Gå til innhold

Draumen om tredjegullet!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Grønt blad skrev:

Så godt å høre at det gikk bra på UL! Får håpe at beinet ikke blir mer hovent. Er visst mye man må følge med på når man er gravid 😊

Ja, eg er veldig glad for at vesla fortsatt har det bra i magen min. :) Sjølv om eg hadde følelsen av at alt var i orden, så var eg sjølvsagt litt redd for at eg tok feil. Veldig betryggande med ein ekstra sjekk uansett!

Beinet mitt har vore veldig hovent i fleire månader, men eg trur ikkje det har blitt noko verre i det siste. Eg får berre følgja godt med desse siste vekene av svangerskapet, og vera flink til å bruka støttestrømper. Så går det forhåpentligvis bra. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Mirabella76 skrev:

Ja, eg er veldig glad for at vesla fortsatt har det bra i magen min. :) Sjølv om eg hadde følelsen av at alt var i orden, så var eg sjølvsagt litt redd for at eg tok feil. Veldig betryggande med ein ekstra sjekk uansett!

Beinet mitt har vore veldig hovent i fleire månader, men eg trur ikkje det har blitt noko verre i det siste. Eg får berre følgja godt med desse siste vekene av svangerskapet, og vera flink til å bruka støttestrømper. Så går det forhåpentligvis bra. ;)

Så bra at alt så fint ut! =D

Du vet det sikkert fra før, men ha foten høyt når du sitter/ligger, helst over hjertehøyde. Og støttestrømpene må på i det du trakker ut av sengen om morgenen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at alt var fint i magen. :)

Jeg har begynt å få vann i beina siste ukene og synes det høyre beinet var mer plaget enn det venstre. Greit å vite at jeg bare må følge med på om det fortsetter å vokse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, LoveTrain skrev:

Så bra at alt så fint ut! =D

Du vet det sikkert fra før, men ha foten høyt når du sitter/ligger, helst over hjertehøyde. Og støttestrømpene må på i det du trakker ut av sengen om morgenen;)

Ja, det var betryggande å få vita at vesla fortsatt har det bra der inne. :)

Eg kan nok bli enda flinkare til å sitja/liggja med beina høgt, og å bruka støttestrømper kvar dag. Eg vil jo helst ikkje at det skal bli verre enn det allerede er. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Jill skrev:

Bra at alt var fint i magen. :)

Jeg har begynt å få vann i beina siste ukene og synes det høyre beinet var mer plaget enn det venstre. Greit å vite at jeg bare må følge med på om det fortsetter å vokse. :)

Ja, eg er veldig glad for at ikkje fødselen må setjast i gang allerede no. Var litt redd for det, viss legen hadde funne ut at vesla ikkje hadde det bra i magen min lenger. No får eg forhåpentligvis gå gravid heilt til fødselen startar av seg sjølv. :)

Kjedelig med mykje vatn i beina. :( Me får berre følgja godt med i vekene framover, både du og eg. Viktig å ta kontakt med lege viss hevelsen plutselig blir verre, og spesielt viss ein får smerter i det eine eller i begge beina i tillegg. Blodpropp vil me ikkje ha noko av! :nei:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boka di vil liksom ikke tilbake på mine innlegg, så får ikke helt med meg når det skjer noe her. Var jo nesten litt dramatikk her et øyeblikk :overrasket: Godt det ordnet seg, og at alt var bra med babyen fortsatt :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2017 den 23.12, Blondie65 skrev:

Så bra at babyen har det fint i magen.

