Gå til innhold

Christian Burmeister - hva skrev han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva sa han forresten om Lene Nystrøm? I og med at hun også har saksøkt bloggen hans....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem er de 205 gjestene som leser her nå?

Anonym poster: 0cebfd9a9a023631ea9e06b59bc53d07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er de 205 gjestene som leser her nå?

Anonym poster: 0cebfd9a9a023631ea9e06b59bc53d07

De personene Tone har ligget med forstår du vel? :fnise:

Anonym poster: 99b11ceecfcacc1c27c2ae821230fc16

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere forstår vel at dere kan bli utestengt fra KG pga oppførselen deres nå? Makan til slik drittungeoppførsel er det lenge siden jeg har sett her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ironiske er at en del nå grubler på om dette er sant, siden de hentet inn kjendis advokater for å få bloggen stoppet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa han forresten om Lene Nystrøm? I og med at hun også har saksøkt bloggen hans....

Ikke meningen å spre rykter nå, men innleggets tema var Tone og Aksels sexliv og angivelig utroskap, og Lene Nystrøm velger å saksøke. Så er det bare å legge to og to sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ciegus

Det ironiske er at en del nå grubler på om dette er sant, siden de hentet inn kjendis advokater for å få bloggen stoppet.

Jeg driter i om det er sant eller ikke, jeg synes ikke slik info skal legges ut uansett! Hadde jeg vært i samme situasjon hadde jeg nok anmeldt jeg også, selv om jeg hadde vært klar over at det ville føre til at flere visste om det (sant eller ei) - jeg er nok litt vel prinsippfast, og hadde ikke latt den drittsekken av en blogger få lov til å dure frem som han vil.

Folks sexliv, kjendis eller ei, skal være privat (med mindre de selv, personlig, bretter det ut offentlig og det med tillatelse fra alle involverte parter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er de 205 gjestene som leser her nå?

Anonym poster: 0cebfd9a9a023631ea9e06b59bc53d07

Det er de som ikke interesserer seg for vetenskapen.

*Vel, why not? Kanskje et par-tre biter på markedsføringen?*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å spre rykter nå, men innleggets tema var Tone og Aksels sexliv og angivelig utroskap, og Lene Nystrøm velger å saksøke. Så er det bare å legge to og to sammen.

Nå kjenner jeg verken Aksel eller Lene, så vet ingenting om dette. Men om det hadde vært mitt navn som stod på den bloggen hadde jeg selv ropt ut om det ikke stemte. Lene har tross alt barn som kan lese dette. Er en selvfølge at man vil ha dette vekk da. Jeg mener det heller mer mot at dette er usanne rykter.

Anonym poster: 6daf43397ae8d31aaf762f7a001063df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elden vil forfølge alle som sprer bloggen: http://www.vg.no/mus...?artid=10101035 ... Lykke til, ser ut til han har tenkt å bli rik. :)

Anonym poster: 0a6f2c904d093f6cab2e29aa57d44eea

Tillegg: Jeg tror at det kan være mer skadelig for Tone Damli Aaberge og Lene Nystrøm at blogginnlegget ikke skal være tilgjengelig. Heretter "vet" folk at saken deres gjaldt: Seksuelle forhold og eventuelt utroskap (dette står i dagens kjennelsen som er offentlig - http://www.domstol.no/upload/OBYF/Internett/Aktuelt/kjennelser/Aaberge,%20Nystrøm%20-%20Burmeister.pdf ). Når ingen skal ha tilgang til blogginnlegget (som for min del fremstod som et innlegg preget av oppdiktning) vil man kun ha tilgang til o.n. informasjon (som i mine øyne er verre, for det kan tolkes fritt og etter fantasien), samt annen informasjon rundt omkring på nettet vedr. hvem som er omtalt (bl.a. Eldens skriv til bloggeren som ligger på bloggen hans). Ofte er fantasien verre enn virkeligheten.). For å si det slik, så tror jeg mer på at noe har skjedd ved å lese kjennelsen (linket til), enn ved å lese blogginnlegget.

Anonym poster: 0a6f2c904d093f6cab2e29aa57d44eea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillegg: Jeg tror at det kan være mer skadelig for Tone Damli Aaberge og Lene Nystrøm at blogginnlegget ikke skal være tilgjengelig. Heretter "vet" folk at saken deres gjaldt: Seksuelle forhold og eventuelt utroskap (dette står i dagens kjennelsen som er offentlig - http://www.domstol.n... Burmeister.pdf ). Når ingen skal ha tilgang til blogginnlegget (som for min del fremstod som et innlegg preget av oppdiktning) vil man kun ha tilgang til o.n. informasjon (som i mine øyne er verre, for det kan tolkes fritt og etter fantasien), samt annen informasjon rundt omkring på nettet vedr. hvem som er omtalt (bl.a. Eldens skriv til bloggeren som ligger på bloggen hans). Ofte er fantasien verre enn virkeligheten.). For å si det slik, så tror jeg mer på at noe har skjedd ved å lese kjennelsen (linket til), enn ved å lese blogginnlegget.

