Gå til innhold

Havregrøt til middag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det greit? Tenker om man får de næringsstoffene man trenger?

Anonym poster: 681b68c33744f3c246e2259689a72d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lang er en tråd? Hvor vått er havet?

Det spørs hva du spiser/drikker resten av dagen.

Skjønner jo at det avhenger av hva man spiser ellers. Men er det en fullgod middag? Folk spiser jo risgrøt med sukker og smør til middag, så regner med at havregrøt er bedre enn det.

Jeg spise grønnsaker i tillegg.

Anonym poster: 681b68c33744f3c246e2259689a72d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Skjønner jo at det avhenger av hva man spiser ellers. Men er det en fullgod middag? Folk spiser jo risgrøt med sukker og smør til middag, så regner med at havregrøt er bedre enn det.

Jeg spise grønnsaker i tillegg.

Anonym poster: 681b68c33744f3c246e2259689a72d17

Folk spiser pizza grandiosa til middag også, det betyr ikke at det er en fullverdig middag.

For å svare på spørsmålet ditt:

Det er en helt fin middag:) jeg mener at alle måltidet bør bestå av både fett, proteiner og karbo + mye vitaminet. Sånn sett består verken havregrøten, grandis, posesuppe, spaghetti med tomatsaus osv testen. Men å spise en slik middag er jo på ingen måte farlig! :)

Spis havregrøten og kos deg! Du kan jo pimpe den opp med noen nøtter og frø, ferske bær? Ikke så mye sukker og smør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk spiser pizza grandiosa til middag også, det betyr ikke at det er en fullverdig middag.

For å svare på spørsmålet ditt:

Det er en helt fin middag:) jeg mener at alle måltidet bør bestå av både fett, proteiner og karbo + mye vitaminet. Sånn sett består verken havregrøten, grandis, posesuppe, spaghetti med tomatsaus osv testen. Men å spise en slik middag er jo på ingen måte farlig! :)

Spis havregrøten og kos deg! Du kan jo pimpe den opp med noen nøtter og frø, ferske bær? Ikke så mye sukker og smør.

Takk for svar!

Dropper alltid sukker og smør, men bruker ferske bær, evt syltetøy:)

Prøver å få i meg alt jeg trenger i løpet av en dag, men er så dårlig på hva alt inneholder (og hva som er de ulike næringsstoffene), så blir ofte usikker!

Anonym poster: 681b68c33744f3c246e2259689a72d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en god middag, og enda bedre frokost hvis du har en hektisk dag eller hvis du skal på trening. Med bær, nøtter, litt honning - du får mye godt i deg i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...