Gå til innhold

Har du sykkel?


Grooo

Har du sykkel?  

1 stemme

  1. 1. Har du sykkel?

    • Ja
      36
    • Nei
      9


Anbefalte innlegg

Gjest Malama

Ja, hjelm er en selvfølge.

Det er bedre å ha en hjelm på hodet, som kanskje ikke er så kul, enn å ha en stor kul I hodet, lærte jeg for mange år siden (baer at jeg tur det egentlig hørtes enda bedre ut, formuleringsmessig) og det mener jeg fortsatt. Hodet mitt gjør seg best, uten hull, eller kul, nemlig. Mamma brukte hjelm da vi brukte hjelm. Hun var ok den første "mamma'n" vi så med hjelm, i de fleste familier så vi barna med hjelm (dette var jo på den tiden hjelmene kom) og i noen familier også faren, men mødrene? Nei, aldri. snakk om å gå forran med et godt eksempe for sine døtre som senere ville bli tenåringer og mer opptatt av utseende....

Men jeg vil ha en NY hjelm om jeg skal bruke den mer, den jeg har nå er ti år gammel, og ser akkurat slik ut. Jeg vil ha en ny hjelm. Den skal være sort, eller i alle fall ganske mørk, og av lit mer moderne utseende enn min runde, hvite hjelm (som emrkelig nok ikke er helt hvit lenger...) Har ikke sykla på noen år. Men setter meg ikke på den uten hjelm nei, ny hjelm. Må ha nytt dekk uansett trur jeg, så det lar se vel ordne samme plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

Jepp, en med skjevt dekk og et kjede som sikkert er så rustet at jeg må skifte det (igjen - gjorde dette for ikke så lenge siden, kjennes det ut som!) for at det skal være noe vits i å bruke den. Er ikke snill mot sykkelen min i det hele tatt. :Dårlig samvittighet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke sykkel. Men burde virkelig vurdere å gå til innskaffelse av en snarest. Sommeren er jo iferd med å gjøre entrè, og da er det alltid greit med en sykkel. Er ikke ute etter en fancy èn, tvert i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Jeg har sykkel, en gammel en som jeg er veldig glad i. Når jeg vinner i lotto skal jeg kjøpe ny :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Esther

Fant ikke ut hvordan jeg skulle gi min stemme - men ja, jeg har sykkel og bruker den hver dag ... :)

En Merida-sykkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

Har sykkel og i år hadde jeg endelig råd til å levere den inn for litt service. Den ble stående i hele fjor fordi jeg ikke fikk sommerjobb og levde ekstremt trangt i sommermånedene. Men nå brukes den både som trening og til og fra treningsenter/svømmehall og til og fra skole og jobb. Deilig å få mye bedre tid, dessuten er det fin trening for meg som har dårlige knær og ikke kan løpe stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jepp. Gubben tvangskjøpte en til meg for et par år siden. Jeg har syklet på den, assa. To ganger. Tilsammen litt under en kilometer.......

*Hater å sykle* :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg har en fin, rød DBS Nostalgi med kurv og barnesete som brukes til turer og bysykling :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kjøpte sykkel for 1 1/2 uke siden, og etter det har jeg vært på 8 lange(minst 1,5timer) sykkelturer :)

Siste uka har jeg sikkert sykla mer enn jeg har gjort de siste 8-9 årene tilsammen. Føler meg kjempeflink :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gloria

Jepp, har en rød dbs kilimanjaro med 21 gir :tunge1:

Hehe.

Jeg sykler ikke så forferdelig mye, men det hender jeg sykler til togstasjonen om jeg er sent ute, tar en tur eller rett og slett sykler til noen venninner! Det blir aldri til at jeg sykler til jobb/skole..

..men, kjekt å ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...