Gå til innhold

Den store frustrasjonstråden!


Gjest Adriane

Anbefalte innlegg

Irriterer meg voldtsomt over disse folka(venner) som planlegger bryllup tidlig. De har allerede bestemt seg for når de skal gifte seg, hvordan det skal være, hva mat som skal serveres....

Og der er ikke forlovet engang :| Synes det er så utrolig teit. De sitter der og prater om et bryllup som de ikke er blitt enige om at skal skje engang. Spesiellt teit er det når den ene parten har sagt at de ikke er klar for å bli fridd til enda/klar for å fri, men det er helt ok å planlegge...

:vetikke:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kiara!

Irriterer meg voldtsomt over disse folka(venner) som planlegger bryllup tidlig. De har allerede bestemt seg for når de skal gifte seg, hvordan det skal være, hva mat som skal serveres....

Og der er ikke forlovet engang :| Synes det er så utrolig teit. De sitter der og prater om et bryllup som de ikke er blitt enige om at skal skje engang. Spesiellt teit er det når den ene parten har sagt at de ikke er klar for å bli fridd til enda/klar for å fri, men det er helt ok å planlegge...

:vetikke:

amen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

to dager til svarfristen går ut og fortsatt mangler vi svar fra nesten førti. sukk. hva er det med folk ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen det ja. Kommer nok mye svar nå og i dagene etter fristen. Jeg måtte purre på folk som jeg forventet ville komme.

Akkurat nå er jeg mest frustrer over janteloven og bygdesladder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det var så lenge til. :)

Men svarene har jo begynt å renne inn - hvertfall fra min side, så jeg synes det var litt tidlig å begynne å "mase". Sier det var en siste setning i en lengre melding om andre ting, men han kunne ventet til 2/3juni med maset sitt mener nå jeg.

Aha, tror vi gjør samme feilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å få mensen på bryllupsdagen jeg. I hvit kjole med slep. Som om ikke bekymring for å klare å få tisset med kjolen på var nok... Og siden jeg blør i 12-14 dager, varer det jo nesten ut ferien/bryllupsreisen vår også. Hipp hurra. :P

Få resept på utsettelsespiller av legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Få resept på utsettelsespiller av legen.

Jeg tenkte på det, men så leste jeg at man blir et grudomt hormontroll av det, og at syklusen kan bli veldig tullete etterpå. Siden jeg absolutt ikke tåler hormoner går jeg på kobberspiral. Jeg tror rett og slett ikke jeg kan ta sjansen på utsettelsespiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på det, men så leste jeg at man blir et grudomt hormontroll av det, og at syklusen kan bli veldig tullete etterpå. Siden jeg absolutt ikke tåler hormoner går jeg på kobberspiral. Jeg tror rett og slett ikke jeg kan ta sjansen på utsettelsespiller.

Ta en samtale med legen i allefall. Jeg har tatt slike uten den effekten som du har lest om.

Anonym poster: eb71151e88d1a991a2cbb71216f0477a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min frustrasjon, blandet mange, er litt lik din adriane: svigermor har lansert den ene etter den andre, som MÅ være med, feks: dere vet vel at faddere Må bes? Hvem var fadderene dine igjen...? Åja venninna mi ja, hun og mannen må da selvsagt bes. Dette kom selvfølgelig samtidig som hun påpeker at vi ikke må be gud-og-enhver-mann for det blir fryktelig dyrt. Den kombinasjonen blir litt frustrerende. Samt andre generelle betraktninger om hvordan ting må være. Ift detaljer blir jeg da automatisk litt barnslig og tenker at nei! Det må vi ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lisha

min største frustrasjon til nå er bordplasseringen... Rett hater å holde på med det :P

Moderfavn: usj, den er trasig! men jeg vet om flere som har tatt slike utsettelsespiller, uten å ha hatt noen særlige bivirkninger av de! nå husker ikke jeg når du skal gifte deg, men om det fremdeles er noen mnd til, så hva med å ta pillene nå, slik at du forskyver syklusen, og du slipper å ta de rett før bryllupet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

min største frustrasjon til nå er bordplasseringen... Rett hater å holde på med det :P

Moderfavn: usj, den er trasig! men jeg vet om flere som har tatt slike utsettelsespiller, uten å ha hatt noen særlige bivirkninger av de! nå husker ikke jeg når du skal gifte deg, men om det fremdeles er noen mnd til, så hva med å ta pillene nå, slik at du forskyver syklusen, og du slipper å ta de rett før bryllupet?

