Gå til innhold

Candy Crush-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På tide at dette spillet får sin egen tråd. :fnise:

Hvilket nivå er dere på?

Anonym poster: ca509bb614ccc42651293fc680e53c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiller ikke selv, men vet om mange som gjør det og har fått mange invitasjoner på facebook. Har litt lyst til å prøve men har blitt advart om at det er så forferdelig avhengighetsskapende og at jeg bare bør la være å prøve :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spilte helt til det krevde facebookoppkobling, da gadd jeg ikke mer i og med at jeg ikke har facebook :)

Anonym poster: f6658788ee742a5ab7a4e2b8e0b3ddd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig avhengighetsskapemde!

Er på 58 nå :)

Du da?

Anonym poster: 14230778bd56c47ce0fa81d43b4fe193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på level 135, og jeg kommer ikke videre for ALT I VERDEN. :P utrolig frustrerende altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Level 305.... håpløst!! Så har foreløpig gitt opp. Men er så pokkers sta at jeg kommer til å prøve igjen etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på level 135, og jeg kommer ikke videre for ALT I VERDEN. :P utrolig frustrerende altså.

ahh den er et helvette!!! Det er den man skal få sånne pakkete godterier og kombinere ellernoe?

Jeg holdt også ekstremt lenge på med den, var ikke i nærheten en gang :P

Men plutselig gikk det :P

Anonym poster: 8779e7f01872911a62f1cc1249e7ce2a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke, men er på rundt 150.

Føler meg forresten så guffen når jeg sender facebook requests... Selv om det er til folk som spiller selv.

Er det noen som har skjønt greia med ekstra "moves" og de rosa sløyfebåndene som er på noen nivåer? Jeg får aldri til å bruke de ekstra slagene. (Fra den siste iOS-oppdateringen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på lvl 33 og står bom fast. Bare le :( haha!

Haha 33 er helt jævli. Gled deg til 35 du, der satt jeg fast i 3 uker kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Er på 92.

Holdt på med 91 en eeevighet. Og ser ut til at 92 blir like vanskelig. Skjønner ikke at dere har klart å komme så langt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke, men er på rundt 150.

Føler meg forresten så guffen når jeg sender facebook requests... Selv om det er til folk som spiller selv.

Er det noen som har skjønt greia med ekstra "moves" og de rosa sløyfebåndene som er på noen nivåer? Jeg får aldri til å bruke de ekstra slagene. (Fra den siste iOS-oppdateringen)

Nå spiller jeg på fb og ikke tlf, men de tre ekstra trekkene er bare bullshit. Får jo bare brukt dem på det brettet du er på i det øyeblikket. Og har du en drøss med ekstra trekk og klarer brettet, så har du ingenting å rutte med på neste.

Eneste som var bra med å spille på tlf var at man kunne bestemme selv når man ville godta ekstra liv osv. Kan jo ikke det på fb sist jeg sjekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nettopp lastet det ned som app på mobilen (driver ikke med sånnf facebookspilling), og jeg kommer bare ikke videre på brett 30. Jeg begynner å lure på om det er umulig om jeg ikke kjøper noe sånn boostgreier, men det gidder jeg ikke å betale for.

Anonym poster: 28e754653f054cf1a6c6405f020784ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spiller jeg på fb og ikke tlf, men de tre ekstra trekkene er bare bullshit. Får jo bare brukt dem på det brettet du er på i det øyeblikket. Og har du en drøss med ekstra trekk og klarer brettet, så har du ingenting å rutte med på neste.

Eneste som var bra med å spille på tlf var at man kunne bestemme selv når man ville godta ekstra liv osv. Kan jo ikke det på fb sist jeg sjekket.

Takk for forklaring.

Og til AB over: Jeg er på 160 uten å ha brukt boosters.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt 600 kroner på det spillet der!!! Er sååå avhengig! Elsker det og hater det :-P er på lvl 141..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har nettopp lastet det ned som app på mobilen (driver ikke med sånnf facebookspilling), og jeg kommer bare ikke videre på brett 30. Jeg begynner å lure på om det er umulig om jeg ikke kjøper noe sånn boostgreier, men det gidder jeg ikke å betale for.

Anonym poster: 28e754653f054cf1a6c6405f020784ee

jeg har kommet til 161 uten å ha brukt en krone.

Anonym poster: 8779e7f01872911a62f1cc1249e7ce2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på 276, begynner å hate de (5) bombene, håper ikke de kommer på 277 IGJEN, for de er ikke på 276

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på 276, begynner å hate de (5) bombene, håper ikke de kommer på 277 IGJEN, for de er ikke på 276

Bare vent til 277 - Jeg HATER den levelen. Har strevd i lange tider nå, men i dag klarte jeg det heldigvis! På 277 trenger du en hel haug med de innpakkede candiene...

Nå gleder jeg meg til å takle 278 :)

Anonym poster: c1d0b886fdbb10ea9d2d194dff86f84f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på 276, begynner å hate de (5) bombene, håper ikke de kommer på 277 IGJEN, for de er ikke på 276

Er ingen bomber på 277, men det kommer noen innimellom videre utover brettene.

Edit: jo, det er bomber. Hvis du fjerner den øverste innpakkede godisen på venstre side, så ramler de ned. Cluet er å la den være igjen. Bare et tips...

Endret av RockPaperScissor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...