Gå til innhold

Usensurert gruppen på NETTBY


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som husker den?

Det var en fantastisk gruppe der alle medlemmer nesten ble som en "familie"...

Husker nesten alle aktive brukere der....

Noen her som var medlem?

Fin tid!

Anonym poster: 518f4b627c5db2942013c6908016a3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mener å huske jeg var med i enten den eller en lignende gruppe, savner egentlig de nettbygruppene litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettby var bedre enn hva FB er.

Anonym poster: 2110875696ccdd2d2d335cc2ece3e0ef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobb-by. Nei, takk og lov for at det er lagt ned!

Anonym poster: a5e5be3281e5ec9db08be9bbaf73b265

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der :P Men gruppa var ganske stor etter hvert, så jeg husker ikke alle. Har derimot kontakten med en del av dem i en gruppe på FB.

Anonym poster: 6a02a4267520dfa4b0cf7416d07e9159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner nettby jeg.

Anonym poster: fee7df31571e1fc86dd259450080198c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var der :P Men gruppa var ganske stor etter hvert, så jeg husker ikke alle. Har derimot kontakten med en del av dem i en gruppe på FB.

Anonym poster: 6a02a4267520dfa4b0cf7416d07e9159

Kan jeg få spørre hva brukernavnet ditt der inne var? :P Og hvem du hadde kontakt med? :D

Anonym poster: 518f4b627c5db2942013c6908016a3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humm, tror jeg var med i den Usensurertgruppa når jeg tenker meg om. Jeg var veldig til og fra på nettby. Sletta og lagde ny profil sikkert fem ganger og husker ikke brukernavnene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker usensurert godt. Det var spesielt to stykker som stakk seg ut som hadde "filmstjerne utseende"

Det var Clakz og Tnicky

Hele usens gruppa sponsa faktisk reise for dem så de skulle få møtes, men tror ikke det ble noe varig.

Clakz ble vel sammen med gemini. Ei som var nesten dobbelt så gammel som han selv. Han endret seg drastisk fra å være en stor "drittsekk" til å bli en familiefar. Har bare snakket med noen som kjenner en av de som har fortalt meg dette. Har ingen fra gruppa på min facebook og jeg var relativt lite aktiv. Men jeg husker jeg fulgte godt med på debattene :)

Anonym poster: 518f4b627c5db2942013c6908016a3e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker audi eller auditorio eller hva han het. En skikkelig sado-fyr.

Anonym poster: 518f4b627c5db2942013c6908016a3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha synes nettby var litt fint. Egentlig ingenting som har vært likedan hverken før eller etterpå imho. Ikke like vellykket i alle fall.

Men det er sant at det var forferdelig mye mobbing der

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker usensurert godt. Det var spesielt to stykker som stakk seg ut som hadde "filmstjerne utseende"

Det var Clakz og Tnicky

Hele usens gruppa sponsa faktisk reise for dem så de skulle få møtes, men tror ikke det ble noe varig.

Clakz ble vel sammen med gemini. Ei som var nesten dobbelt så gammel som han selv. Han endret seg drastisk fra å være en stor "drittsekk" til å bli en familiefar. Har bare snakket med noen som kjenner en av de som har fortalt meg dette. Har ingen fra gruppa på min facebook og jeg var relativt lite aktiv. Men jeg husker jeg fulgte godt med på debattene :)

Anonym poster: 518f4b627c5db2942013c6908016a3e9

Stemmer det med Gemini og ham ja, han var jo virkelig kjekk!

Jeg vet ikke om de er sammen enda, men sist jeg snakket med de for et par år siden på nettet, så holdt de i allefall sammen. Gemini er jo ei kjempeflott dame på alle måter.

Anonym poster: fee7df31571e1fc86dd259450080198c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer det med Gemini og ham ja, han var jo virkelig kjekk!

Jeg vet ikke om de er sammen enda, men sist jeg snakket med de for et par år siden på nettet, så holdt de i allefall sammen. Gemini er jo ei kjempeflott dame på alle måter.

Anonym poster: fee7df31571e1fc86dd259450080198c

Synes det var så rart, fordi han var "imot" eldre damer og skulle bare ha trang f*** og helst ikke over 18 år gamle jenter. Han var så shallow, også ble han helt forandret.

Ja, de har jo fått en sønn fikk jeg høre. Og de er også gift :) Morsomt! :)

Gøy å se at selv han kunne forandre seg da.

Synes han og tnicky passet så godt sammen - de var liksom på samme nivå, men tror de kun hadde en helg med vill sex :P Var gøy å følge med å igrunn.

