Gå til innhold

Prinsesse Madeleines bryllup


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen flere som skal følge med? Er spent på kjolen! Håper å se henne i noe Grace Kelly-inspirert. Og at hun har håret utslått. Hadde også håpet å se henne som blond igjen, men det er kanskje tvilsomt når hun var mørk så sent som i natt. Sikkert en barnslig interesse å glede seg til alle kjolene og terningkastene (som jeg nesten alltid er uenig i), spesielt for en som ikke finnes moteinteressert til vanlig. Men jeg gleder meg! :)

Lite sidespor, men er det flere som synes Victoria begynner å se farlig tynn ut igjen?

Victoria-Daniel.jpg



Anonymous poster hash: 86b91...4a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal se og jeg er enig i alt du sier. Jeg gleder meg veldig til å se Europas prinser og prinsesser iført sin fineste stas - kanskje vi får se gjester i både rødt og sort også ;)

Jeg tror ikke vi får se Madeleine med blondt hår på en stund, hun fremstår som eldre med det mørke håret og jeg tror det er med hensikt. Jeg aner ikke hvor gammel Chris er men han ser jo tidvis ut som han er over femti, og hun ser på flere bilder ut som om hun kunne ha vært datteren hans.

Men jeg gleder meg veeldig til kjoler, er ikke så opptatt av terningkast men jeg kommenterer glaaadelig :)

Kanskje vi skulle ha egen kommentatortråd her ;)

Victoria ... hun er jo gift med en personlig trener da. Kan johende vi bare er vanttil å se henne litt fyldigere i alle år. Hun ser jo smashing ut nå - men hun behøver ikke bli tynnere nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor kan man se prinsessebryllupet? tvkanal?



Anonymous poster hash: 16d3e...ccb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har jeg ikke sjekket skikkelig men det går på en av de svenske kanalene iallefall :)

men du kan se det her iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor kan man se prinsessebryllupet? tvkanal?

Anonymous poster hash: 16d3e...ccb

Tv2 Nyhetskanalen sender fra 14, Nrk sender også etter hvert.

Anonymous poster hash: 86b91...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne sett men er i bryllup selv. Jeg gleder meg til kjolene, spesielt til Märtha Louise, jeg elsker kjolene hun går med, og den fra igår var nydelig syntes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle gjerne sett men er i bryllup selv. Jeg gleder meg til kjolene, spesielt til Märtha Louise, jeg elsker kjolene hun går med, og den fra igår var nydelig syntes jeg.

Jeg gikk glipp av den, noen som har bilde .. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wee, den var kul :) hadde vært kulere om Ari hadde matsjet henne med sløyfe og brystlommetørkle da ... men kuul kjole - takk for link :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GetOverIt

Jeg får ikke fulgt med for jeg gifter meg selv i dag :) Super spent, ønsk meg lykke til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kiara!

Lykke til lykke-liten! :) håper dere får én fantastisk dag begge to!

Jeg er klar! Dette har jeg lengtet etter helt siden Luxemburg bryllupet. Og jeg håper og drømmer høyt om noe annet enn blonder og Grace Kelly. Også håper jeg på noe annet enn kjerringsnitt... Mette-Marit er ikke den beste Valentino ambassadøren dessverre. Gi meg glamour Madde!

Forøvrig veldig glad for at vi ikke deler dato.

Endret av Kiara!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg kommer til å følge med i spenning! Jeg tror ikke vi får se henne i noe Grace Kelly-inspirert. Brudekjolen til hertuginne Catherine var jo det, så det blir på en måte herming. Jeg tror hun kjører sin egen stil. Jeg er ganske sikker på at det hun gifter seg i i dag blir mote for bruder neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Random Nick

Märthas kjole i går:

martha.jpg

Anonymous poster hash: 86b91...4a8

Jeg syns denne var fin. Syns hun fortjente et høyere terningkast enn det hun fikk i (VG?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG GLEDER MEG SÅ FÆLT. Hahahaha. Kjæresten rister bare dumt på hodet av meg, for jeg elsker kongelig bryllup.

Husker Kate+William sitt bryllup, da orket han ikke være med meg den dagen fordi jeg satt klistret til TV-en HELE sendingen! Han ga opp :fnise:

Men det er så fiiiiiiiint.

Kjolen til Märtha Louise er fra Ingunn Birkeland, hun bruker masse farger og forskjellige uttrykk til vanlig. (google henne). Jeg syns denne kjolen var litt kjedelig til å være henne - men Märtha kledde den godt og bærer din fint, og den passer fint.

Derimot syns jeg kjolen til Celina Midelfart IKKE var noe tekkelig i kongelig bryllup. Splitten går jo helt opp på hoftebenet jo! Tenk om det blåser litt mer og hun viser alt hun har. Hun ser fantastisk ut, kjolen er vakker og hun bærer den så fint - men jeg syns ikke den passer inn i kongelig bryllup, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig gøy og sepå kjoler i kongelige bryllup :) Men er dere seriøse om kjolen til Märtha? Syns den ser helt feil ut, syns generelt at hun kler seg skikkelig dårlig.



Anonymous poster hash: 818b2...87e
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig gøy og sepå kjoler i kongelige bryllup :) Men er dere seriøse om kjolen til Märtha? Syns den ser helt feil ut, syns generelt at hun kler seg skikkelig dårlig.

Anonymous poster hash: 818b2...87e

Kan hende jeg blir litt farget av at jeg liker designeren :fnise: Den er kjedelig til å være Ingunn Birkeland, så jeg liker den ikke veldig godt, men joa - den funker. På Märtha. Personlig hadde jeg aldri tatt den på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...