Anonym poster: 0a6f2c904d093f6cab2e29aa57d44eea

Det er nettopp det, at det ikke er noens sak hva som er sant eller ikke fordi ingen av dere har eller har hatt et forhold til noen av de som denne bloggeren skriver om. Hva med å legge ut spekulasjoner om deres eget seksualliv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dummesegut

Det er nettopp det, at det ikke er noens sak hva som er sant eller ikke fordi ingen av dere har eller har hatt et forhold til noen av de som denne bloggeren skriver om. Hva med å legge ut spekulasjoner om deres eget seksualliv?

Jeg er enig at ingen har noe med hvem som har ligget med hvem, men det blir naivt å tro at folk ikke vil spekulere. Dessverre blir det slik at når et tulleinnlegg (slik jeg ser det) blir sensurert, mens kjennelsen fra i dag er offentlig (der det blir skrevet hva saken gjaldt) blir stående. Vil dessverre veldig mange i ettertiden spekulere. Og ryktene vil spre seg kanskje verre, enn hvis blogginnlegget fikk stå der uten denne oppmerksomheten. Det er ikke alt man skal gi PR (Elden har gitt denne bloggeren mer enn nok)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tillegg: Jeg tror at det kan være mer skadelig for Tone Damli Aaberge og Lene Nystrøm at blogginnlegget ikke skal være tilgjengelig. Heretter "vet" folk at saken deres gjaldt: Seksuelle forhold og eventuelt utroskap (dette står i dagens kjennelsen som er offentlig - http://www.domstol.n... Burmeister.pdf ). Når ingen skal ha tilgang til blogginnlegget (som for min del fremstod som et innlegg preget av oppdiktning) vil man kun ha tilgang til o.n. informasjon (som i mine øyne er verre, for det kan tolkes fritt og etter fantasien), samt annen informasjon rundt omkring på nettet vedr. hvem som er omtalt (bl.a. Eldens skriv til bloggeren som ligger på bloggen hans). Ofte er fantasien verre enn virkeligheten.). For å si det slik, så tror jeg mer på at noe har skjedd ved å lese kjennelsen (linket til), enn ved å lese blogginnlegget.

Anonym poster: 0a6f2c904d093f6cab2e29aa57d44eea

Og her står forresten noen av de som ble omtalt http://christianburm...rsel-fra-elden/ (denne lenken ble ikke slettet av retten i dag, og er derfor "lovlig". Forstår ikke hvorfor ikke Elden ba om at dette dette innlegget også skulle slettes? Hvorfor har disse B-kjendisene valgt å ansette Elden, når det eneste han egentlig har gjort er å henge de ut? Nå kommer de som har lyst til det å spekulere vilt i forhold til hvem av de som er nevnt, har gjort hva med hvem.... Litt av noen iq-troll som har vært involvert i denne saken...).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

B-kjendis? Denne Åberge må da være en D-kjendis i beste fall. Kjent for å ha tapt Idol, som hundrevis av andre håpefulle, for ti år siden? Jeg gir meg ende over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Det er ikke vanskeligere enn å google "Sannheten bak hvorfor det ble slutt mellom Aksel og Tone". Sjekk første treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B-kjendis? Denne Åberge må da være en D-kjendis i beste fall. Kjent for å ha tapt Idol, som hundrevis av andre håpefulle, for ti år siden? Jeg gir meg ende over.

Blir feil å si at Tone Damli er en D-kjendis, for i Norge er hun faktisk en A-kjendis. Jeg er helt enig med deg i at hun er ei latterlig gjøk som ikke har gjort noe annet enn å komme på 2.plass i samtlige konkuranser hun har deltatt i. Men hun er (dessverre) en av de mest omtalte kjendisene vi har her til lands. Og ukk og ve for det

Anonym poster: 419de05e20a5366d8af7729ee1a71dfb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassisk tilfelle av Streisand-effekt: Streisand-effekten er et internettfenomen, som går ut på at forsøk på å sensurere eller fjerne informasjon i stedet fører til massiv oppmerksomhet rundt denne informasjonen.

Anonym poster: f66dc41da4a5e56d2bdacb32720bb79d

Ja, nettopp! Jeg hadde aldri kommet over den bloggen om ikke Elden hadde opplyst om den i VG.

:ler:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google "sannheten om bruddet mellom Aksel og tone" så finner dere hva som sto i bloggen.

Anonym poster: 82a5f8482ffd98c0f4eff15a196b151f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...