Gå til innhold

Dommere i div sport?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var tidligere aktiv som både fotballdommer og håndballdommer...men hvorfor spør du?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:oops: , beklager, dårlig innlegg øverst.

Har lyst til å melde meg på kurs i fotballdømming, og lurte på om noen kunne gi meg noen gode råd om hvordan det er å være "jente på banen". Ikke akkurat overflod av kvinnelige dommere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja hvorfor ikke? Man starter jo tross alt ikke rett i toppserien, og med den dommermangelen som er nå, så kan man jo ikke ta bare kvinne- eller bare herrekamper mens man arbeider seg oppover stigen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få en del reaksjoner på at du er jente - gutter takler dårlig "bitcher" og "kjerringer", men som dommer må man kunne la slikt prelle av. Uansett kjønn finner man alltid på et eller annet negativt å si om dommeren i kampens hete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært innebandydommer. Syntes ikke det var noe gøy, verken å dømme jenter eller gutter, men jeg kan være litt sånn at jeg vil at alle skal like meg, og kan ta meg nær av det når folk kjefter og er uenige med meg. Litt konfliktsky. Passet med andre ord ikke så godt til jobben :ler:

Men hvis du har lyst synes jeg absolutt du skal prøve! Tøft med jentedommere :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...