Gå til innhold

Candy Crush-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha, jeg har fått det til:) men brukte litt tid og hjelpemidler på den mener jeg å huske:P

Har kommet så langt nå at jeg ikke har flere! Håper de oppdaterer snart!:P

Det minste jeg har klart hittil er rundt 300 pr farge! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det minste jeg har klart hittil er rundt 300 pr farge! :bond:

Prøvde igjen nå for moro skyld uten hjelpemidler, 9 oransje igjen:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde igjen nå for moro skyld uten hjelpemidler, 9 oransje igjen:P

Whaaaaat? :sjokk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte nettopp level 1000!! Var stuck på 993 i evigheter, også levla jeg til 1001 i kveld  :biggrin: Har følelsen av at jeg kommer til å slite med denne levelen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte nettopp level 1000!! Var stuck på 993 i evigheter, også levla jeg til 1001 i kveld :biggrin: Har følelsen av at jeg kommer til å slite med denne levelen..

Hvordan klarte du den?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarte du den?

Satt med den en stund, men hver gang jeg fikk en sånn brun så prøvde jeg å ta den fargen som var mest av hele tiden, eller inntil et sånt firkanta godteri.. Vanskelig å forklare :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satt med den en stund, men hver gang jeg fikk en sånn brun så prøvde jeg å ta den fargen som var mest av hele tiden, eller inntil et sånt firkanta godteri.. Vanskelig å forklare :P

Ok. Det er det jeg og prøver på. Har ikke vært under 500 siden jeg skrev forrige innlegg. Har ikke sjans i havet :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Det er det jeg og prøver på. Har ikke vært under 500 siden jeg skrev forrige innlegg. Har ikke sjans i havet :(

Prøvde for hvert trekk å enten bruke de brune eller firkanta godteriene. Tror ikke jeg hadde noen "vanlige" trekk nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg er på 948.

Tips; lukk CC mellom hvert brett for å samle sukkerdrops på hvert brett. (om ikke den siste oppdateringen har tatt vekk den muligheten)

Hva er cc og hvordan lukker man det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er cc og hvordan lukker man det?

Dette er candy crush-tråden, cc er selvfølgelig candy crush...

Anonymous poster hash: 3cc13...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 10 måneder senere...

Hjelpemidlene mine forsvinner, uten at jeg bruker dem. Noen som vet hvorfor??

Anonymkode: 4455c...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på level 576. Dette er virkelig avhengighetsskapende. Kjedelig å måtte vente i 2-3 dager når man er ferdig med en verden. Dama mi er i level 1300 og noe... Hun slipper å måtte vente når hun er ferdig med en verden. Hun sa at man slipper det etterhvert, for hun går direkte til neste level når hun fullfører en verden. Noen som vet når man slipper å måtte vente i 2-3 dager på å åpne neste brett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

3 timer siden, CC på hjernen ;p skrev:

lvl 1941....Få 650.000 poeng! :O Får bare 3-400000.

1941 var vanskelig. Klarte den så viiiidt det var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.8.2016 at 9.32, kenpet skrev:

Er på level 576. Dette er virkelig avhengighetsskapende. Kjedelig å måtte vente i 2-3 dager når man er ferdig med en verden. Dama mi er i level 1300 og noe... Hun slipper å måtte vente når hun er ferdig med en verden. Hun sa at man slipper det etterhvert, for hun går direkte til neste level når hun fullfører en verden. Noen som vet når man slipper å måtte vente i 2-3 dager på å åpne neste brett?

Husker ikke eksakt, men det er en god del lengre enn der du har kommet nå... Innbiller meg at det var på rundt level 900, eller noe sånt. Bare å være tålmodig ;):P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

På 17.2.2017 den 21.32, kenpet skrev:

Tok tid å få jackpot, men endelig klarte jeg det! :D

Screenshot_20170210-023813.png

Wow wow wow!!! Gratulerer med JACKPOTTEN! Hvilket nivå skjedde det på? Jeg har fortsatt ikke klart det, og jeg er på 1612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2017 den 20.58, Millimani skrev:

Wow wow wow!!! Gratulerer med JACKPOTTEN! Hvilket nivå skjedde det på? Jeg har fortsatt ikke klart det, og jeg er på 1612

Jeg har heller aldri fått jackpot og jeg er på level 2300... :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...