Gå til innhold

Candy Crush-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for forklaring.

Og til AB over: Jeg er på 160 uten å ha brukt boosters.

jeg har kommet til 161 uten å ha brukt en krone.

Anonym poster: 8779e7f01872911a62f1cc1249e7ce2a

Spiller dere på mobil eller pc? Mistenker at det er forskjell på spillene. Men har dere tips til level 30 da?

Anonym poster: 28e754653f054cf1a6c6405f020784ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på 181 og vært der i mange uker! Noen tips? Blir tullete snart :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på 181 og vært der i mange uker! Noen tips? Blir tullete snart :(

Aj... ja, der var jeg også stuck i et par uker. Bombe+stripete, det er det som funker best. Er vel ingen andre gode råd tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aj... ja, der var jeg også stuck i et par uker. Bombe+stripete, det er det som funker best. Er vel ingen andre gode råd tror jeg.

Det er jo helt håpløst å få mange nok av dem :( Begynner å bli lei når det er så vanskelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkuratt kommet til lvl 305.

Jeg har ikke brukt ei krone på spillet. Spiller mest på tlf, litt på fb.

Avhengig? Ja....... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lastet det ned i går kveld og er på level 28 nå. Klarte den ikke, hvorfor må jeg vente en halvtime før jeg kan spille videre?

Anonym poster: 8faadb73d796a635d5710ac7257f845a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en fordel å koble til facebook?

Anonym poster: 8faadb73d796a635d5710ac7257f845a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en fordel å koble til facebook?

Anonym poster: 8faadb73d796a635d5710ac7257f845a

Ja, da kan du be venner om liv, og etter level 35 (?) må du ha hjelp fra venner for å komme videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lastet det ned i går kveld og er på level 28 nå. Klarte den ikke, hvorfor må jeg vente en halvtime før jeg kan spille videre?

Anonym poster: 8faadb73d796a635d5710ac7257f845a

Fordi du har brukt opp dine fem liv og må vente til du får et nytt. Ingen liv, ingen spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller du på telefonen og ikke gidder vente en halv time så justerer du bare tiden på telefonen din en halvtime frem.

Anonym poster: 239d5af90c54ae9b891ed25a35ea81af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på level 135, og jeg kommer ikke videre for ALT I VERDEN. :P utrolig frustrerende altså.

Hehe! Eg er på 134 og innbiller meg at det er HEILT umulig. Då kan eg altså berre glede meg til at det blir ens verre på 135 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiller du på telefonen og ikke gidder vente en halv time så justerer du bare tiden på telefonen din en halvtime frem.

Anonym poster: 239d5af90c54ae9b891ed25a35ea81af

Ellers så kan man også synkronisere spillet med facebook, slette data for spillet gjennom innstillinger på mobil, så synkronisere med facebook igjen. Der har du 5 nye liv på mindre enn 2 minutter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Eg er på 134 og innbiller meg at det er HEILT umulig. Då kan eg altså berre glede meg til at det blir ens verre på 135 :fnise:

Jeg greide den nesten idag! ....nesten... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

311, frustrerende hver gang man står fast.. Men jeg klarer bare ikke gi meg, for plutselig har man flaks - også kommer man seg videre :) haha. Har heller ikke brukt noe penger, så det er fullt mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spiller dere på mobil eller pc? Mistenker at det er forskjell på spillene. Men har dere tips til level 30 da?

Anonym poster: 28e754653f054cf1a6c6405f020784ee

Spiller både på mobil og Facebook på pc. Er akkurat det samme

Anonym poster: 8779e7f01872911a62f1cc1249e7ce2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på 40, har ikke brukt en krone og vil heller ikke gjøre det. Men så at noen skrev at man etterhvert MÅ synke med Facebook for å komme videre. Er det riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på 40, har ikke brukt en krone og vil heller ikke gjøre det. Men så at noen skrev at man etterhvert MÅ synke med Facebook for å komme videre. Er det riktig?

Ja, men du kan gjøre så postene på facebook kun er synlige for deg selv, så slipper du å spamme. Under Applications (må gjøres på data).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...