Gå til innhold

Noen som har prøvd fettfjerning med Lipo reducer 3000 (Cosmo beauty)?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Cosmo beauty har reklamert ganske heftig en stund med rimelige Lets deal-dealer. Skal altså fjerne fett ved kavitasjon som skal skylles ut med uinen. Hadde vært veldig interessant å høre om noen har erfaringer med dette. Er selvsagt skeptisk satidig en smule håpefull ;)

Dette er det som står i dealen:

LipoReducer3000 er en behandling for deg som ønsker å forandre kroppens fasong - som å fjerne “håndtak,” ridebukselår, mannepupper, dobbelthake etc.

Kavitasjon er et fenomen som oppstår i vevsvæsken mellom fettcellene. Kraftige lavfrekvente lydbølger skaper "vakuumbobler” som imploderer mellom fettcellene og skaper små sjokkbølger som ødelegger fettcellenes membran. Resultatet er at fettcellene blir ødelagt da fettcellene som fjernes blir tatt opp i kroppen og skilt ut.Behandlingen gir umiddelbar effekt og et synlig resultat.

Ofte er det vanskelig å fjerne fett fra problemområder som mage, rumpe og lår kun ved omlegging av diett og trening.

LipoReducer3000 gir deg muligheten til å velge ut de spesifikke områdene du ønsker å redusere, og sammen med din terapeut sette opp et individuelt behandlingsprogram.

Resultater

Etter kun én behandling er det mulig å oppnå svært gode resultater. Resultatet er varig fordi fettcellene som fjernes aldri kommer tilbake – de blir tatt opp i kroppen og skilt ut. Cellulitter vil raskt bli mindre synlig, og huden får et friskere utseende på grunn av økt sirkulasjon.

Les mer om på www.liporeducer3000.com

Anonym poster: b0ea38b52ff9a2400f2ecda82b1dda2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg har gjort dette noen ganger.

Tenker dette er den maskinen som suger og lager dypt-vevs-massasje. Så det drenerer via lymfesystemet så du må drikke mye vann og gjerne trene mye etterpå.

Jeg mistet 10 cm om livet ved første gang og 15 cm på lår/rompe 1. gang...

Jeg synes det er så smertefullt å bli klypet, sugebevegelsen svir som om en klyper deg. Og på innsiden av lår og andre steder jeg er ømmfintlig...ÆæææV.....

På rompa fikk jeg skikkelig løft. Det varte ei drøy uke... Jeg gjorde det på Oslo Bli Ny Senter...

-om jeg forstår dette rett.

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har gjort dette noen ganger.

Tenker dette er den maskinen som suger og lager dypt-vevs-massasje. Så det drenerer via lymfesystemet så du må drikke mye vann og gjerne trene mye etterpå.

Jeg mistet 10 cm om livet ved første gang og 15 cm på lår/rompe 1. gang...

Jeg synes det er så smertefullt å bli klypet, sugebevegelsen svir som om en klyper deg. Og på innsiden av lår og andre steder jeg er ømmfintlig...ÆæææV.....

På rompa fikk jeg skikkelig løft. Det varte ei drøy uke... Jeg gjorde det på Oslo Bli Ny Senter...

-om jeg forstår dette rett.

Takk for svar!! :) Forstår jeg deg riktig om jeg oppsummerer slik: det hadde en bra effekt på deg, men den varte kun kort tid (i alle fall på rumpa?), stemmer det? 10 og 15 cm av på en behandling høres jo drøyt mye ut, men om det ikke vedvarer mer enn kort tid spørs det om det er verdt det... har noe holdt seg slankere på kroppen din? de lover jo varig effetk, siden fettcellene "ødelegges"... Vil du anbefale dette??

samtidig sier du det var vondt, og jeg mener å huske at de skriver at det skal være smertefritt.. Oslo bli ny senter tilbyr noe som heter Softlaser, ser jeg på sidene deres, var det det? Teksten eksisterer ikke på akkurat denne behandlingen på siden deres nå, selvsagt...

Er en rekke ulike fettfjerningsteknikker som finnes på markedet med laser, liporeducer, vela shape, ultratone etc.. vil svært gjerne høre fra de som har prøvd disse også..!

