Gå til innhold

Sole seg naken.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Sportmann skrev:

Kanskje jeg vil skrive mer senere...

Sant, du har et poeng =)

Anonymkode: e5523...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta det helt med ro, det blir du ikke. Og skulle det skje så skal du ikke vifte med det men heller legge deg på magen nettopp for å holde det skjult.

 

PS lagde du ny bruker kun for å skrive dette her?

Anonymkode: e5523...efa

Men vil gjerne ha fleire kommentarer på spørsmålet. Og da helst fra jenter/damer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Sportmann skrev:

Men vil gjerne ha fleire kommentarer på spørsmålet. Og da helst fra jenter/damer.

 

En skal selvfølgelig gjøre sitt beste for å skjule ereksjonen sin på en nudiststrand. Nudiststrender er ikke et samlingspunkt for hyperseksuelle vesen som hopper på enhver erigert penis, men et fristed for de som liker å være naken.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sportmann skrev:

Er ein 35 år gammal mann som har veldig lyst på nakenstrand å sole meg naken. Men er ganske sikker på at jeg vil bli stiv nedentil når jeg ligger der på ryggen. (og på magen men da er det mer skjult ;) )
Hvordan ser damene på dette?

Blir du kåt av å se eldre menn tøye ut nakne og se ballene som dingler mens en hårete rumpe stirrer deg i øynene?
Nakestrender i Norge er alt annet enn pirrende, 90% eldre menn og de få damene som er der har ikke interesse av å se deg eller andre ha stå-pikk.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Heeyaa skrev:

Blir du kåt av å se eldre menn tøye ut nakne og se ballene som dingler mens en hårete rumpe stirrer deg i øynene?
Nakestrender i Norge er alt annet enn pirrende, 90% eldre menn og de få damene som er der har ikke interesse av å se deg eller andre ha stå-pikk.

 

Veldig bra oppsummert :D

Anonymkode: e5523...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Heeyaa skrev:

Blir du kåt av å se eldre menn tøye ut nakne og se ballene som dingler mens en hårete rumpe stirrer deg i øynene?
Nakestrender i Norge er alt annet enn pirrende, 90% eldre menn og de få damene som er der har ikke interesse av å se deg eller andre ha stå-pikk.

 

Vet ikke helt hvordan en hårete rumpe kan stirre deg i øynene. Ellers er statistikken din helt feil. På den mest besøkte stranden i Norge, Huk på Bygdøy er det opp mot 1000 mennesker på varme sommerdager. Når det er få på stranda er det ca 25% kvinner. Når det er mange der så øker andelen kvinner opp mot 40%. Det er også slik at andelen yngre øker med antallet besøkende. Når det ca 1000 der er det f.eks. mange som er under 30.

Anonymkode: 06e16...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra til Cap D´Agde i Frankrike, der kan du sole deg både toppløs og bunnløs, og du kan gjøre mer enn å bare sole deg, for å si det slik :)

 

Anonymkode: d308f...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på stirring og å bare ta en titt. Ingen her som seriøst tror at menn ikke legger merke til en kvinne som er toppløs? Selvagt vil de ta en titt, og hva er galt med det? Innerst inne er det vel det vi ønsker, er det ikke? Vi vil jo være fin og attraktiv? Men ordentlige menn har selvkontroll, og lar det bli med litt diskrét titting, før de snur seg en annen vei. Til forskjell fra de som stirrer uten skam.

Anonymkode: d308f...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Trøndermann skrev:

Har heldigvis en godt skjermet veranda uten innsyn :)

Nja.... Google Earth og droner ser deg nok :)

Anonymkode: d308f...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.5.2016 at 8.42, AnonymBruker skrev:

Nja.... Google Earth og droner ser deg nok :)

Anonymkode: d308f...102

Haha,får bare se :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19.5.2016 at 20.25, Mr X skrev:

Soler meg gjerne naken når anledningen byr seg :smoke:

Nå må du altså slutte å røyke, vet du ikke at det ikke er bra for deg? :fnise:

Anonymkode: 0ba9f...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23. mai 2016 at 21.50, AnonymBruker skrev:

Nå må du altså slutte å røyke, vet du ikke at det ikke er bra for deg? :fnise:

Anonymkode: 0ba9f...7ee

Jeg og min Petterøes Grønn. Joda, vi har alle våre laster, men jeg får i det minste neppe lungekreft av denne. Det er aldri så galt at det ikke er godt for noe, vet du :smoke:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest OxBall

På huk eller andre strender hvor man kan sole seg naken, er det sjeldent å se godt trente menn og kvinner. Den sexuelle stemningen er også fraværende, men for en som er der for første gang, vil det kanskje føles litt pirrende i starten (slik var det for meg).

Jeg tror det er mye met kikking og stirring på tekstil-huk, enn på naken-huk.

Jeg har med meg en bok/blad, mat og drikke og bryr meg fint lite om de andre som er der. Om noen vil stirre eller kikke på meg, så er det bare å se i vei. Legger nok ikke merke til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jentene jeg har sett på Huk hadde av en eller annen årsak beholdt klærne på. Rart det, er jo tekstilstrand rett over buka

Anonymkode: e5523...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OxBall
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De jentene jeg har sett på Huk hadde av en eller annen årsak beholdt klærne på. Rart det, er jo tekstilstrand rett over buka

Anonymkode: e5523...efa

Hvis det er første gang de er der, så kan det være et ganske stort steg å tørre å ta av seg alle klærne. Synes de skal få lov til å ta det i sitt eget tempo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 21.5.2016 at 8.37, AnonymBruker skrev:

Dra til Cap D´Agde i Frankrike, der kan du sole deg både toppløs og bunnløs, og du kan gjøre mer enn å bare sole deg, for å si det slik :)

 

Anonymkode: d308f...102

Det foregår fortsatt slike ting der, altså? Husker det var bra dogging/offentlig sex-miljø på strendene på cap d'agde på 90-tallet, brukte å reise dit med daværende samboer og hennes venninne flere ganger på 90-tallet :) *minner*

Anonymkode: 954a6...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

De jentene jeg har sett på Huk hadde av en eller annen årsak beholdt klærne på. Rart det, er jo tekstilstrand rett over buka

Anonymkode: e5523...efa

Kjenner ikke igjen Huk fra deres beskrivelser. Når jeg er der i Juli er det mange hundre mennesker der hvorav nesten halvparten damer (ca 40%). Damene er i alle aldre også en del mellom 20 og 40. Langt de fleste er nakne. Sånn har der vært når jeg har vært innom en 4-5 ganger hver sommer i 6-8 år.

Anonymkode: c469a...bfc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg er der i Juli er det mange hundre mennesker der hvorav nesten halvparten damer (ca 40%). Damene er i alle aldre også en del mellom 20 og 40

Dette stemmer bare ikke, jeg har vært der sikkert 50 ganger og ikke en eneste gang har det du sier her vært tilfelle...

Anonymkode: baa82...7a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.5.2016 at 22.44, AnonymBruker skrev:

Det foregår fortsatt slike ting der, altså? Husker det var bra dogging/offentlig sex-miljø på strendene på cap d'agde på 90-tallet, brukte å reise dit med daværende samboer og hennes venninne flere ganger på 90-tallet :) *minner*

Anonymkode: 954a6...ab5

Å ja da, på den ene delen av stranda er det ofte å se folk som har sex. Det foregår ganske rolig, ikke knallhardt knulling for å si det slik, men mye suging og fingring og den slags. Men man ser en del samleier også, men ikke av typen røff knulling. Utrolig pirrende å være der.

Anonymkode: d308f...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...