Herlighet du er et GENI! :D

Da trenger jeg jo ikke være redd for å være hormontroll. Jeg tror jeg hører med legen om det kan la seg gjøre. Jeg reagerer ellers så voldsomt på hormoner at jeg ikke kunne risikert å ta de under bryllup og bryllupsreise.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lisha

Jeg reagerte kraftig på en type ppiller jeg gikk på tidligere, ble pottesur og så grinete, så skjønner godt at du ikke vil være hormontroll på denne viktige dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg reagerte kraftig på en type ppiller jeg gikk på tidligere, ble pottesur og så grinete, så skjønner godt at du ikke vil være hormontroll på denne viktige dagen ;)

Jeg har vært gjennom noen p-pillemerker, pluss p-sprøyte, og (verdens verste ide )p-stav. Leger pleier ikke anbefale spiral til de som ikke har født, men min måtte det fordi jeg konstant hadde det så fælt. Vil tro disse utsettelsespillene vil gjøre at jeg får det fælt, men lar det seg gjøre at det er over før bryllupet holder jeg gjerne ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er frustrert over at et ektepar som eier et lokalet ikke svarer.. Enten så er mobilen av, eller så ikke nr i bruk eller så er det det ene og det andre... Får ikke et veldig godt inntrykk

Anonym poster: 0ea392ae4606fdfb9b65774834edda85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min store frustrasjon pr nå er: Hvem skal jeg velge som forlover?

Hvem har du å velge mellom da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er litt trist å lese alle dere som er frustrerte over omgivelsene sine føringer og meninger over hvordan bryllupet skal være. Det er ganske forunderlig synes jeg, ar bryllup er en sånn sak hvor man tror det er ok å blande seg. Og jeg må si jeg setter uhorvelig pris på de vi har rundt oss, for der har vært ekstremt lite av sånt. Alle er så glade på våre vegne og om noen mener noe, sier de det iallefall ikke direkte til oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Hvem har du å velge mellom da?

Vel. 4 barndomsvenninner, hvorav 2 for tiden er syke, og de andre 2 bor i andre byer og er opptatte.

Ellers er det ei venninne som også bor i en annen by, og som jeg bare har kjent et år. Men hun har jeg mest/best kontakt med. Magefølelsen min går til henne, selv om jeg har kjent de andre lengre.

Hadde en barndomsvenninne som var opplagt, men der skar det seg, derfor er det vanskelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en samtale med legen i allefall. Jeg har tatt slike uten den effekten som du har lest om.

Anonym poster: eb71151e88d1a991a2cbb71216f0477a

Hva med å ta utsettepiller på forhånd? Kanskje det er verdt det å ha noen dager med hormoner nå, slik at du kan nyte bryllupet og bryllupsreisa uten både mensen og piller...

Edit: ser det allerede har blitt foreslått

Endret av Mulancholy
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. 4 barndomsvenninner, hvorav 2 for tiden er syke, og de andre 2 bor i andre byer og er opptatte.

Ellers er det ei venninne som også bor i en annen by, og som jeg bare har kjent et år. Men hun har jeg mest/best kontakt med. Magefølelsen min går til henne, selv om jeg har kjent de andre lengre.

Hadde en barndomsvenninne som var opplagt, men der skar det seg, derfor er det vanskelig :)

Ny venn til forlover, de fire andre som brides maids. Hadde du bare bodd i USA! :fnise:

Men helt seriøst tror jeg kanskje jeg ville sjekket litt hvor landet lå med hun som opprinnelig var den opplagte forlover. Om klinsjen var av det mer bagatellmessige slaget, kanskje dere kan bruke dette som en anledning til å finne hverandre igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...