Gå til innhold

Sprettrumpe og stramme lår til sommeren.. Noen som blir med å kjøre Butt Bible?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av 30days shred- tråden...

Noen som blir med å løfte opp rumpa og stramme opp lårene?

Kjørt dette programmet tidligere, og startet å seresultater etter bare noen få økter :) markert mage fikk jeg også :D

Hvem er med?

Anonym poster: 18cf99e2b25b245e696d483b2b5a3c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er med jeg å :) har trent litt til denne før, men ikk noe fast. Har lyst til å begynne å ta en økt hver kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale dere noe helt annet!

Jeg fikk jessica alba lår og rumpe ( jeg var slank fra før men med lite i bagasjen for å si det sånn ) av denne Jillian Michaels videoen:

killer buns and thighs. Om dere ikke vil kjøpe, kan den lastes ned på feks.. piratbukta ;)

Jeg LOVER der at den der 3-4 ganger i uka, og dere kommer til å knuse kokosnøtter med ræva til sommeren.

Dere trenger en kjøkkenstol, en matte ( eller fleeceteppe i mitt tilfelle ) og noe vekter ( flasker med vann holder lenge)

Welcome junk in the trunk!

Anonym poster: 0c3ce40a0d82a33bc229ebe91308f23d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har veldig lyst til å få tilbake rumpen jeg hadde før jeg fikk barn, men er ikke spesielt flink til trene. Hva går dette ut på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst til å få tilbake rumpen jeg hadde før jeg fikk barn, men er ikke spesielt flink til trene. Hva går dette ut på?

Hvis man følger programmet, så trener man først level 1 i to uker, så level 2 i to uker og level 3 i to uker. Det er to ulike videoer på hver level, en for overkropp og en for underkropp, som man trener to ganger hver i uken, til sammen fire treninger i uken.

Programmet, hvis man vil følge det:

ve97is.png

Her er videoene til level 1 på youtube.

Lower body:

Upper body:

Endret av Aoki
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hvilken video du mente, TS. Men jeg har nettopp utført Jilliam Michaels 30 Days shred level 1. Er passe sliten nå, men digg trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kommet igang så godt som jeg hadde tenkt for je har så utrolig slitsomme dager om dagen, men har gjennomført level 2 to ganger, og satser på å komme bedre igang nå som det er noen dager fri fremover.

Til deg over, det er den videoen som er lagt ut i innlegget over ditt :) jeg har byttet på med jillian og butt bible av og på det siste året, og synes absolutt butt bible er det mest effektive, og gir et mye bedre resultat på rumpe, lår og mage enn 30days shred :)

Noen andre som har kommet igang?

Anonym poster: 18cf99e2b25b245e696d483b2b5a3c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kommet igang så godt som jeg hadde tenkt for je har så utrolig slitsomme dager om dagen, men har gjennomført level 2 to ganger, og satser på å komme bedre igang nå som det er noen dager fri fremover.

Til deg over, det er den videoen som er lagt ut i innlegget over ditt :) jeg har byttet på med jillian og butt bible av og på det siste året, og synes absolutt butt bible er det mest effektive, og gir et mye bedre resultat på rumpe, lår og mage enn 30days shred :)

Noen andre som har kommet igang?

Anonym poster: 18cf99e2b25b245e696d483b2b5a3c99

tror jeg skal bytte litt på! Så gøy! Men burde jeg ta mål av rumpa mi nå? Hvor lang tid tok det før du så resultater, TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg skal bytte litt på! Så gøy! Men burde jeg ta mål av rumpa mi nå? Hvor lang tid tok det før du så resultater, TS?

Ja, det burde du definitivt:) jeg gjorde ikke det før jeg startet opp første gang, og angret veldig på det. Bilde er også lurt å ta!

Jeg så resultater veldig fort, etter 4 ganger ca, men da var baken rimelig slapp i utgangspunktet da :P

Level 1 er lett å komme seg gjennom, men ved level 2 begynner kroppen å få kjørt seg ganske bra :)

Anonym poster: 18cf99e2b25b245e696d483b2b5a3c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal det måles i kveld! Håper jeg klarer å følge programmet. jeg kan være ganske slapp. Dere må stå klar med pisken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lypcha

Skal prøve å bli med jeg også, men er utrolig dårlig på å gjennomføre 100%. Men litt er uansett bedre enn ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beano

Hvis man følger programmet, så trener man først level 1 i to uker, så level 2 i to uker og level 3 i to uker. Det er to ulike videoer på hver level, en for overkropp og en for underkropp, som man trener to ganger hver i uken, til sammen fire treninger i uken.

Programmet, hvis man vil følge det:

ve97is.png

Her er videoene til level 1 på youtube.

Lower body:

Upper body:

Ah, jeg er med!!! Jeg skal ta bilder av baken og lårene etter hvert økt for å se utviklingen :)

Vil bare dobbelt sjekke, er det denne du snakker om TS? Jeg har jo lest mye om hvordan man skal alltid ta en dag pause mellom hvert økt. Er det lurt å følge dette programmet da ? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare dobbelt sjekke, er det denne du snakker om TS? Jeg har jo lest mye om hvordan man skal alltid ta en dag pause mellom hvert økt. Er det lurt å følge dette programmet da ? :klo:

Det med pause mellom økter gjelder når man trener samme del av kroppen ;) Her er det jo underkropp to ganger i uken, og overkropp to ganger i uken. Og da rekker de forskjellige musklene å få pause =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...