Gå til innhold

Har du sykkel?


Grooo

Har du sykkel?  

1 stemme

  1. 1. Har du sykkel?

    • Ja
      36
    • Nei
      9


Anbefalte innlegg

Gjest Malama

Min er faktisk en 12-13 år gammel DBS den også, men med tykke dekk da. Jeg liker sykkelen min, men vet ikke helt om den er brukbar... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sykkel, og bruker den frem og tilbake til jobb hver dag (men går gjerne den siste bakken hjem :oops: ). Har hjelm også, men den er jeg redd aldri kommer ut av yttergangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sykkel en gang i tiden. Å, den var fin den. Rosa DBS med klistremerker både her og der. :D :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Nakamura herresykkel (aldri mere damesykkel på meg, verdens mest tullete opfinnelse), tre eller fire år gammel. Bruker den som transportmiddel på sommerhalvåret, sykler gjerne i lysløpa og på stier. Vi drar også en del på tur med sykkel og telt, eller bare på dagstur for å grille et fint sted. Har lysst til å begynne og sykle om vinteren også, må bare mote meg opp :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Ja, jeg har sykkel! Sambo spanderte ny på meg for et par år siden. Desverre har den altfor mye fri... Men nå er det jo vår og muligheter for å sykle igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sykkel som er ca 12 år gammel og antagelig brukt ca 24 ganger... Er ikke så flink til å komme meg ut på sykkel, men elsker å kjøre bil, og har veldig lett for å hive meg bak rattet... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har sykkel - fekk han til 11-årsdagen min! :) Så de skjønar nok at han ikkje er topp moderne, men er ein heilt OK DBS-sykkel, som har vore gjennom mykje, og framleis fungerer heilt fint! Eg har alltid vore glad i å sykle, så han er mykje brukt - syklar att og fram til skule, jobb, butikk, på besøk etc.

I tillegg har eg ergometersykkel, som vert brukt til meir systematisk trening. Og gjerne ekstra mykje om vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nei, sykkelen min vart stjelt for eit år sidan - og eg har ikkje fått somla meg til å kjøpe ny enno... Grei å ha til trening, og til å komme til til og fra med... (utan å bruke bilen alt for mykje...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har en sykkel jeg har kjøpt(kostet nesten ingenting) brukt!

Tungtrødd og fin, og bare 2 av 3 gir som fungerer foreløpig.

Jeg er helt avhengig ev den, sykler til og fra trening, jobb, byen osv.

Tror jeg også kan definere meg selv som sykloman.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ja, jeg har sykkel. Fikk til bursdagen min av min kjære i fjor! Har hatt sykkel i alle år, den siste jeg hadde hadde jeg hatt siden jeg var 10 år, så det var jammen på tide med en ny i fjor.

Har ikke sykla veldig mye, en sambo og jeg pleier å ta noen turer om sommern. Bruker den til jobben av og til.

Tenkte faktisk på å ta den fram i dag jeg!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte nye sykler i fjor, og de ble ikke så mye brukt.

Håper på litt mer i år.

Sykler ikke til jobb (blir så svett av det...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Nei, jeg har ikke hatt sykkel på noen år. Jeg kunne godt tenke meg en sykkel men vet ikke om jeg hadde brukt den så mye her jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Ja jeg har sykkel, og bruker den vanligvis til hvorsomhelst jeg skal.

Men nå er fronthjulet stjålet så jeg må kjøpe nytt :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har sykkel har hatt den noen år nå ,men det blir ikke så mye sykkling skal prøve å bli flinkere . Er det noen som har prøvd å sykkle på tamdemsykkel vi lurte på å kjøpe en, har hørt at de selger de på biltema ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Ja, jeg har sykkel! Det har jeg alltid hatt. Kjøpte en ny, fin , rød i fjor. Det er deilig å sykle, men jeg hater å sykle der det ikke er sykkelsti..

(bruker forresten også hjelm jeg. Ser ikke så bra ut, men er redd for hodet mitt.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(bruker forresten også hjelm jeg. Ser ikke så bra ut, men er redd for hodet mitt.).

Veldig lurt! Det gjør jeg også :sjarmor:

Synes det blir for dumt å kreve at datteren bruker hjelm hvis jeg ikke gjør det selv, også har jeg ikke lyst til å skade det kloke hodet mitt heller :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...