Man fikk jo vite alt inne på usens. Husker jeg satt der hver dag før.

Ja, gemini er virkelig en flott dame, så skjønner han falt for henne. Men mtp alder og at hun er så fornuftig og ordentlig, hadde jeg aldri trudd det skulle bli de to. Han var veldig umoden, men skarp som få når han debatterte.

Anonym poster: 518f4b627c5db2942013c6908016a3e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var så rart, fordi han var "imot" eldre damer og skulle bare ha trang f*** og helst ikke over 18 år gamle jenter. Han var så shallow, også ble han helt forandret.

Ja, de har jo fått en sønn fikk jeg høre. Og de er også gift :) Morsomt! :)

Gøy å se at selv han kunne forandre seg da.

Synes han og tnicky passet så godt sammen - de var liksom på samme nivå, men tror de kun hadde en helg med vill sex :P Var gøy å følge med å igrunn.

Man fikk jo vite alt inne på usens. Husker jeg satt der hver dag før.

Ja, gemini er virkelig en flott dame, så skjønner han falt for henne. Men mtp alder og at hun er så fornuftig og ordentlig, hadde jeg aldri trudd det skulle bli de to. Han var veldig umoden, men skarp som få når han debatterte.

Anonym poster: 518f4b627c5db2942013c6908016a3e9

Det er skikkelig morsomt å se sånn forandring, så de har giftet seg altså? Så utrolig kjekt, jeg unner de alt godt, og er kjempeglad for at det gikk sånn :)

Kjenner ikke til den tnicky du snakker om, men om de to var helt like, altså like umodne, er det like greit at det aldri ble de to, tror to så jævlige personligheter trenger en utrolig stabil motpart som kan balansere de, med denne karen så ble det gemini og skal si det fungerte ;)

Anonym poster: fee7df31571e1fc86dd259450080198c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er skikkelig morsomt å se sånn forandring, så de har giftet seg altså? Så utrolig kjekt, jeg unner de alt godt, og er kjempeglad for at det gikk sånn :)

Kjenner ikke til den tnicky du snakker om, men om de to var helt like, altså like umodne, er det like greit at det aldri ble de to, tror to så jævlige personligheter trenger en utrolig stabil motpart som kan balansere de, med denne karen så ble det gemini og skal si det fungerte ;)

Anonym poster: fee7df31571e1fc86dd259450080198c

hehe, enig med deg. Hun var egentlig bare vakker tror jeg, og ikke noe mer. Nå vet jeg jo ikke, men husker hun alltid ble "den peneste og hotteste" når det var stemming i gruppen. Alle elsket henne. Clakz også tydeligvis :P

Bra at Gemini fikk han på plass. Det var det som skulle til tror jeg :)

Anonym poster: 518f4b627c5db2942013c6908016a3e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, enig med deg. Hun var egentlig bare vakker tror jeg, og ikke noe mer. Nå vet jeg jo ikke, men husker hun alltid ble "den peneste og hotteste" når det var stemming i gruppen. Alle elsket henne. Clakz også tydeligvis :P

Bra at Gemini fikk han på plass. Det var det som skulle til tror jeg :)

Anonym poster: 518f4b627c5db2942013c6908016a3e9

Jeg var innom den gruppa nå og da, men jeg kjente Gemini best via en gruppe vi var sammen i, og der ble vi godt kjent. Jeg kjenner bare til han karen det hun fortalte om, så har jeg sett bilder, og ja, hun fikk ham skikkelig på plass om han var slik ja :ler:

Lurer på hvem hun Tnicky var jeg :fnise:

Anonym poster: fee7df31571e1fc86dd259450080198c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom den gruppa nå og da, men jeg kjente Gemini best via en gruppe vi var sammen i, og der ble vi godt kjent. Jeg kjenner bare til han karen det hun fortalte om, så har jeg sett bilder, og ja, hun fikk ham skikkelig på plass om han var slik ja :ler:

Lurer på hvem hun Tnicky var jeg :fnise:

Anonym poster: fee7df31571e1fc86dd259450080198c

Ja, morsomt! :)

Ja, skulle likt å sett hvordan hun ser ut nå. Men vet ikke hva hennes egentlige navn er, isåfall kunne vi søkt henne opp på fjesboka! Haha :P

Anonym poster: 518f4b627c5db2942013c6908016a3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LadySizz

Jeg var veldig aktiv på Nettby,men husker ikke eksakt hvilke grupper jeg var med i. Men husker en fyr,Flinch kalte han seg :) Kjempekul fyr,drev med fotografering. Han kunne virkelig få futt i de fleste diskusjonene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...