nå, siden det har gått en stund siden det skjedde.

Han er sikkert prippen! Hvis jeg skal synse vil jeg påstå at han synes det er mye bakterier og ekkelt å få skitne fingre. Og det er jo et tegn på at han er både prippen og umoden!

Hun skrev: "...han sa at han syntes det var kvalmt med tanke på sæden og "skvulpelydene"..."

Å kalle han umoden synes jeg blir helt feil. Har samme greien. Takler bare ikke kroppsvæsker generelt. Han kunne derimot ha vært litt mer snillere med reaksjonen sin, men når jeg tenker etter selv, så tenker jeg at jeg hadde nok sagt det samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket jo litt med ham om det da det skjedde. Lurte på hva som var så ekkelt med det, og sa at jeg trodde "alle" men syntes det der var stas. Han kunne ikke gi meg et skikkelig svar, "jeg vet ikke, jeg synes bare det er ekkelt. Vi er vel forskjellige da.."

Jeg har aldri vært med noen som har reagert på den måten, så ble litt satt ut. Men hei, for all del, jeg skjønner jo at vi har forskjellige preferanser og sperrer... :)



Anonymous poster hash: 843f5...706
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bare vært opphissende og kunne kjapt gjort meg klar for en ny runde...



Anonymous poster hash: f21bc...046
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket jo litt med ham om det da det skjedde. Lurte på hva som var så ekkelt med det, og sa at jeg trodde "alle" men syntes det der var stas. Han kunne ikke gi meg et skikkelig svar, "jeg vet ikke, jeg synes bare det er ekkelt. Vi er vel forskjellige da.."

Jeg har aldri vært med noen som har reagert på den måten, så ble litt satt ut. Men hei, for all del, jeg skjønner jo at vi har forskjellige preferanser og sperrer... :)

Anonymous poster hash: 843f5...706

Da synes han vel at det bare er litt ekkelt da, det må han jo få lov til, men synes det var ufint å si "æsj" da. Jeg liker ikke supervåte tungekyss, men om jeg hadde vært med en mann som ikke var klar over det hadde jeg nå ikke sagt "æsj!" for det. Går an å tenke litt selv også:P

Anonymous poster hash: cefbc...666

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ironically me

Du har datet selveste tørkerull-mannen! "Æsj" ? Det var jo litt ufin kommentar i senga. Vel, det er ulike preferanser - ikke mye å gjøre med det, men kommentaren.... Personlig synes jeg det er opphissende at en kvinne tar på seg selv og kanskje hverandre, og ikke flyr etter tørkerullen sekundet etter orgasmen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har datet selveste tørkerull-mannen! "Æsj" ? Det var jo litt ufin kommentar i senga. Vel, det er ulike preferanser - ikke mye å gjøre med det, men kommentaren.... Personlig synes jeg det er opphissende at en kvinne tar på seg selv og kanskje hverandre, og ikke flyr etter tørkerullen sekundet etter orgasmen.

Ja, for all del, jeg skjønner at vi alle er forskjellige, men det var liksom måten han reagerte på jeg stusser over. Jeg har ikke problemer med kjønnssafter what so ever. Om han vil komme over magen eller ryggen min, for å så smøre det utover hele meg gjør meg ingenting :P Tørkerull er for pingler! :fnise: Neida (joda)..

Anonymous poster hash: 843f5...706

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Uansett hvilke sperrer og preferanser man har i senga hører ikke ordet "æsj" hjemme i et normalt seksualliv. Det går an å si ifra på en mer moden måte.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

"Æsj" er på generell basis et ord som aødri bør bli ytret. Men å si det i senga er helt feil!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spilte lettere fornærmet, selv om jeg var mest bare overrasket over utsagnet. Han er veldig ung, så kanskje han ikke har lært at det er noe man ikke sier i senga (selv om man skulle tro at det er noe som sier seg selv) :fnise:



Anonymous poster hash: 843f5...706
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Ville umiddelbart diskvalifisert noen til videre sengehygge. Man reagerer ikke med 'æsj' i senga. Hvordan i allverden skal en ha tilliten og tryggheten til å eksperimentere videre da?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville umiddelbart diskvalifisert noen til videre sengehygge. Man reagerer ikke med 'æsj' i senga. Hvordan i allverden skal en ha tilliten og tryggheten til å eksperimentere videre da?

Ja, hadde jeg vært en ung og usikker jente, kunne en slik kommentar fått meg til å føle meg rar, ekkel osv. Heldigvis tok jeg det ikke så tungt, da jeg er trygg på meg selv og vet at mange (kanskje de aller fleste?) menn ikke har problemer med at en kvinne liker å ta på seg selv nedentil..

Anonymous poster hash: 843f5...706

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Jeg spilte lettere fornærmet, selv om jeg var mest bare overrasket over utsagnet. Han er veldig ung, så kanskje han ikke har lært at det er noe man ikke sier i senga (selv om man skulle tro at det er noe som sier seg selv) :fnise:

Anonymous poster hash: 843f5...706

Ja, hadde jeg vært en ung og usikker jente, kunne en slik kommentar fått meg til å føle meg rar, ekkel osv. Heldigvis tok jeg det ikke så tungt, da jeg er trygg på meg selv og vet at mange (kanskje de aller fleste?) menn ikke har problemer med at en kvinne liker å ta på seg selv nedentil..

Anonymous poster hash: 843f5...706

Og jeg kjente jeg ble fryktelig interessert i å få hvite hvor gammel han er og hvor mye eldre du er ? :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett etter en utløsning er ikke dere kvinner så delikate lengre. Det best hadde vært om dere gikk i et annet rom og lot oss få hvile litt i fred.



Anonymous poster hash: 17699...dee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett etter en utløsning er ikke dere kvinner så delikate lengre. Det best hadde vært om dere gikk i et annet rom og lot oss få hvile litt i fred. Anonymous poster hash: 17699...dee

Dårlig forsøk :P

Anonymous poster hash: 79663...e96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har samme greien. Takler bare ikke kroppsvæsker generelt.

Hvordan klarer du å ha sex da? Blir det bare "vanlig" tørr sex?

Anonymous poster hash: 2a856...e49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kjente jeg ble fryktelig interessert i å få hvite hvor gammel han er og hvor mye eldre du er ? :P

Hehe, høres vel ut som jeg er veldig gammel og han er veldig ung, men jeg er 27 og han er 22.. ;) Heldigvis er jeg trygg nok på meg selv til å ikke la slike kommentarer treffe meg, men føler at en på hans alder kanskje burde vite bedre enn å si slikt..?!

Anonymous poster hash: 843f5...706

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig forsøk :P

Anonymous poster hash: 79663...e96

Forsøk?, jeg mener det helt ærlig. Om kvinnen hadde forsvunnet rett etter at jeg hadde kommet hadde det vært digg, så hadde jeg slippet alt styret med klisset...

Anonymous poster hash: 17699...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Forsøk?, jeg mener det helt ærlig. Om kvinnen hadde forsvunnet rett etter at jeg hadde kommet hadde det vært digg, så hadde jeg slippet alt styret med klisset... Anonymous poster hash: 17699...dee

Noen av oss synes kliss hører til sex. Samt liker til og med noen av oss kvinnfolket selv etter sex.

Knulle, intet gris, forlate. Nei, ville følt det som om jeg var med en prostituert.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...