Gå til innhold

Tippeligaen! Snart avspark!


MarianneE

Anbefalte innlegg

"Fredrikstad-gutter våre veier................" :digge:

Vel, de får nok en tøff jobb mot trønderne på søndag, men vi går vel mot lysere tider?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Malama

Det er en deeeilig følelse når man vinner sånn som dette. Ja, så er jeg iskald da, og det tok meg litt tid å kunne bruke fingrene igjen, og tærna er litt isbiter enda, selv om jeg brukte vintersko fordi jeg visste det ville bli kaldt. Men so what? VI VANT!

Nemlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hamarkam , Hamarkam, Hamarkam - Hamarkam, Hamarkam, Hamarkam, Hamarkam, Hamarkam, Hamarkam, Hamarkam, HAMARKAM!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madley
"For vi er svarte og hvite og vi er best' date=' når vi speller fotball så blir det fest - [b']ODD GRENLAND, det er laget vårt!"

:kul:

:frustrert:

Jeg har idag vært å sett tidenes mest tåpelige kamp...Der Odd spilte som en gjeng kjerringer i skjørt og slagstøvler, men jaggu pooker meg vant de ikke...

Bodø/Glimt spilte dødsbra..men arggggggggghhhhhhhhhh..

Og han derre keepers til Odd dumma seg skikkelig ut for publikum. hehe..lo litt da ja..hehe...

Leya er engasjert.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert:

Jeg har idag vært å sett tidenes mest tåpelige kamp...Der Odd spilte som en gjeng kjerringer i skjørt og slagstøvler, men jaggu pooker meg vant de ikke...

Bodø/Glimt spilte dødsbra..men arggggggggghhhhhhhhhh..

Og han derre keepers til Odd dumma seg skikkelig ut for publikum. hehe..lo litt da ja..hehe...

Leya er engasjert.. :ler:

Hehe... Hjelper ikke å spille "dødsbra" (merkelig definisjon av "dødsbra", forresten... så strålende var det da virkelig ikke ;) ) når man ikke SCORER, vettu!!! 2-0 er 2-0... Resultatet taler for seg, knusing spør du meg!

MzS også engasjert... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Malama
Hæææææia Braaaaann!

Ja, for de VAR gode i går.

Bare pokker så irriterende at jeg sølte sjokomelk utovet den hvite Brann-t-skjorta jeg skulle ha på meg på jobb i dag, da jeg spiste frokost....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjesta

MFK

Sammen med et felles mål og nå

Vi er internasjonale

Vi er Norges nr 1

Vi er de

Vi er MFK

Jeg vil ha meg frabedt å bli kalt medgangssupporter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Haha, enn å si noe så åpenbart idiotisk som at Rosenborg har mange importer når de sikkert er det eneste laget i tippeligaen som ikke har en eneste en, masse trøndere har de og.

Jeg blir ikke provosert, bare litt lattermild ;)

Heia Rosenborg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...