Gå til innhold

IKKE BESTILL SLIMATREX/VITALIFEDETOX O.L.


Gjest Annananmus

Anbefalte innlegg

Pga denne tråden så drømte jeg at jeg bestilte slimatrex i natt. Det var et mareritt uten like. De trakk penger fra kontoen min i tide og utide og det var umulig å komme seg ut av. Puh, var helt svett da jeg våkna.

:ler: Godt det bare var et mareritt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Camilla

Jeg har også gått i fella og bestilt en boks med Vitalife Detox og en boks med Slimatrex. Selv har jeg heldigvis bare blitt svindlet for 1300,- kroner, men er student og det er kjipe penger som jeg absolutt burde hatt til noe mer fornuftig. Jeg har valgt å sperre kortet mitt slik at denne nettsida ikke lenger har min kortinformasjon, da jeg har bestilt helt nytt kort. Det er det eneste rådet jeg har til dere som har opplevd det samme som meg!

Har tenkt å gjøre et forsøk på å få tilbake pengene mine, men vet ikke hvor mye vits det er? Noen som har klart å nå gjennom og lyktes med det?

Frustrerende!!

Takk til deg som la ut denne informasjonen, det oppklarte alt for min del! :)

Hei, jeg har også gått i denne fellen, jeg bestillte det i går. Har da blitt trukket for de fraktkostnadene. Burde jeg sperre kortet mitt med 1 gang? Eller går det fint om jeg venter noen dager, jeg reiser i morgen så er nesten nødt og ha med meg kortet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Er du svindlet, ring banken din! De kan trekke tilbake pengene inn på kontoen din igjen uten problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg hadde kontakt med de i dag. De sa at jeg må sende prøvetabletter tilbake (frakt må betale selv) og den jeg kan avslutte dette abonomentet. Vet ikke nå, må jeg sperre kortet mitt eller?

Jeg var dumt også og bestillet disse tabletter I går. Kan ta kontakt med e-mail også, jeg vil stoppe bestilling men er ikke så flink på engelsk.Må jeg stoppe min visa mastercard nå.Hvorfor jeg sett det så seint.

jeg har å bestilt men har du mail adr? det har ikke jeg så vidt jeg kan se. Så skal jeg sende mail til de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krakra

Noen av dere som skrev under den første delen, men avbrøt da dere kom til "legg inn kortinformasjon"?

Jeg kom dit og var skeptisk og avbrøt uten å legge inn..

ringte for øvrig det norske nummeret som viste der før jeg la inn noe...

kom da til en gebrokken-talende mann....så jeg fikk svar i det minste,

håper bare ikke det var svindyrt å ringe nummeret,

og at iogmed jeg ikke har lagt inn noe kortinformasjon at jeg redda meg ut av fella!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mrkelig tråd. Burde ikke hele tråden bare slettes?

Anonymous poster hash: 300af...6cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle akkurat til å bestille, satt klar med kortet mitt, og skulle skrive inn kortinformasjon for desse gratisprøvene, da jeg i ett raskt øyeblikk googlet slimatrex og fant innlegget ditt med alle negative kommentarer. TUSEN TAKK :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linda elif

Jeg i min godtroenhet bestilte dsse produktene etter å ha lest en falsk artikkel(innså jeg i etterkant) om en kombo av disse. Søkte først på nettet etter f.eks. forumer som omtalte disse, men fant ingen og heller ingen advarsler mot det og gikk i fella. Etter et nytt søk, spesialsøk denne gangen, fant jeg et svenskt forum(http://www.familjeli.../m69603800.html) som ga et forstyrrende bilde av produktene jeg hadde bestilt og angret umiddelbart på det jeg hadde gjort. Tror dette er relativt nytt i Norge, med har tydeligvis spredd seg i Sverige allerede. Prøver derfor å advare også på en norsk nettside; IKKE BESTILL DISSE PRODUKTENE! Tror jeg har kommet meg unna, men må bare vente og se om jeg hører noe mer fra dem. Dette er bløffsider designet for å presse penger ut av folk som de ut i fra det svenske forumet har lyktes i ved flere tilfeller!Håper dette kan rettlede andre som kommer borti dette. Det svenske forumet og blogglinken i den(http://stoppablufforetagen.blogg.se/) kan også hjelpe endel med å takle det dersom man har gått i fella.Håper jeg når ut til noen og hjelper villredene sjeler som jeg selv var for noen timer siden! :)

tusen takk for advarsel!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg i min godtroenhet bestilte dsse produktene etter å ha lest en falsk artikkel(innså jeg i etterkant) om en kombo av disse. Søkte først på nettet etter f.eks. forumer som omtalte disse, men fant ingen og heller ingen advarsler mot det og gikk i fella. Etter et nytt søk, spesialsøk denne gangen, fant jeg et svenskt forum(http://www.familjeli.../m69603800.html) som ga et forstyrrende bilde av produktene jeg hadde bestilt og angret umiddelbart på det jeg hadde gjort. Tror dette er relativt nytt i Norge, med har tydeligvis spredd seg i Sverige allerede. Prøver derfor å advare også på en norsk nettside; IKKE BESTILL DISSE PRODUKTENE! Tror jeg har kommet meg unna, men må bare vente og se om jeg hører noe mer fra dem. Dette er bløffsider designet for å presse penger ut av folk som de ut i fra det svenske forumet har lyktes i ved flere tilfeller!

