Gå til innhold

Ny fjasetråd!


QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Hvis det slutter å hjelpe har jeg enda et skilt som er gult, med sånn ekkel grønnfarge at man får vondt i øynene.:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker noe reklame, jeg :P Litt kjekt å se de forskjellige tilbudene her og der. Skulle vært sånn at man kunne velge ut hva man ville ha reklame av eller fra hvilket sted :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10.2.2016 at 22.22, Mortem skrev:

Jeg liker noe reklame, jeg :P Litt kjekt å se de forskjellige tilbudene her og der. Skulle vært sånn at man kunne velge ut hva man ville ha reklame av eller fra hvilket sted :nigo:

Men man kan jo få det på epost. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12.2.2016 at 20.07, Mortem skrev:

Det er ikke like gøy :laugh:

Hihi, du er litt søt da :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drømte at jeg bodde i et kollektiv med ei venninne. Hun studerte og jeg var i matprogrammet til Gordon Ramsay. Jeg ble sur på venninna mi, fordi hun påsto at hun hadde dyttet meg ut fra vinduet, det var 2 -3 meter ned, men jeg etterforsket det og det viste seg at hun ikke hadde gjort det. Så jeg kastet henne ut av leiligheten, hadde meg med romkameraten og lagde pizza til programmet jeg var med i.

Problemet var bare at jeg ikke synes pizzaen smakte nok krydder, så jeg tok halve pizzaen og gikk for å lage ny, men Gordon sa det var for seint og at jeg måtte bli med til neste sted vi skulle lage mat. 

Vi kjørte i over 200 km/t og hoppet over en trailer med bussen. Hjulene kom borti taket på den, så sjåføren tutet. Vi fløy videre med en enorm fart.

Da vi kom fram, drepte jeg ei dame fordi hun gikk på stylter og så dum ut. Hun så ut som en hest.  Da sa de andre at jeg måtte gå rundt sånn som en hest, ellers kom de til å ringe politiet. Jeg gjorde det, men måtte på do, så gikk inn der, men problemet var at alle kunne se når man var på do.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22. februar 1956 kommer  Elvis Presley inn på hit-listene for aller første gang med den populære låten Heartbreak Hotel.

Anonymkode: 1d17b...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer bare at jeg skal knivstikke folk, jeg. eller skyte dem men enten så er pistolen fucka eller så klarer jeg ikke stikke gjennom huden :heh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Tholmer skrev:

Jeg vet ikke hvordan man fjaser. Kan noen veilede meg?

 Jeg synes at du er veldig flink til å fjase.  :)

Anonymkode: 1d17b...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg synes at du er veldig flink til å fjase.  :)

Anonymkode: 1d17b...b1f

 

åja hihi :)

.. hvor flink da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mortem skrev:

Drømmer bare at jeg skal knivstikke folk, jeg. eller skyte dem men enten så er pistolen fucka eller så klarer jeg ikke stikke gjennom huden :heh:

Høres frustrerende ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Burde legge meg :sFun_sleeping: De driver å sprenger utenfor her om dagene, rister i huset og smeller fælt. Jeg skvetter hver gang selv om de gir den lyd-varselen, sitter å venter på at det skal sprenge og så gjør det ikke det når jeg tror det. Kastet vann i ansiktet på meg selv, kastet tastaturet opp i lufta og dytta til pcen så den nesten velta i går :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av å se topper/gensere med sånn snøring foran. :bond: Lurer på hvor mange det er som klarer å gjøre det plagget mest mulig slutty til vinteren..

Endret av 123Sol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...