Her har de veldig kule støttestrømper,

Ja, der var det jammen mange artige støttestrømper. :) Eg har berre sånne vanlige kjedelige, kjøpt på apoteket. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, QBee skrev:

Boka di vil liksom ikke tilbake på mine innlegg, så får ikke helt med meg når det skjer noe her. Var jo nesten litt dramatikk her et øyeblikk :overrasket: Godt det ordnet seg, og at alt var bra med babyen fortsatt :hjerter_rundt:

Rare greier at dagboka mi heile tida forsvinner frå mine innlegg hos deg. :vetikke: Dagboka di har heldigvis ikkje forsvunne frå mine innlegg, eg er berre litt dårlig på å leggja igjen spor i dagbøkene eg følgjer. :sjenert:

Ja, eg vart litt nervøs etter svangerskapskontrollen hos jordmor i forrige veke. Heldigvis fekk eg UL allerede 2 dagar etterpå, så eg slapp å gå lenge rundt og bekymra meg. Håpar eg berre kan nyta dei siste vekene av svangerskapet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er endelig søknaden min om foreldrepengar godkjent! :nigo: Tok litt tid denne gangen. :sjenert: For det første var eg litt seint ute med å få sendt søknaden. Så måtte eg ettersenda enda meir detaljert informasjon om arbeidsforhold, sidan eg har hatt varierende månadsinntekt, og ikkje fast lønn kvar månad. Godt å sleppa og tenka meir på det no iallfall, for det vart litt meir styr enn eg hadde rekna med på forhånd. 

Ellers er formen fortsatt fin, men den siste veka har eg nokon få gangar hatt kynnarar som er litt vonde. Synst det er litt skummelt, for det har eg aldri opplevd i dei to første svangerskapa mine. Får litt angst for at kynnararane skal gå over til rier, når det skjer. :unsure: Og eg vil helst at babyen skal få bli i magen min i nokre veker til. Eg er berre i veke 36 enda, så synst det er litt for tidlig med fødsel enda. 

Noko anna eg tenker på, er at eg er redd for at livmorhalsen blir fortare moden når eg innimellom får vonde kynnarar. Og at fødselen av den grunn vil gå raskt, når riene først startar. Og eg vil helst ha litt tid på meg frå dei første riene dukkar opp, til det skjer noko. For me har eit stykke å kjøra til sykehuset. 

Ja ja, eg får vel berre prøva å ta det litt med ro om dagane, og ikkje tenka og bekymra meg for mykje - så går alt forhåpentligvis bra! ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det definitivt mest vonde kynnere tredje gangen. De to siste ukene var det maserier hver kveld omtrent. Likevel gikk jeg to uker lenger enn med de andre. Fødselen var kjappere enn nr 1, men treigere enn nr 2.

Hvordan har de andre fødselene vært? Er det langt til sykehuset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Synne-Marie skrev:

Her var det definitivt mest vonde kynnere tredje gangen. De to siste ukene var det maserier hver kveld omtrent. Likevel gikk jeg to uker lenger enn med de andre. Fødselen var kjappere enn nr 1, men treigere enn nr 2.

Hvordan har de andre fødselene vært? Er det langt til sykehuset?

Godt å høyra at det ikkje treng å skje noko enda, eller at fødselen må gå veldig raskt, sjølv om eg har vonde kynnarar innimellom. :) Det er berre så uvant, for eg har ikkje opplevd det før. Men så er det ikkje mange gangane eg har opplevd å ha vonde kynnarar heller, så det er sikkert ikkje noko å bekymra seg for. 

Eg har hatt to fine fødslar før, synst eg. Første gangen begynte eg å få svake rier om kvelden. La meg etter nokre timar, og fekk sova delar av natta. Hadde rier heile neste dag og, som auka i styrke utover dagen. Me reiste til sykehuset om kvelden, og storesøster vart født om natta, ca 8 timar etter at me kom dit. :hjertesmil:

Andre fødselen min starta også med svake rier om kvelden. Gjekk også denne gangen og la meg etter nokre timar, og riene dabba då såpass av at eg fekk sova ein god del timar den natta. Når eg stod opp neste morgon, tok riene seg opp. Me reiste til sykehuset på formiddagen, og mellomsøster vart født seint på ettermiddagen, ca 6 timar etter at me kom fram. :hjertesmil:

