Gå til innhold

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.


absinthia

Anbefalte innlegg

Er det vanlig at aspergere er glad i hard metall musikk?

Ser du skriver metal med to l'er. Er du sikker på at det andre ordet ikke staves asparges? Så en episode på Myth Busters der de fant ut at ja, planter liker metal-musikk. De plantene som stod i veksthus med musikk vokste fortere enn planter som ikke fikk høre musikk. Så jeg går ut fra at asparges liker metal-musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, BiancaH96 skrev:

Kvinner som nekter å barbere seg

Vel, nå har det seg slik at vi ikke har noe videre med skjeggvekst, liten vits i å dra en høvel over ansiktet når det ikke er noe der! :P

Øyenbryn og vipper. :opplyser:

Men, der er forståelig om de ikke vil barbere det. Det hender noen ganger for kvinner at hårene ikke vokser tilbake. Så det ville jo være litt trist, hvis de ønsker øyenbryn. Jeg ville tro det er ubehagelig uten øyevippene. Riski business å barbere langs vippekanten, også. Så det har jeg full forståelse for at de ikke vil.

Noen kvinner har dun i ansiktet. Men de blir gjerne grovere med barbering. Dessuten klør det når hårene gror ut igjen etter en tett barbering. Så jeg forstår om de ikke vil det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, BiancaH96 skrev:

Og så tegne på nye øyenbryn etterpå. Lækkert! :P

Det er noe spesielt med jenter i en viss alder om dagen. Alle bruker den samme typen stensil, som de legger på øyenbrynene og fyller i med farge. Så alle ser kliss like ut i ansiktene. Litt creepy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tøytigern skrev:

Det er noe spesielt med jenter i en viss alder om dagen. Alle bruker den samme typen stensil, som de legger på øyenbrynene og fyller i med farge. Så alle ser kliss like ut i ansiktene. Litt creepy.

Det ser ganske creepy ut ja, noen ser ut som dokker. Der er nok jeg litt mer beskjeden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

baby 5 mnd. nekter å ligge, vil bare sitte

Skjønner godt at bebi vil heller sitte enn å ligge. Jeg også synes jo det er godt å sitte og dra seg i tærne på treningssentret som bebi gjør. Men å gjøre det samme i lengre perioder mens man ligger er et slit. Det krever stor viljestyrke og balanse.  :svett:

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det er jo høyst vanlig å tenne på papir og ved så det er sikkert noen som tenner på spruting i ansiktet også. Men om det anbefales tror jeg ikke. Ikke med mindre du planlegger full ansiktstransplantasjon.

Endret av yeans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva syntes dere om romfolket?

Jeg syns ærlig talt de er litt feige. De tok en runde rundt sola med den der Ummahumma, og så bare stakk de til skogs lissom. Uten å gi oss ett eneste lite pipp. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...