Gå til innhold

Merkelig følelse/"vibrering" i underlivet


Gjest Vevila

Anbefalte innlegg

Gjest Vevila

Har den siste uken opplevd en merkelig følelse i underlivet flere ganger til dagen. Det kjennes nesten ut som om jeg tisser på meg, uten at jeg gjør det. Har dette noe med graviditeten å gjøre? Har aldri opplevd det før, og det begynner å bli litt plagsomt :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor langt på vei er du? Tickeren din vises ikke. Jeg har ikke hatt det selv men kanskje det er pga livmora vokser, en slags krampe pga det. Jeg tviler for at det er en spontanabort.

Anonym poster: 7e36a84dbacd5b468486dec41266fe60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt ann på hvor langt på vei du er da, men etter uke 20 da babyen begynte å bli sterkere kunne jeg kjenne merkelig stikk og følelse i underlivet. Hun sparket nedover og jeg kjente det langt nede. Om du er kortere på vei og ikke kjenner spark så vet jeg ikke, men helt sikkert ikke farlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være livmoren, eller sånn som med resten av kroppen, musklell leamus.

men at det er noe farlig eller alvorlig, neppe

Endret av JustLittleMe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vevila

Jeg er 26 uker på vei så er nok ikke en spontanabort heldigvis. Har følt spark der nede også, men dette er annerledes, kan nesten kjennes ut som han ligger å tisser rett på innsiden, men vil anta at det ikke er dette som er tilfellet. :laugh: Jeg er ikke bekymret, syntes bare det var utrolig rart, aldri lest om noe slikt heller, men alle opplever jo ting forskjellig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke kynnere da? Jeg kjenner det trykker langt nede når jeg får det. Og man opplever de jo forskjellig :) Det er mye som skjer i kroppen, så det meste er normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...

Bare en liten avsporing, men den tickeren din fungerer ikke fordi du har glemt et lite men viktig tegn :)

[url="http://www.thebump.com/?utm_source=ticker&utm_medium=HTML&utm_campaign=tickers"][img]http://global.thebump.com/tickers/tt15af2f.aspx[/img[/url]
På den endingen der så står det:
[/img[/url]
Det skal være:
[/img][/url]

Uten den endingen på img så fungerer tickeren din ikke. Bare sånn ad notam. :)

Anonym poster: ee9e0bcb07da805b529480cb1cbfdcb8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke babyen som hikker da? Det føles ut som vibrering ofte.

Anonym poster: 2f6aa4be2d6f80e593846fb82e41f875

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...