Gå til innhold

8-0


Gjest Kari

Anbefalte innlegg

Knallåpning av Norge i VM, divisjon 1 i ishockey i dag. 8-0 mot Nederland, masse pene mål. Noen skader, et par med hjernerystelser, men allikevel så gikk det så bra. I morgen kommer Per Åge Schrøder med også. Gleder meg allerede til å se på! Noen flere som benker seg foran tv'n her, uten mulighet til å få til turer på Jordal Amfi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er desverre ikke gode nok' date=' og det spørs om de noen gang kommer til å bli det.[/quote']

Eg trur dei kjem til å bli det! Synst det noverande trenarteamet ser ut til å gjere ein svært god jobb, og trur laget kan få ei fin utvikling framover! Finst dessutan mange lovande hockeytalent rundtom, så eg trur rekrutteringa bør gå bra dei komande åra òg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekrutteringen går ikke _bra_, det er altfor mye utlendinger rundt om i klubbene, og unggutter som ikke får tillit. Og så lenge interessen for denne sporten er så liten som den desverre er så frykter jeg at det ikke kommer til å bli særlig bedre. Det finnes jo ikke ishaller nord for Trondheim!

Det er LENGE til vi kan hamle opp med hockeynasjoner som Sverige, Canada, Russland og USA for å nevne noen.

Norge hadde de beste forutsetninger de kunne hatt denne gangen, plukket spillere så og si fra øverste hylle, hjemmebane osv. Men enda går det ikke veien. Og Roy Johansen er ikke _så_ fantastisk.

Nei, trua har jeg ikke, spesielt ikke etter denne nedturen.

Men gleder meg til eliteserien starter igjen da, selv om jeg skal flytte sørover og det nok blir flest "bortekamper" på oss. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...