Gå til innhold

Christian Burmeister - hva skrev han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke ute etter å spekulere, men lurer rett og slett på hva han skrev som tar så veldig av. Jeg skjønner hovedgreia, men vil gjerne vite litt om detaljene. Noen som vil forklare meg?

Anonym poster: e4189aa1866ebf3abf0b6fea7c803af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tone hadde hatt flest, for å si det sånn. Flest i Norge, tror jeg nesten. :ler:

De hadde visst et åpent forhold fram til forlovelsen, men Tone hadde enten ikke skjønt det, eller hun glemte det kanskje rett og slett. :vetikke:

Anonym poster: 0ea04c58ee397b948ab963a1bda32bf6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kilder på dette da?

Anonym poster: a6db1e6aa0c7fa4613c1592a951cda82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke noe å fortsette å diskutere eller å slarve om siden Burmester nå har tapt hele saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke noe å fortsette å diskutere eller å slarve om siden Burmester nå har tapt hele saken.

Tapt hele saken? Det har da ikke ært noen rettssak, så vidt jeg vet.

Anonym poster: 0ea04c58ee397b948ab963a1bda32bf6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klassisk tilfelle av Streisand-effekt: Streisand-effekten er et internettfenomen, som går ut på at forsøk på å sensurere eller fjerne informasjon i stedet fører til massiv oppmerksomhet rundt denne informasjonen.

Anonym poster: f66dc41da4a5e56d2bdacb32720bb79d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det betyr ikke at det har vært noen rettssak, men at Elden har fått medhold i sitt krav om midlertidig forføyning.

Anonym poster: 15824029c9b946dec31df8ef8a7a66fb

Og det medholdet sier ALT om denne saken. Burmeister og andre som slarver om andre menneskers privatliv er noen fjotter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Så det hele dreier seg om, er at Christian Burmeister ramset opp noen (endel) sex-partnere? Må vel ligge noe mer bak vel?

Anonym poster: e4189aa1866ebf3abf0b6fea7c803af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var ganske mange kjente par involvert (dobbelt utroskap), og flere av disse parene har barn. Og noe om et idrettslag++.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet dere dette? Leste dere dette da det lå ute i offentlighet, eller er det noen som har kopiert det, og lagt det ut sånn at det er offentlig nå? Isåfall, hva er linken?

Anonym poster: e4189aa1866ebf3abf0b6fea7c803af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan vet dere dette? Leste dere dette da det lå ute i offentlighet, eller er det noen som har kopiert det, og lagt det ut sånn at det er offentlig nå? Isåfall, hva er linken?

Anonym poster: e4189aa1866ebf3abf0b6fea7c803af6

Det er ikke lov å dele linker eller spre info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et må vel være lov å dele linker. Det gjøres jo hele tiden her inne. Linker til vg feks som sprer masse info. Men hvis det er en regel om at det ikke er lov å linke til det Burmeister skrev pga at det er rykter og mangel på seriøse kilder, så får jeg respektere det

Anonym poster: e4189aa1866ebf3abf0b6fea7c803af6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

et må vel være lov å dele linker. Det gjøres jo hele tiden her inne. Linker til vg feks som sprer masse info. Men hvis det er en regel om at det ikke er lov å linke til det Burmeister skrev pga at det er rykter og mangel på seriøse kilder, så får jeg respektere det

Anonym poster: e4189aa1866ebf3abf0b6fea7c803af6

Det sier seg selv.

Anonym poster: 15824029c9b946dec31df8ef8a7a66fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan vet dere dette? Leste dere dette da det lå ute i offentlighet, eller er det noen som har kopiert det, og lagt det ut sånn at det er offentlig nå? Isåfall, hva er linken?

Anonym poster: e4189aa1866ebf3abf0b6fea7c803af6

Google "sannheten bak hvorfor det ble slutt mellom Aksel og Tone" så kan det jo hende du finner noe.

Anonym poster: 237373bdac0e73177651b0e05e47430f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ihvertfall at en av de nevnte personene ikke har hatt seg med Tone. Så lurer veldig på hvilke "sikre" kilder han bloggerne sitter på. Ufattelig teit å slenge ut rykter slik.

Anonym poster: 6daf43397ae8d31aaf762f7a001063df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke noe nytt at Tone er en flørt. Selv om jeg ikke har sansen for Hennies arroganse så synes jeg det var bra han sendte henne på dør. Hun respekterte verken han eller forholdet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...