Gå til innhold

Sole seg naken.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner ikke at det er så viktig å ikke få skille på puppene. Jeg mener virkelig?

Anonymous poster hash: 6fe5d...e9e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du så uvitende eller bare later du som?

Anonymous poster hash: 6fe5d...e9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at det er så viktig å ikke få skille på puppene. Jeg mener virkelig?

Anonymous poster hash: 6fe5d...e9e

Ha ha, helt enig, hvem faen ser det da. Utenom seg selv.

Anonymous poster hash: 289ae...55e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er like programmert til å stirre på kvinners pupper som muslimene er programmert til å stirre på kvinners hodehår.

Anonym poster: 5ec5d7568737dd4df6c4adff6c497b10

Er du så teit eller bare later som?

Anonymous poster hash: 6fe5d...e9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, helt enig, hvem faen ser det da. Utenom seg selv.

Anonymous poster hash: 289ae...55e

Haha, helt enig, jeg soler meg også alltid med store solbriller, da får jeg øyne som matcher puppene, drit digg å sjekke i speilet! woww liksom! (haha-hahaha-haha)ha)

Anonymous poster hash: 9bae4...268

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, helt enig, jeg soler meg også alltid med store solbriller, da får jeg øyne som matcher puppene, drit digg å sjekke i speilet! woww liksom! (haha-hahaha-haha)ha)

Anonymous poster hash: 9bae4...268

Jeg bruker ikke tiden min på å studere puppene mine i speilet, ha ha ha.

Anonymous poster hash: 289ae...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at den ene av de kun 4 offisielle naturiststrendene i Oslo blir sannsynligvis ikke tilgjengelig denne sommeren.

http://www.nrk.no/ostlandssendingen/langoyene-stengt-i-hele-sommer-1.11076418

Anonymous poster hash: 924d4...66c

Man trenger ingen offentlig strand for å være naken. Det er bare å finne et sted hvor det ikke er noen andre fra før og kle av seg.

Anonymous poster hash: cd3b1...476

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes det er fint og sommerlig når jenter har solbrun hud, men man kan se bikiniskille fra overdelen? Jeg håper jeg får skille!

Men å ha likbleik rumpe er noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken likblek rumpe mot solbrun hud eller likbleke pupper mot solbrun hud ser spesielt lurt ut. Men har man kommet så langt så snur man vel ikke uansett? :P

Liker å sole meg naken selv, men må i tilfele være alene, og her jeg bor nå er det ingen muligheter for sånt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlige folk der. Ikke bare kjendiser som Heidi Klum og Ricky Martin

Anonym poster: 611886fe764e4d8f05a67464f2d3c2b4

Det smarteste er å legge seg i nærheten av Heidi Klum og Ricky Martin, fordi man da er garantert å ikke bli sett, siden disse vil stjele all oppmerksomhet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du så teit eller bare later som?

Anonymous poster hash: 6fe5d...e9e

Det er noe i dette. Det som ofte skjules blir ekstra interessant, og vakkert hår og nydelige bryster er en fryd for mange øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nordavind
Man trenger ingen offentlig strand for å være naken. Det er bare å finne et sted hvor det ikke er noen andre fra før og kle av seg. Anonymous poster hash: cd3b1...476 [/quot

Sant nok. Men hvis man f eks bor i Oslo og ikke har bil så er det lettest å benytte seg av de offisielle fristrendene siden det ofte ikke er så lett å finne andre steder i Oslo-området hvor man ikke risikere å støte noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at det er så viktig å ikke få skille på puppene. Jeg mener virkelig?

Anonymous poster hash: 6fe5d...e9e

Herregud, handler ikke bare om skille.

Selv gjør det veldig godt for selvfølelsen å sole seg toppløs!

Føler meg mye mer usikker og "skamfull" når jeg går rundt i bikini. Er også mer seksuellt preg når man går med overdel enn uten, og på stranden vil jeg bare kose meg og slappe av, og ikke møte en potensiell ff.

Endret av zazzles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst også muligheter på Rambergøya har jeg hørt.

Ta båten fra Vippetangen til Gressholmen, spaser over til Rambergøya (øyene er forbundet med en steinfylling) og over til badeplassen på Nesoddensiden, hvor det er vanlig, men ikke obligatorisk, med nakenhet på hele området.

Der er det reell valgfrihet, nakne og delvis påkledde ligger side ved side i fred og fordragelighet.

Anonymous poster hash: 5ec5d...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nordavind

Ta båten fra Vippetangen til Gressholmen, spaser over til Rambergøya (øyene er forbundet med en steinfylling) og over til badeplassen på Nesoddensiden, hvor det er vanlig, men ikke obligatorisk, med nakenhet på hele området.

Der er det reell valgfrihet, nakne og delvis påkledde ligger side ved side i fred og fordragelighet.

Anonymous poster hash: 5ec5d...b10

Ok da skal det sjekkes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har god erfaring med å ta kollektivt til endestoppet og følge turstienen inni skauen, både i nordmarka, lillomarka og østmarka. Finner stort sett et sted vi er alene, og kan sole/bade nakne. De gangene det har kommet andre har de enten gått videre, eller gjort det de kom for, uten å la seg merke med det. Badetemperaturen er gjerne noen grader høyere i innlandsvann enn i sjøen også.

Anonymous poster hash: cd3b1...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sole deg uten klær, eller med:



Anonymous poster hash: 61188...2b4

post-37809-0-00500100-1371204476_thumb.j

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sole deg uten klær, eller med:

Anonymous poster hash: 61188...2b4

Hadde hun på bildet solt seg uten klær så ville ikke alt det hvite synes da.

Anonymous poster hash: 924d4...66c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...