Håper dette kan rettlede andre som kommer borti dette. Det svenske forumet og blogglinken i den(http://stoppablufforetagen.blogg.se/) kan også hjelpe endel med å takle det dersom man har gått i fella.

Håper jeg når ut til noen og hjelper villredene sjeler som jeg selv var for noen timer siden! :)

Googler du Slimatrex som jeg gjorde så kommer advarselen din opp først. Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

JA! Sperr kortet dit, bestill nytt og kontakt selskapet på tirsdag.. send gjerne mail til dem også..

Har nettopp gjort dette selv.. Så dom jeg er bestilte jeg jo dette..

Jeg var og dum nok til å bestille disse produktene, uten å lese om det først! Jeg hadde heldigvis ikke mer enn 100 kr på kontoen, og har bare blitt trekt for 35,- og 45,- Skal sperre kortet i morgen, og jeg har sagt opp abbonementet på mail!

Håper på å ikke få mer produkter i posten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria

Trykk på den lille rubrikken hvor delt står :live help cricket here online...da fikk jeg hjelp av en josh i USA som fikk avbestille varene og medlemskap.... De bruker Google oversetter,så du kan skrive på norsk. Håper dette var det siste jeg må gjøre,jeg har også sperret kortet mitt med det samme jeg så denne siden. Jeg ønskel heller ikke noen av produktene...vil heller være litt stor enn å bli svindlet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Trykk på den lille rubrikken hvor delt står :live help cricket here online...da fikk jeg hjelp av en josh i USA som fikk avbestille varene og medlemskap.... De bruker Google oversetter,så du kan skrive på norsk. Håper dette var det siste jeg må gjøre,jeg har også sperret kortet mitt med det samme jeg så denne siden. Jeg ønskel heller ikke noen av produktene...vil heller være litt stor enn å bli svindlet ;)

Unnskyld...fei stavet : live help,click here online skulle det stå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hei gikk selv nettopp i fella. Men takk til denne siden som reddet meg. Har sperret kortet 15 min etter kjøpet. Men de hadde allerede tatt portoen. Ringte dem, fikk svar og avbesillte hele greien for å være på den sikre siden. Har fått avbestillingsbekreftelse på mail og alt :) Så virker som jeg kom meg fint unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hei, jeg har også gått i denne fellen, jeg bestillte det i går. Har da blitt trukket for de fraktkostnadene. Burde jeg sperre kortet mitt med 1 gang? Eller går det fint om jeg venter noen dager, jeg reiser i morgen så er nesten nødt og ha med meg kortet mitt.

SPERR KORTET DITT ! Ta ut det du trenger å sperr det. eller overfør til noen andre å bruk deres kort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Dette er en svindel!!!!!!!

Varene kommer etter fristen for å angre seg.

De trekker ca. 1300,- fra kontoen din uten ditt samtykke og

du har liten sjangs til å få alle pengene tilbake.

Etter en lang krangel på engelsk ble jeg lovet at jeg skulle få litt av beløpet tilbake.

NB!!!!!!!

Nå har leverandøren skiftet navn på pillene og fortsetter med samme opplegg/lureri.

Nytt navn er Sinetrol og Pure Detox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg fant det på websiden deres, men den er nå fjernet. :fnise:

De har nok tjent mer enn nok penger på alle oss som skulle

bli slanke før sommeren. :gravid:

Kommer nok snart ut med et enda bedre og mer

fantastisk produkt for oss lettlurte.

Er nok bare til å innse at kosthold om mosjon er det som skal til..... :danse: Og det nye navnet er:

SINETROL OG PUREDETOX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hei jeg og gikk i tabben og prøvde å bestille, men jeg fikk opp Error og har heller ikke fått noen bekreftelses mail..
har jeg vært så heldig at det ikke har gått igjennom eller må jeg ta å stenge kortet jeg og ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPERR KORTET DITT ! Ta ut det du trenger å sperr det. eller overfør til noen andre å bruk deres kort..

fikk dere noen bekreftelse på mail eller når dere hadde bestilt varen? jeg fikk opp error og ingen mail. er veldig redd for at jeg fikk til å bestille :( ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...