Gå til innhold

Knappehullsblomst


snoopy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ups, skal han det? Det har jeg ikke hørt om... Da må vel det også bestilles da... Damen i blomsterbutikken sa til meg at jeg burde bestille noe til brudepike, til brudgom og til brudgoms forlover - og selvfølgelig til meg selv da icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, brudgommens far har jo ingen rolle under sermonien. Det her jo som regel brudens (følger opp til alteret). Men det er jo opp til hver enkelt:)1212[ Dette Innlegg er endret av: Ingvild den 2002-02-28 20:35 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte til min mann, pappa, min svigefar, forlover til min mann, og vår brudesvenn.

Den eneste som ikke trenger er egentlig svigefar. Men vi valgte det nå slik da.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man MÅ ingenting. Det er den enkeltes valg! synes dere ikke at det er fint då ikke ha det, men det er jo en grei måte å skille f.eks brudgom og forlover fra øvrige gjester da de mannlige gjestene gjerne har ganske like antrekk som brudgom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja.. vi får tenke litt mer på det.. men tror ingen kommer til å forveksle ham for å være gjest, for han er antageligvis den eneste mannen som kommer i en lang og lyyyyyse grå dressjakke. *å så kjekk han blir, sukk* icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gifte meg borgelig, så ingen skal følge meg opp. Bør min far likvel ha knapphullsblomst? Hvis så da bør vel svigerfar også få. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...