Gå til innhold

Menn med smykker?


EnsomGorilla

Anbefalte innlegg

Hei! Mange kommentere alle smykkene jeg bruker og forstår ikke at jeg kan bruke så mye penger på det. Hvorfor skal bare jenter pynte seg? Snakker om kjeder, klokker, armbånd og ringer. Gull og sølv stort sett. Skulle posta bilde men er custom saker så lett å kjenne igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Mange kommentere alle smykkene jeg bruker og forstår ikke at jeg kan bruke så mye penger på det. Hvorfor skal bare jenter pynte seg? Snakker om kjeder, klokker, armbånd og ringer. Gull og sølv stort sett. Skulle posta bilde men er custom saker så lett å kjenne igjen :)

Ikke bry deg noe om dem. De har vel ikke noe med hva du bruker penger på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker du å høre om vi synes det er attraktivt eller hva er spørsmålet egentlig?

Jeg kan hvertfall svare på den ene setningen du har spørsmålstegn etter: menn kan selvsagt også pynte seg! jeg tror veldig få synes at bare jenter skal pynte seg, men hvordan en mann skal pynte seg er det delte meninger om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klokke er greit. gifte ring også...men jeg liker ikke masse smykker på menn. det er en dame greie.

Anonym poster: 265fb7d822feb25d5b60fd1a0144414f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det erlitt kult med smykker på menn. Men ikke de standard mote-greiene i sølv som " alle" går med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan like smykker på gutter, så lenge det ikke er typisk gangster stil med store gullkjeder osv.

Klokke, kjede,armbånd,ring.. Alt kan være fint så lenge det blir gjort med måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Lamar har mye tøft for gutta:) Jeg for min del liker stilbevisste folk, enten de er kvinne eller mann. Liker heller ikke gangsterstilen, men det er mest fordi de er ute etter å signalisere at de har penger fremfor stil.

http://www.lamardesign.com/

Endret av Armitage
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorvidt det er fint eller ei kommer helt an på hva slags type smykker det er snakk om, og hvordan de styles. Og litt hvordan fyren ser ut.

Dette synes jeg er fint:

batucada-baroco-necklace-1.jpg

colin-farrell+bracelets+jewelry+icon+aquaskye.jpg

JohnnyDepp.jpg

Og dette mindre fint:

tumblr_m96sna8tVz1r06heq.jpg

nelly11.jpg

chain-lewerly-men.jpg

crissangel.jpg

Vaino_mies_pr.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...