Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Er det disse fire like husene som skulle bygges, som dere mener nå? Må jo si at jeg har undret meg på hvor alle pengene kommer fra. Jeg så for meg at alle damene hadde jobb av noe slag, tok opp lån og betalte for hvert sitt hus, men slik er det kanskje ikke? Enda jeg har sett en del episoder, har jeg ikke fått med meg hva de jobber med, alle fem. Noen som vet noe om det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hva synes dere om Christine egentlig? (Hun som var den siste kona før Robyn kom inn i bildet).

Synes hun virker så bitter, og humørsyk! Og det er helt tydelig at hun sliter i forholdet sitt til den mannen osv.

Klarer liksom ikke helt å like henne når hun er så småsur på alt!

Anonym poster: 320044228c5eb87aae611faab244c766

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke de bor i ulike hus fordi de ønsker det, men fordi myndighetene slo ned på livsstilen deres. Det va jo derfor de regelrett flyktet fra Utah. Alle slet veldig i begynnelsen fordi de ikke kunne bo i samme hus, husker flere av barna tok det veldig hardt.

Rart at de har råd til fire gigantiske hus da, det må jo være innbringende å være med i serien da.

Jeg synes det virker mindre harmonisk etter kone nr fire kom inn i bildet. Eller hva mener dere? Det er så mye grining og litt sånn halvamper stemning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg falt av litt. Tidligere var det krise at de ikke kunne bo i ett hus. De har vel sett at det er godt med litt rom rundt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det godt jeg, hvis jeg skal forsøke å sette meg inn i en slik setting. Jeg hadde måttet ha mitt eget å bestemme over og ikke gått inn som en brikke i en slags storhusholdning. Ja, jeg vet at de har hatt sine egne, men alikevel...

Går disse programmene fast på en kanal hver uke? Jeg har så mange kanaler at jeg går i surr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to første sesongene er i alle fall å finne på amerikanske netflix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips Samaysa. :) Jeg har desverre ikke den amerikanske netflix`en, fru Beist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er der jeg blir forvirret. Repriser både høyt og lavt, pluss nåtidssendinger i tillegg... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er et interessant program. Men skjønner heller ikke hvor de får penger fra.

Jeg liker hun Robyn minst, hun er trangsynt og ser ned på andre som ikke er som dem.

Husker jeg så en episode der det var snakk om at ungdommene skulle få møte/være i gruppe på fritiden med andre ungdommer i en annen kirke (kristen), hun snakket da ned om det osv og virket som hun så ned på andre som ikek var som dem.

Jeg liker hun tykke..Janelle? Hun virker alltid sur, men egentlig er hun fornuftig og snill, gir mye av seg selv.

Anonym poster: d19451d48e9185fd0326d81425807d4a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet med 100% sikkerhet at ingen mann kunne hatt meg og tre andre koner - mine behov er mer enn høye nok :P

Men hvis det er noe alle trives med - og ingen tvinges inn i det direkte eller indirekte så sier jeg go for it :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett serien, men på generelt grunnlag:

Om en mann skaffer seg 4 koner, fortjener han ALT strulet han måtte komme til å få.

En handling som inneholder sin egen straff :nigo:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...