Så eg har ikkje hatt raske fødslar før, sjølv om fødselen gjekk fortare andre gangen enn den gjorde første gangen. Synst sjølv at eg gjekk litt lenge med rier første gangen, men andre gangen synst eg fødselen gjekk akkurat passelig fort. :jepp: Eg ønskjer meg ingen styrtfødsel, for det hadde eg blitt kjempestressa av! :bond: Eg vil helst at fødselen skal gå akkurat passelig fort, sånn at eg slepper å få panikk, og frykta at me ikkje når fram til sykehuset i tide. Me har ca 40 min. å kjøra til sykehuset, viss alt går greit og det ikkje er midt i rushtrafikken. Ellers kan der fort ta mykje lenger tid! :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel snart uke 37 og alt kan skje! Krysser fingrene for at det ikke går altfor fort, og at dere fint rekker fram til sykehuset i god tid før jenta kommer. Kjenner du fortsatt gode spark, eller kanskje mer flytting/bevegelse enn spark (begynner vel å bli rimelig trangt nå mot slutten)? Går det bra med beinet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.7.2017 den 9.45, Grønt blad skrev:

Nå er det vel snart uke 37 og alt kan skje! Krysser fingrene for at det ikke går altfor fort, og at dere fint rekker fram til sykehuset i god tid før jenta kommer. Kjenner du fortsatt gode spark, eller kanskje mer flytting/bevegelse enn spark (begynner vel å bli rimelig trangt nå mot slutten)? Går det bra med beinet?

Ja, i dag er eg 37+0! :strix: Tenk, no er lillesøster heilt ferdig utvikla, og ikkje lenger prematur om ho skulle bli født. :hjerte:

Utrulig rart å tenka på at lillesøster kan koma når som helst no! :smilbla: Eg har fortsatt ikkje pakka fødebagen, så det er vel kanskje på tide å gjera det no. ;) Og å gjera klart dei siste tinga før babyen kjem. Ja, eg satsar på at det ikkje går altfor fort når det skjer noko, sånn at me rekker fram til sykehuset i tide. 

Eg kjenner fortsatt ein god del spark, men også ein del flytting/bevegelsar i magen. Og så kan eg ofte kjenna at vesla hikkar inne i magen. :)

Beinet mitt er som før. Veldig hovent, spesielt om kveldane. Men litt bedre dei dagane eg er flink til å bruka støttestrømper. Håpar på at det ikkje blir noko verre no heilt på slutten av svangerskapet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmer seg med stormskritt nå:nigo: Jeg har pakket fødebaggen, mangler bare kamera, så er den komplett. Rart å tenke på at det faktisk kan skje når som helst nå:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Mumsy skrev:

Det nærmer seg med stormskritt nå:nigo: Jeg har pakket fødebaggen, mangler bare kamera, så er den komplett. Rart å tenke på at det faktisk kan skje når som helst nå:rodmer:

Eg tenkte å få pakka fødebagen i løpet av dei neste dagane. Må berre koma meg heim først, for akkurat no er me vekkreist i nokre dagar. Heime igjen på onsdag. ;)

Rart å tenka på at det kan skje noko når som helst no, ja! :) Blir spennande å sjå kven av oss to som føder først. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Blondie65 skrev:

Er det på tide med en tippeliste for dato da kanskje? :)

Ja, det er berre til å begynna å tippa, så kan eg laga ei tippeliste! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
49 minutter siden, Mirabella76 skrev:

Ja, det er berre til å begynna å tippa, så kan eg laga ei tippeliste! :tommelsmil:

Når er terminen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blondie65 skrev:

Når er terminen da?

Termin er 26. juli. :)

Når eg var gravid med storesøster, starta riene om kvelden på termindagen. Ho vart født om natta, 1 1/2 døgn seinare. Mellomsøster vart født 9-10 dagar før termin. Ho vart født på ettermiddagen, og riene starta kvelden før. 

Så veit dåke litt om når dei to forrige fødslane mine har starta, før me går i gang med tippinga. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...