Anonym poster: b0ea38b52ff9a2400f2ecda82b1dda2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!! :) Forstår jeg deg riktig om jeg oppsummerer slik: det hadde en bra effekt på deg, men den varte kun kort tid (i alle fall på rumpa?), stemmer det? 10 og 15 cm av på en behandling høres jo drøyt mye ut, men om det ikke vedvarer mer enn kort tid spørs det om det er verdt det... har noe holdt seg slankere på kroppen din? de lover jo varig effetk, siden fettcellene "ødelegges"... Vil du anbefale dette??

samtidig sier du det var vondt, og jeg mener å huske at de skriver at det skal være smertefritt.. Oslo bli ny senter tilbyr noe som heter Softlaser, ser jeg på sidene deres, var det det? Teksten eksisterer ikke på akkurat denne behandlingen på siden deres nå, selvsagt...

Er en rekke ulike fettfjerningsteknikker som finnes på markedet med laser, liporeducer, vela shape, ultratone etc.. vil svært gjerne høre fra de som har prøvd disse også..!

Anonym poster: b0ea38b52ff9a2400f2ecda82b1dda2e

Det er noen år siden jeg gjorde dette med sånn suge maskin. Og jeg tror ikke det er det samme som du lurer på... Jeg etterlyser også flere svar for ts fra KG :danse: Anyone?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg lurer på det samme. Har noen problemområder som aldri går bort. Fikk en deal gjennom Let's Deal som virket svært gunstig, men etter å ha googlet salongen ble jeg skeptisk. Virker ikke som at de tar kundene sine seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke ha dratt til Cosmobeauty for å få det gjort i hvertfall. De er ekstremt dårlige på kundeservice og du ligger omtrent til utstilling der når du skal få noe gjort. Da jeg var der så trasket en hel skoleklasse på omvisning igjennom lokalene forbi folk som lå på benker for å få bleket tennene,

To venninner av meg fikk utrolig dårlig behandling der også.

http://www.anbefalt.no/omtale/1016298538/cosmo+beauty+consept+clinic

Anonym poster: 70956b2a3f1dbe044653122d8869960a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Gjest Yahila

Nei fy fader, hold dere langt unna denne "salongen". Jeg har vært der, og aldri mer! Dette virker ikke som noe luksus, snarere et samlebånd for å tjene penger! Etter at jeg hadde vært der så fant jeg også anbefalt.no, og jeg skjønner hvorfor folk skriver mye negativt, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fy fader, hold dere langt unna denne "salongen". Jeg har vært der, og aldri mer! Dette virker ikke som noe luksus, snarere et samlebånd for å tjene penger! Etter at jeg hadde vært der så fant jeg også anbefalt.no, og jeg skjønner hvorfor folk skriver mye negativt, ja...

Trist å lese at de ikke holder en bedre standar. Kundene må også si i fra til salongen om de er misfornøyde. VIrker som at folk er redde for å gi kritikk når de skal betale for en behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Det er to nesten like tråder om samme emne her inne. Noe forvirrende! Jeg har svart dette i den andre tråden:

Jeg har prøvd Lipo Reducer fra Cosmo Beauty, kjøpt via Letsdeal. SÅ dum er det altså mulig å være! Jeg skammer meg!

Tok fem behandlinger og fulgte rådene jeg fikk til punkt og prikke! Null effekt!

Jeg lå på en benk og behandlerne kjørte apparatet ganske hardt over det området jeg ville minke, mens de desperat forsøkte å forklare at fettcellene ville sprekke og tømme seg, fettet kom aldri tilbake, men at det kunne ta litt tid før kroppen forsto behandlingen! Det skulle liksom forklare hvorfor mitt fett nektet å slippe taket.

Det hører med til historien at da jeg i etterkant klagde på behandlingen, lot Cosmo være å svare! Flere purringen, den siste rekommandert, ble totalt neglisjert helt til jeg ringte til et nummer som skulle tilhøre eier av Cosmo og kom til daglig leder. Den dama var så uprofesjonell som det er mulig å bli, så enden på visa ble at jeg ga opp å få pengene tilbake. Jeg ble lovet gavekort, men fikk ikke det heller!

Jeg advarer alle mot å tro på slike metoder! Går du til Forbrukerrådet får du svar at de ikke behandler slike klager fordi det ikke dreier seg om ting! Som forbruker opplever jeg at jeg er maktesløs.

Anonymous poster hash: e900f...8c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker garantert ikke. Eneste måten å bli kvitt fettceller på er å operere dem ut. Eneste fornuftige måten å bli slankere på, er dessverre fortsatt trening og kosthold. Da vil jeg heller anbefale å bruke pengene på å legge seg inn på en eller annen klinikk der man tvinges til å trene og nektes å spise mer enn nødvendig mengde kalorier om dagen.



Anonymous poster hash: 2d5f2...915
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...